Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Megasquirt

Postitus Postitas KaroK »

Torustikku enne drosselklappi enamjaolt paigaldataksegi.
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas rst »

tynt kirjutas:Kas õhutemperatuuri andur tuleb paigaldada kollektorisse või sobib ka kummilõdvikusse enne drosseliklappi? (hetkel on käsil vabalthingav mootor ja MS3)
Sisselaske kollektorisse M12x1.5 keermega auk ning asi korras.
Forssist või kuskilt mujalt saad anduri.
http://www.bosch.com.au/content/languag ... rature.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Raceboy »

Sisselaskekollektor kuumeneb suvel liikluses päris mehiselt ja siis tekib heat soak, mis põhjustab igasugu hädasi speed density süsteemil, kus otsene õhukulu mõõtmine puudub. Seda kompenseeritakse closed loop lambdaga, aga kui paljud seda viitsivad kasutada?

Lihtsam on paigaldada eraldi torujuppi või (vabalthingava korral) kummilõdvikusse, väldib võimalikke edasisi probleeme.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas jeff01 »

pole ju vahet, kui kasutatakse avatud otsaga andurit nagu korrektne oleks ? õhu liikumine koldes võiks üsna kiire olla ja kolde enda temp seda väga palju vast ei kõiguta....ja kui kõigutabki siis just see õhk ju mootorisse jõuabki ja mis meid huvitab.....või pole see nii?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Raceboy »

Vahet ei ole kas tegu avatud otsaga või mitte, kollektor ise kuumutab andurit ja kui samal ajal õhk siiski jahedam, ongi vastuolu. Ega see täisgaasil esine, vaid siis kui palju tühikäigul tiksumist (?linnas) ja õhuliikumine väga aeglane.

Eks teoorias ole paljud asjad ühtepidi, praktika tõestab aga vastupidist. See heat soakingu probleem pole mingi esoteerika, pange nt google'isse: http://www.google.ee/search?q=air%20tem ... TF-8&hl=et" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja lugege terviseks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

Proovisin täna käivitada megasquirdiga autot. Ühel poolil aga puudub säde. Proovisin teist süütepooli ka, ikka sama. Nagu ei juhiks MS enam ühte pooli üldse ja ega teiste säde ka just kiita pole. Mõned korrad nagu oleks seal midagi olnud ka aga käima auto ei lähe. Pika käiamise peale hakkab lubama nagu. Küünlad olid kõik märjad kui maha keerasin. Millest selline asi tingitud olla võiks?

V6 mootor ja süüdet juhib ms.
audi 200
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Megasquirt

Postitus Postitas KaroK »

Kust sul säde tuleb ?
Individuaalpoolid või coilpack ?
Äkki läheb kommutaatorit tarvis ?
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

Aju juhib otse coilpacki. Kommutaatori järgi vajadust ei tohiks olla. MAru pika käiamisega olen käima saanud ja eelmine aasta lausa sõitsin autoga. Nüüd kui ca pool aastat seisnud enam ei lähe. Samas nagu ühte pooli enam ei juhiks, st 6st küünlast kahel pole sädet ja kui on siis imeõrn. MS näitab cranking rpm kuskil 130. Võibolla see vähe. Ja volti oli 10.5
audi 200
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

Kui varasemalt asi toimis ja praegugi mingi säde olemas, siis võiksid massiühendused üle vaadata, aga eeldatavasti ikka võiks asi toimida, kui säde on ja on sedasi enne toiminud. 130rpm just palju ei ole tõesti. Kas aku käiab mootorit ikka reipalt? 10.5V oli starteriga käimise ajal (see on hea tulemus) või niisama (see on väga halb tulemus)? Võib-olla on hoopis rpm lugemises kala?

Kui suudad enam-vähem kindlaks teha, et rpm tuleb ajusse kohale õige, säde on ja varasemalt on asi toiminud (pool aastat tagasi - seega soojemate ilmadega), pane hoopis käivitamisel kütust juurde. Külmkäivituse muredest julgelt mingi 75% on liiga vähese kütusega (mitte paagis, vaid pihusti lahtiolekuaeg, eksole) seotud.
Lauda nitro
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas tynt »

Vaata kas trigger süngib ilusti. Peale seda kasuta pooli asemel valgusdioodi (560oomine takisti ka vahele) ja vaata kas vilgub.
Akupinge ei tohiks probleeme tekitada kuna seal on 6 voldini dwell correction.
2.3L 10v MS3+MS3X COP
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

Mõistan kõike mis pakute.
Sooja ilmaga oli ka käivitamine pikk.
10.5 oli starteriga.

Kuskil poole tunnise käiamise järel läks sügisel käima ja sõitis ka omal jõul. Järgmine hommik jälle oli vaikus.

Eilse sieisuga olid kõik 6 küünalt märjad kui maha keerasin. Ise kahtlustan vaikselt aju mingitsorti viga. Plaan ta kontrolli saata.

Dioodimõte on iseenesest hea, kuid ilmselt läheb mul selle dioodi ja takisti peale samamoodi teatav summa raha ja ilmselt on mõttekam vist aju kontrolli saata.

Käima ei läinud isegi siis kui anda sisselaskesse nn topkat. Lubas aga ei käivitunud.

Üldiselt on tegutsemisplaan edaspidi osta omale strobo ja aju kontrolli saata. Kui saan vastuse, et aju korras siis hakkan edasi kaevama.

Massid olid mul otse akuklemmi pealt ja üks kerest aku massijuhtmega samast kohast.

Eile kakkusin juhtmestiku ka kindluse mõttes maha ja mõõtsin, et pooli juhtmed olid korras. Järgmine katsetus toimub ilmselt siis kui aju kontrollis käinud ja strobo ostetud. Ehk siis loodetavasti paari nädala pärast.

Samas kui hoida kätt sisselaske õhuvõtu ees, sisi peale käe eemaldamist paar pauku lubab, mis tähendaks nagu lahja segu - kuid miks siis küünlad märjad on?
audi 200
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Megasquirt

Postitus Postitas KaroK »

Ottomootorites on segu võimeline põlema lambda väärtustel 0,4…1,3.
Ja see kütus peab olema korralikult õhuga segatud, kui ta voolab mööda pordi- ja silindriseinu, siis pole ka sellest suuremat tolku. Pane kütust juurde ja suur tugev aku peale ja proovi veel.
Võimalusel mõõda kütuserõhk ka ära.
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

Lamda näit oli miskipärast 3.5

Kütterõhu mõte tuli omale ka pähe :-D
audi 200
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas jeff01 »

mainisid et sul on coilpack ja mainisid et ainult 1 küünal ei tööta.
olen ise coilpackiks nimetanud reeglina wasted spark pooli, millega sinul tegu? st et kas juhid kolme või kuue transiga?

tee tabelitest ja seadetest koopiad ja lase aju firmvare uuesti ning toksi andmed manuaalselt peale. erti hoolikas ole väljundite määramisel ning triggeri seadete osas.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas jeff01 »

Esitaks ka enda küsimuse seoses msi ja triggeritega: "Kas time based triggeri lugemine näiteks 4-1 triggeriga on väga halb ja mis muutub?"
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta