Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
matzz007
Postitusi: 32
Liitunud: 06.03.2008 21:22
Asukoht: Saue vald
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas matzz007 »

VR andurist kuni pistikuni umb 50cm on originaal anduri juhe, sealt peale pistikut on korralik mikrofon kaabel.
Kas siis pm foolium teib võiks aidata ? Vb VR anduri enda juhe on bs varjestusega.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas taxu »

Ainult varjest pole kasu, ta peab ka olema õieti ühendatud. Anduri poolt peaks tulema pistikusse ka varje ots, mis tuleb edasi mineval juhtmel ka varjesse ühendada. Ja andurite varjed ühendatakse korpusesse signaali tarbija poolel, ehk et aju juures mingi vastav signaali maandusots peab olema.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
kaak
Postitusi: 142
Liitunud: 19.05.2009 12:53
Asukoht: tartumaa

Re: Megasquirt

Postitus Postitas kaak »

Aju juures läheb miinuse alla üks vr signaal juhe ja varjestuse oma. Mõistlik VR juhe on müügil nt http://www.tameo.ee/ müüdav 2x1mm keerutatud kaabel varjestusega.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
matzz007
Postitusi: 32
Liitunud: 06.03.2008 21:22
Asukoht: Saue vald
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas matzz007 »

Juhe on korralik iseenesest va anduri küljes olev "stock" juhe. Peaks ilusti maandatud olema ECU-s, vaatan üle mingihetk. Kas peaks selle juhtme anduri ja pistiku vahelt välja vahetama ?
JLKK
Postitusi: 130
Liitunud: 27.10.2009 16:57
Asukoht: L-Virumaa

Re: Megasquirt

Postitus Postitas JLKK »

Sai siis ka esimene megasquirt2 ver3 kokku joodetud ja kõik tehtud nagu http://www.msextra.com/doc/ms2extra/build_manual.htm" onclick="window.open(this.href);return false; lehel kirjas ja tundub, et asi toimib :) . Igaks juhuks küsin kogenumate käest mille jaoks on takistid R37 ja R38 juhendi järgi võib need ära jätta ja otse ühendada ( Find R12, R37, R38, R43, R39 and R57. Put them out of the way, you don’t need any of them). Mina jätsin need takistid välja ja kasutasin vabasid kohtasid süütetransistorite jaoks, nii mahtusid kõik asjad plaadile ära ja ei pidanud eraldi korpuse külge midagi kinnitama.
Samas kui netiavarustest erinevaid pilte vaadata kokkujoodetud MS2 ver3 kohta siis enamustel on R37 ja R38 kenasti plaadile joodetud. Võib siis ikka need takistid mängust välja jätta?
Veermikuproff OÜ
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Mihkel »

Need kaitsevad pihusti draivereid, kui sa juhtmestikus mingi gemüüse kokku keerad.
Isiklikult olen alati täiskomplektis asju komplekteerinud, kuna tegu ikkagi DIY asjaga ning ~75% tehakse paigaldusel vigu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Megasquirt

Postitus Postitas IvarR »

Lisan siia ,et vahepeal sai üks MS2V3 tellitud, kokku joodetud jne ning 13B(Mazda rootormootor) tolle abil tööle pandud. Üldiselt saab extra koodiga ilusti "staged injectioni" ning "split ignitioniga" hakkama ning siiani probleeme pole esinenud.
Map sensori peaks ainult välja vahetama kuna 250kpa map sai kiiresti lõpuni seadistatud pmst.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas taxu »

JLKK kirjutas:... Mina jätsin need takistid välja ja kasutasin vabasid kohtasid süütetransistorite jaoks, nii mahtusid kõik asjad plaadile ära ja ei pidanud eraldi korpuse külge midagi kinnitama...
Tahad öelda, et süütetransid asuvad nüüd keset plaati? Nad vajavad ju jahutust, selleks neid kuskile metallpinna külge keeratakse.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
JLKK
Postitusi: 130
Liitunud: 27.10.2009 16:57
Asukoht: L-Virumaa

Re: Megasquirt

Postitus Postitas JLKK »

taxu kirjutas:
JLKK kirjutas:... Mina jätsin need takistid välja ja kasutasin vabasid kohtasid süütetransistorite jaoks, nii mahtusid kõik asjad plaadile ära ja ei pidanud eraldi korpuse külge midagi kinnitama...
Tahad öelda, et süütetransid asuvad nüüd keset plaati? Nad vajavad ju jahutust, selleks neid kuskile metallpinna külge keeratakse.

