Megasquirt
Re: Megasquirt
Torustikku enne drosselklappi enamjaolt paigaldataksegi.
Re: Megasquirt
Sisselaske kollektorisse M12x1.5 keermega auk ning asi korras.tynt kirjutas:Kas õhutemperatuuri andur tuleb paigaldada kollektorisse või sobib ka kummilõdvikusse enne drosseliklappi? (hetkel on käsil vabalthingav mootor ja MS3)
Forssist või kuskilt mujalt saad anduri.
http://www.bosch.com.au/content/languag ... rature.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: Megasquirt
Sisselaskekollektor kuumeneb suvel liikluses päris mehiselt ja siis tekib heat soak, mis põhjustab igasugu hädasi speed density süsteemil, kus otsene õhukulu mõõtmine puudub. Seda kompenseeritakse closed loop lambdaga, aga kui paljud seda viitsivad kasutada?
Lihtsam on paigaldada eraldi torujuppi või (vabalthingava korral) kummilõdvikusse, väldib võimalikke edasisi probleeme.
Lihtsam on paigaldada eraldi torujuppi või (vabalthingava korral) kummilõdvikusse, väldib võimalikke edasisi probleeme.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Megasquirt
pole ju vahet, kui kasutatakse avatud otsaga andurit nagu korrektne oleks ? õhu liikumine koldes võiks üsna kiire olla ja kolde enda temp seda väga palju vast ei kõiguta....ja kui kõigutabki siis just see õhk ju mootorisse jõuabki ja mis meid huvitab.....või pole see nii?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Megasquirt
Vahet ei ole kas tegu avatud otsaga või mitte, kollektor ise kuumutab andurit ja kui samal ajal õhk siiski jahedam, ongi vastuolu. Ega see täisgaasil esine, vaid siis kui palju tühikäigul tiksumist (?linnas) ja õhuliikumine väga aeglane.
Eks teoorias ole paljud asjad ühtepidi, praktika tõestab aga vastupidist. See heat soakingu probleem pole mingi esoteerika, pange nt google'isse: http://www.google.ee/search?q=air%20tem ... TF-8&hl=et" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja lugege terviseks.
Eks teoorias ole paljud asjad ühtepidi, praktika tõestab aga vastupidist. See heat soakingu probleem pole mingi esoteerika, pange nt google'isse: http://www.google.ee/search?q=air%20tem ... TF-8&hl=et" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja lugege terviseks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Megasquirt
Proovisin täna käivitada megasquirdiga autot. Ühel poolil aga puudub säde. Proovisin teist süütepooli ka, ikka sama. Nagu ei juhiks MS enam ühte pooli üldse ja ega teiste säde ka just kiita pole. Mõned korrad nagu oleks seal midagi olnud ka aga käima auto ei lähe. Pika käiamise peale hakkab lubama nagu. Küünlad olid kõik märjad kui maha keerasin. Millest selline asi tingitud olla võiks?
V6 mootor ja süüdet juhib ms.
V6 mootor ja süüdet juhib ms.
audi 200
Re: Megasquirt
Kust sul säde tuleb ?
Individuaalpoolid või coilpack ?
Äkki läheb kommutaatorit tarvis ?
Individuaalpoolid või coilpack ?
Äkki läheb kommutaatorit tarvis ?
Re: Megasquirt
Aju juhib otse coilpacki. Kommutaatori järgi vajadust ei tohiks olla. MAru pika käiamisega olen käima saanud ja eelmine aasta lausa sõitsin autoga. Nüüd kui ca pool aastat seisnud enam ei lähe. Samas nagu ühte pooli enam ei juhiks, st 6st küünlast kahel pole sädet ja kui on siis imeõrn. MS näitab cranking rpm kuskil 130. Võibolla see vähe. Ja volti oli 10.5
audi 200
Re: Megasquirt
Kui varasemalt asi toimis ja praegugi mingi säde olemas, siis võiksid massiühendused üle vaadata, aga eeldatavasti ikka võiks asi toimida, kui säde on ja on sedasi enne toiminud. 130rpm just palju ei ole tõesti. Kas aku käiab mootorit ikka reipalt? 10.5V oli starteriga käimise ajal (see on hea tulemus) või niisama (see on väga halb tulemus)? Võib-olla on hoopis rpm lugemises kala?
Kui suudad enam-vähem kindlaks teha, et rpm tuleb ajusse kohale õige, säde on ja varasemalt on asi toiminud (pool aastat tagasi - seega soojemate ilmadega), pane hoopis käivitamisel kütust juurde. Külmkäivituse muredest julgelt mingi 75% on liiga vähese kütusega (mitte paagis, vaid pihusti lahtiolekuaeg, eksole) seotud.
Kui suudad enam-vähem kindlaks teha, et rpm tuleb ajusse kohale õige, säde on ja varasemalt on asi toiminud (pool aastat tagasi - seega soojemate ilmadega), pane hoopis käivitamisel kütust juurde. Külmkäivituse muredest julgelt mingi 75% on liiga vähese kütusega (mitte paagis, vaid pihusti lahtiolekuaeg, eksole) seotud.
