33. leht 48-st
Postitatud: 12.07.2009 11:36
Postitas janno123
Tartus jäi siis asi poolikuks

Postitatud: 12.07.2009 11:39
Postitas arne13
Kahju, et seekord nii läks Tartus! Loodan, et saate kiiresti asja korda ja varsti rajal tagasi !
Postitatud: 12.07.2009 11:51
Postitas booster
Rjal olex olnud ka tartus veel,kui vihm poleks üritust kihva keeranud

Postitatud: 12.07.2009 11:52
Postitas RICE BURNER
Kahju tõesti, kuid see oli kehvast olukorrast parim, sest Tartu rada oli libe ja seal katkestada pole nii hull, kui Haapsalus
Meie õnneks hakkas sadama ja punktiseis Ilmarsiga jäi ikka suht võrdseks.
Meie värskelt remonditud Turbo võll murdus pooleks ja tunne salongis oli, et mõni lõdvik purunes.
Loodan, et Soome turbospetsialistid on mõistvad ja asi laheneb garantii korras, sest me pole turbot jõudnud koormatagi.
Finaalideks tegime auto igaksjuhuks vabalthingavaks, kuid seda proovida polnud võimalust, sest vihma hakkas sadama.
Postitatud: 13.07.2009 10:53
Postitas tmac
Loodan ,et saate viimaseks etappiks asja jooksma. Rahvas nõuab korraliku lahingut

Postitatud: 20.07.2009 10:44
Postitas RICE BURNER
Hetkel siis käivad turbo otsingud, mis võiks ju lihtne ülessanne olla, kuid kui tahad kiiresti sõita, siis tuleb hoolega valida.
Plaan siis panna võimalikult sarnane, nagu oli Turboneticsi Y2K T88, sest see toimis hästi, kuid oli liialt kallis, et uuesti soetada.
Võibolla lähme Garrett GT4718 peale üle, mis on märksa mõistlikuma hinnaga.
Fännidele rõõmuks on auto Haapsalus rajal ja püüdmas plaanipärast EMV võitu.
Postitatud: 20.07.2009 19:01
Postitas AndresZ
Kas turbo saite garantiikorras korda teha? Kui selline asi üldse oli

Postitatud: 20.07.2009 19:20
Postitas Master003
lugesin et tartus tegite ta olude sunnil vabalthingavaks.
palju jõudu siis u on?
Postitatud: 20.07.2009 21:03
Postitas RICE BURNER
garantiid kahjuks sellisel remonditud turbol ei olnud
lugesin et tartus tegite ta olude sunnil vabalthingavaks.
palju jõudu siis u on?
Pole aimugi, sest see mootor on loodud ülelaadimise tarvis, kuid pakun, et umbes 250hp äkki

Postitatud: 20.07.2009 22:07
Postitas AndresZ
Oled sa rääkinud sellest uuest turbo asjast ka Timo Lehtimäkiga? Kas temal miskit pakkuda head ei ole? Minu teada maksis mingi 1000hp turbo 1000 eur-i. Või ole need turbod nii usaldusväärsed?
Postitatud: 20.07.2009 22:29
Postitas RICE BURNER
Ma otsin turbot, mis puhub 1200 ja rohkem, ning Timo pakkus juba varem mulle custom turbot 2000eur
Arvan, et hetkel otsin uut ja garantiilist, et ei peaks hiljem jälle pead murdma.
Postitatud: 20.07.2009 22:52
Postitas Raceboy
Minu soovitus oleks Holset HX60. Puhub kuni 0.95 kg/s, mis teeb tublisti üle 1000 hj, lisaks on Holsetil ülihea efektiivsus (78-79% efektiivsuse ala on lai).
Hind on soodne ja need turbod on mõeldud kestma miljoneid kilomeetreid.
Nad on küll tavaliste pukside peal, aga sinu auto peal pole võrreldes kuullaagritega küll mingit vahet spoolupis. Kaua läheb enivei kohapeal seistes ja sõites enam ei ole oluline, sest boost on juba üleval.
EDIT: Gt4718 puhub 132 lb/min, HX60 puhub 127 lb/min, ehk siis olematu vahe.
Postitatud: 20.07.2009 23:30
Postitas RICE BURNER
Asi selles, et otsin turbot, mida ei peaks tulevikus välja vahetama ja sobiks hetkel olemasoleva kolle külge (T6). Lisaks peab olema 5 V-BAND summuti flants. Olen holsetit uurinud, kuid vajan veidi suuremat, sest pole nii rikas, et igal aastal uusi turboid osta.
Seega sobib kõik, mis on 80-88mm kompressoriga ja meie mootoriga sobiva kuumakojaga.
Y2K oli küll kehva spooliga, sest turbiin oli liialt suur ja väiksemat sellele turbole ei pakutud. Aga kuna tegu on dragi autoga, siis sellised asjad palju rolli ei mängi.
Postitatud: 22.07.2009 21:14
Postitas tmac
kas uue turboga proovid oma stardispoolimise "murest" ka lahti saada
Postitatud: 22.07.2009 21:29
Postitas RICE BURNER
kas uue turboga proovid oma stardispoolimise "murest" ka lahti saada
Seda probleemi ei olnud enam juba Tartus. Uue konverteriga saame boosti hetkega ülesse ja süü ei olnud mitte turbos vaid käigukasti konverteris, mis oli mõeldud teise setinguga mootori jaoks.