Ei asu keset plaati vaid MS-i enda jahutusriba peal.
Manused
28.09.2011 156 väiksem.jpg
28.09.2011 156 väiksem.jpg (45.3 KiB) Vaadatud 5796 korda
Veermikuproff OÜ
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Megasquirt

Postitus Postitas IvarR »

IvarR kirjutas: Üldiselt saab extra koodiga ilusti "staged injectioni" ning "split ignitioniga" hakkama ning siiani probleeme pole esinenud.

IvarR
Topeltküünlameestele teadmiseks et ka negative split ignition toimib ilusti.

Paljud muidu acceleration enrichmenti map-i järgi on pannud? Hetkel järsul gaasivajutusel tekib hetkeks väike mõttepaus enne kui rikastus toimima hakkab. TPS-i järgi ei saa rx7-le panna kuna ühtlase gaasiga sõites kõigub orginaal TPS näit ~1% (tüüpviga fc3s S4-l) ning hakkab üle rikastama ja puterdama. Sinna mingit muud tpsi panna on väga keeruline ning jube lammutamine.
Küsimus siis et kes kuidas MAPiga acc enrichmendi on seadistanud ja millised tulemused?

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

Mul kõikus TPS näit ka ±1% senikaua, kui mass oli ühendatud üleüldise Megasquirti massi külge. Kui ühendasin TPS anduri massi "andurite massi" - pin-i peast ei mäleta - kadus kõikumine täielikult (0.1% täpsusega).
Lauda nitro
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Megasquirt

Postitus Postitas IvarR »

murjam kirjutas:Mul kõikus TPS näit ka ±1% senikaua, kui mass oli ühendatud üleüldise Megasquirti massi külge. Kui ühendasin TPS anduri massi "andurite massi" - pin-i peast ei mäleta - kadus kõikumine täielikult (0.1% täpsusega).
Selles viga pole kahjuks. Asi on selles et rx7 tps ongi sellise ehitusega. Orginaalaju loebki sealt pmst ainult 0% ~30% asendeid. Tpsi andur ise meenutab lülitit mille käik on 0.7cm ning mida siis liigutatakse poolkuuga. Piisab ebatasasest teest kui juba on valeinfo.
TPS on minuajaoks unustatud teema ning too ei huvitagi. Pigem kuidas MAP-i baasil keegi seaded on pannud et tundlikust suurendada
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Raceboy »

TPS on ainuõige viis, kuidas gaasile reageerimist üldse normaalseks saab. MAP põhine acc enrichment on enamike mootoritega täielik BS. Võibolla ainult mingi eriti uimase mootoriga võib mingigi tulemuse saada, mis sõites väga halb ei tundu.

Lihtsam on osta uus TPS ja see sinna külge panna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Megasquirt

Postitus Postitas IvarR »

IvarR kirjutas: TPS on minuajaoks unustatud teema ning too ei huvitagi. Pigem kuidas MAP-i baasil keegi seaded on pannud et tundlikust suurendada
Raceboy kirjutas:Lihtsam on osta uus TPS ja see sinna külge panna.
Usu mind ,et pole. Ma võin igasugu asju valmis teha ja nikerdada kuid sinna teist tpsi panna on elukepp. Arvatavasti läheb järgmine aasta üldse üle nagunii teisele ülemisele sisselaskekoldele mis on teise ehitusega ning parema tpsiga, ehk mul pole mõtet teha suurt tööd selleks et pärast see garaazinurka tolmu panna koguma.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas tynt »

Kas õhutemperatuuri andur tuleb paigaldada kollektorisse või sobib ka kummilõdvikusse enne drosseliklappi? (hetkel on käsil vabalthingav mootor ja MS3)
2.3L 10v MS3+MS3X COP
Vasta