Lauda nitro
Re: Megasquirt
Vaata kas trigger süngib ilusti. Peale seda kasuta pooli asemel valgusdioodi (560oomine takisti ka vahele) ja vaata kas vilgub.
Akupinge ei tohiks probleeme tekitada kuna seal on 6 voldini dwell correction.
Akupinge ei tohiks probleeme tekitada kuna seal on 6 voldini dwell correction.
2.3L 10v MS3+MS3X COP
Re: Megasquirt
Mõistan kõike mis pakute.
Sooja ilmaga oli ka käivitamine pikk.
10.5 oli starteriga.
Kuskil poole tunnise käiamise järel läks sügisel käima ja sõitis ka omal jõul. Järgmine hommik jälle oli vaikus.
Eilse sieisuga olid kõik 6 küünalt märjad kui maha keerasin. Ise kahtlustan vaikselt aju mingitsorti viga. Plaan ta kontrolli saata.
Dioodimõte on iseenesest hea, kuid ilmselt läheb mul selle dioodi ja takisti peale samamoodi teatav summa raha ja ilmselt on mõttekam vist aju kontrolli saata.
Käima ei läinud isegi siis kui anda sisselaskesse nn topkat. Lubas aga ei käivitunud.
Üldiselt on tegutsemisplaan edaspidi osta omale strobo ja aju kontrolli saata. Kui saan vastuse, et aju korras siis hakkan edasi kaevama.
Massid olid mul otse akuklemmi pealt ja üks kerest aku massijuhtmega samast kohast.
Eile kakkusin juhtmestiku ka kindluse mõttes maha ja mõõtsin, et pooli juhtmed olid korras. Järgmine katsetus toimub ilmselt siis kui aju kontrollis käinud ja strobo ostetud. Ehk siis loodetavasti paari nädala pärast.
Samas kui hoida kätt sisselaske õhuvõtu ees, sisi peale käe eemaldamist paar pauku lubab, mis tähendaks nagu lahja segu - kuid miks siis küünlad märjad on?
Sooja ilmaga oli ka käivitamine pikk.
10.5 oli starteriga.
Kuskil poole tunnise käiamise järel läks sügisel käima ja sõitis ka omal jõul. Järgmine hommik jälle oli vaikus.
Eilse sieisuga olid kõik 6 küünalt märjad kui maha keerasin. Ise kahtlustan vaikselt aju mingitsorti viga. Plaan ta kontrolli saata.
Dioodimõte on iseenesest hea, kuid ilmselt läheb mul selle dioodi ja takisti peale samamoodi teatav summa raha ja ilmselt on mõttekam vist aju kontrolli saata.
Käima ei läinud isegi siis kui anda sisselaskesse nn topkat. Lubas aga ei käivitunud.
Üldiselt on tegutsemisplaan edaspidi osta omale strobo ja aju kontrolli saata. Kui saan vastuse, et aju korras siis hakkan edasi kaevama.
Massid olid mul otse akuklemmi pealt ja üks kerest aku massijuhtmega samast kohast.
Eile kakkusin juhtmestiku ka kindluse mõttes maha ja mõõtsin, et pooli juhtmed olid korras. Järgmine katsetus toimub ilmselt siis kui aju kontrollis käinud ja strobo ostetud. Ehk siis loodetavasti paari nädala pärast.
Samas kui hoida kätt sisselaske õhuvõtu ees, sisi peale käe eemaldamist paar pauku lubab, mis tähendaks nagu lahja segu - kuid miks siis küünlad märjad on?
audi 200
Re: Megasquirt
Ottomootorites on segu võimeline põlema lambda väärtustel 0,4…1,3.
Ja see kütus peab olema korralikult õhuga segatud, kui ta voolab mööda pordi- ja silindriseinu, siis pole ka sellest suuremat tolku. Pane kütust juurde ja suur tugev aku peale ja proovi veel.
Võimalusel mõõda kütuserõhk ka ära.
Ja see kütus peab olema korralikult õhuga segatud, kui ta voolab mööda pordi- ja silindriseinu, siis pole ka sellest suuremat tolku. Pane kütust juurde ja suur tugev aku peale ja proovi veel.
Võimalusel mõõda kütuserõhk ka ära.
Re: Megasquirt
mainisid et sul on coilpack ja mainisid et ainult 1 küünal ei tööta.
olen ise coilpackiks nimetanud reeglina wasted spark pooli, millega sinul tegu? st et kas juhid kolme või kuue transiga?
tee tabelitest ja seadetest koopiad ja lase aju firmvare uuesti ning toksi andmed manuaalselt peale. erti hoolikas ole väljundite määramisel ning triggeri seadete osas.
olen ise coilpackiks nimetanud reeglina wasted spark pooli, millega sinul tegu? st et kas juhid kolme või kuue transiga?
tee tabelitest ja seadetest koopiad ja lase aju firmvare uuesti ning toksi andmed manuaalselt peale. erti hoolikas ole väljundite määramisel ning triggeri seadete osas.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Megasquirt
Esitaks ka enda küsimuse seoses msi ja triggeritega: "Kas time based triggeri lugemine näiteks 4-1 triggeriga on väga halb ja mis muutub?"
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.