33. leht 49-st

Postitatud: 08.12.2008 18:41
Postitas Mihkel
Hetkel seedin vaikselt erinevaid variante, mida ette saaks võtta asja parendamiseks.
Esialgu ilmselt lappan kas kahest kastist ühe töötava või otsin soodsalt komplektse kasti.
Kindel on see, et talveks keeran asja 0.8bar peale tagasi, ehk siis ~200hp.
Tore, et saan autot hetkel kasutada ainult tehaseseadest viletsamini liikuvana, seda siis turbo suure kuumaosa tõttu.

Postitatud: 08.12.2008 18:52
Postitas digimarket
kui suur on suur?

Postitatud: 08.12.2008 19:07
Postitas Mihkel
Boxeri jaoks liiga suur ehk siis GT2860RS kuumaosa 0.64A/R kuumakojaga.
Tava rida mootoril pole jah probleemi, max boost 1000rpm madalamal.
Selle rõhuga ei tohiks stock võimsusega vahet eriti olla aga vahe on selles,
et praegu on max boost teise käiguga 4000-4300 rpm juures aga originaal turboga oli see ~2500rpm juures.

Postitatud: 08.12.2008 22:56
Postitas shredda
Mis turbo sul originaalis peal oli üldse?

Postitatud: 09.12.2008 1:34
Postitas Mihkel
Auto nüüd tänu tuttava rallisõitja abile Tallinnas tagasi.
Sitt keeb ausaltöeldes sellest autost, treilale ja maha ka ju raiska normaalselt ei saa.
Esisplitteri saab ilmselt nüüd uuesti üle värvida, oligi teine liigsed 500km auto küljes olnud.
Kätt ka ju kuhugi toetada ei saa lükates, kuna värv paindub läbi.
Eks paistab millal tuju tuleb, et kast maha ja lahti võtta.

Kõige tipuks on asi veel rämeda kruusatee sopa all, kus olin sunnitud vaikselt sõitma.
Ilm on ju lausa loodud autopesuks.

Postitatud: 09.12.2008 1:35
Postitas Mihkel
shredda kirjutas:Mis turbo sul originaalis peal oli üldse?
Mitsubishi TD04L-13T-6

Postitatud: 09.12.2008 10:14
Postitas Maik
Palju kannatust on sul ikka peaks mainima. Endal oleks see ammu läbi vist :S Aga lohuta ennas sellega,et vähemalt pildi peal on auto ilus ja kõva ;)
Hea,et mul endal stock kastiga eriti probleemi pole kuni ala 600-700hp-ni :) Jääb taoline mure ära.

Postitatud: 09.12.2008 10:53
Postitas Mihkel
Ainult see mind veel siiani lohutanud ongi, et pildilt asi vähemalt kena :-D

Uurisin ka netist tugevamate juppide nö. vastupidavust aga siiani olen ainult kommentaare saanud, et see 5 käiguline kast on alati nõrk lüli.
RA sisu kohta öeldakse ka, et "peaks" olema tugevam aga kas ja kui palju, seda teab vaid vanajumal ise.
Info pärineb siis erinevate nö. racing ja motospordi firmade kirjavahetusest.

Postitatud: 09.12.2008 12:17
Postitas enkei
Paistab jah, et rahalises mõttes siin normaalset lahendust pole.

Postitatud: 09.12.2008 14:16
Postitas taxu
Noh tegelt paistab et Subsi insenerid igatahes on ülesande eeskujulikult lahendanud- mootori originaalväände ja kasti kaalu suhe on väga täpselt maksimumis. Kui keegi hakkab jõudu juurde kruttima, see lihtsalt tema enda isiklik õnnetus siis et piir kohe vastas.

Postitatud: 09.12.2008 14:58
Postitas Raceboy
Kas Markol mitte pmst stock autol kast ei lennanud?

Postitatud: 09.12.2008 16:00
Postitas Marko
subaru ei pea tõesti originaal jõule/väändele vastu, rääkimata muudatustest mis jõudu veelgi suurendavad. ei oska sulle ka pakkudagi head lähenemist... proovin omal nahal ra koosluse ära ja eks siis saab rääkida kas kestab või mitte.

Postitatud: 09.12.2008 16:08
Postitas enkei
Kas just Subaru üldiselt aga wrx,gt ja 5MT kast küll.Niipalju kui netist lugeda siis STI 6MT sõidab probleemideta kuni 600whp,kuid see on juba suur investeering autosse

Postitatud: 09.12.2008 16:31
Postitas Mihkel
Jah 6-käigulist kasti loevad ka USA vennad vastupidavaks kastiks erinevalt 5-käigulisest.

Postitatud: 09.12.2008 18:47
Postitas Mihkel
Peale tööd sain kiiruga vähemalt samas garaažikompleksis asuvate autopesijate juures autolt suurema sita survega maha tuisata.
Suured tänud neile abi ees, teeb vähemalt tuju veidi paremaks, et suurem kruusasodi maas on autolt.
Ei kujuta ette kuidas auto hiljem välja oleks näinud peale pidevat kitsas garaažis autost mööda sebimist.

Saab hakata jälle kasti demonteerimisaega parendama, uus rekordiüritus varsti tulekul :)