32. leht 49-st
Postitatud: 05.12.2008 21:28
Postitas Mihkel
Homme valges teen mõned pildid.
Valgustavuse vahe võrreldes originaal reflektoritega on nii suur, et seda ei saa sõnadesse panna.
Kindlasti teistel autodel ei ole nii sitad tuled kui minu omal originaalis.
Õhtul saan vast kommenteerida, kuidas asjad maanteel reaalses pimeduses on.
Väga karm on see,e t autole tekkis luupidega nägu pähe ja mitte meelas

See kaifib kõige rohkem.
Postitatud: 05.12.2008 22:23
Postitas marauder
Mis lõikasid reflektoril augu natuke suuremaks ja valmis ta oligi vöi? Mismoodi luubi kinni panid?
Postitatud: 05.12.2008 23:43
Postitas Mardo
ära ütle et sul sitad tuled, mine proovi 91.a. passatit

Postitatud: 06.12.2008 0:59
Postitas Mihkel
Ei pidanud midagi lõikuma, kinnitub poldi/muttri põhimõttel.
Postitatud: 06.12.2008 23:30
Postitas 313
Kahjurõõm on parim rõõm :D
Seega head järiekordset käimari remonti.

Postitatud: 06.12.2008 23:53
Postitas Axxept
jälle?

Postitatud: 07.12.2008 0:33
Postitas Mihkel
Inimesed, ma tõesti ei tea enam kas nutta või naerda
1h tagasi lendas taaskord kast, 3. käik seekord.
Vaid nädala aega sain sõita, asi ei ole enam naljakas.
Kas tõesti väänet nii palju. Juhtus asi umbes 1.3-1.4bar peal.
Postitatud: 07.12.2008 0:37
Postitas Axxept
seda oli arvata ju? kui sul eelmine kord sai kolmas käik pihta, lõi jälje sisse ja rohkem polegi vaja.
naljakas, sublegile just ütlesin ca nädal tagasi, et sa saad varsti 3. käiku remontida
kas sul on nüüd euro või japsi sisu sees?
mul peaks isegi vist 3. ja 4. käik alles olema euro omad meie "kastijumala" käes

Postitatud: 07.12.2008 0:56
Postitas Mihkel
JDM koodiga kast ja JDM sisu hetkel.
Postitatud: 07.12.2008 1:13
Postitas shredda
Mihkel kirjutas:JDM koodiga kast ja JDM sisu hetkel.
Niipalju kui olen lugenud siis tugevuselt pole JDM kast tugevam. Ülekannetes on jah vahe ja neid on nagu pommiauke peale sõda aga tugevuses mitte.
Palju sul reaalselt väänet ja kw võiks praegu olla?
Postitatud: 07.12.2008 2:10
Postitas terrasiit
Täiesti masendav.
Igaljuhul mina loodan et sa mingisuguse pommiklindla/toimiva lahenduse leiad.
Ühesõnaga subaru kastid on kheva vasupidavusega.
Postitatud: 07.12.2008 2:11
Postitas marauder
Ega's midagi, tuleb jälle uus kasti-alt-keeramise ajarekord

Postitatud: 07.12.2008 4:17
Postitas Mihkel
Tuttav rallisõitja lubas auto vähemalt 76km Tallinnast eemalt treilaga ära transportida aidata.
Loodan südamest. et nädal tagasi soetatud peavõll ja teine käik terveks jäid.
See oleks lihtsalt liiga karm muidu.
Vähemalt sai veidi lõõgastatud.
Kahju, et taaskord väike seadistus ja dyno ära jäid.
Mitte ei taha see auto minuga koostööd teha, ei taha uskuda, et sealt väga suurt numbrit tuleb.
Homme oli mõttes Haapsalu lennukale seadistama minna.
Kõik selle pärast, et ühele STI sõbrale minekut näidata

.
Krt poleks pidanud seda boosti ikka üles keerama.
Postitatud: 07.12.2008 22:05
Postitas Mihkel
Mõned hommikused pildid ka tuledest auto küljes:
Õhtul maanteel oli ikka väga mõnus sõita võrreldes eelmiste tuledega.
Nõks kõrgemale võiks veel ehk näidata aga peab vaatama, et teisi pimestama ei hakkaks.
Postitatud: 08.12.2008 16:14
Postitas taxu
Mihkel kirjutas:Inimesed, ma tõesti ei tea enam kas nutta või naerda
1h tagasi lendas taaskord kast, 3. käik seekord.
Vaid nädala aega sain sõita, asi ei ole enam naljakas.
Kas tõesti väänet nii palju. Juhtus asi umbes 1.3-1.4bar peal.
Osta Celica siis. Niipalju kui olen kuulnud, siis mingi 400HP-ni peale keerates hakkavad lõpuks tagadiffrid lendama, aga kast mitte.