32. leht 61-st

Postitatud: 09.11.2008 20:02
Postitas Astrona
Nonii, võtsin lõpuks vanad kolvid välja. 2tk, mis pealt paistsid ok - olid ka alt ok. 1, millel pealt vaadates servad olid natuke "kõverad" oli täpselt nii palju küljelt sulanud, et rõngad kinni tõmbaks. Ja see, mis pealt paist suure auguga on alt vaadates veel hullem :)

4. OK
Pilt

3. auk sees
PiltPilt
PiltPilt
auk on umbes selline, mis tekib eelsüttimise korral tavaliselt kolvi keskele.
Pilt

2. küljed kulunud, rõngad kinni
PiltPilt
Pilt

1. OK
PiltPilt
Väike jälg on tegelikult peal. Oleks see paar sekundit veel sõitnud oleks ta nagu 2.

Pilt
DIY mootor maha :lol:
Pilt

Postitatud: 10.11.2008 0:13
Postitas Mardo
kui tahtmist on, saab väheste vahenditega ka hakkama :-D

Postitatud: 10.11.2008 3:33
Postitas erikred
inseneride värk :lol: c18ne'le piisab juba cat5e kaablist et üleval seista nissani mootoril vist oli paar muutujat veel juures.

Nali naljaks aga edu talvisel hooajal ja järgmine aasta siis ikka pikemat lendu.

terv
erich

Postitatud: 10.11.2008 12:04
Postitas Astrona
Mardo kirjutas:kui tahtmist on, saab väheste vahenditega ka hakkama :-D
Tahtmine on, jah, taastunud. Vaeste inimeste asi, pole kuskilt 3000000EEK võtta, et korralikku Porschet osta, siis peab enda vana adreka-pumba korda tegema.
erikred kirjutas:Nali naljaks aga edu talvisel hooajal ja järgmine aasta siis ikka pikemat lendu.
Edu tarvis! Talvel ongi parem ehitada. Järgmiseks aastaks suured plaanid: töökindlust, võimsust juurde ja massi vähemaks.
OMC ei anna rahu, vaja lõpuni jõuda :evil: ja Baltikumi S13 miili rekord kuluks kah marjaks peale selle aasta "fail"imist.
"S13 1/4miili Eesti rekord" jäi kah tegemata ;) esialgu tahaks 12.9 sõita, siis 12.4 ja mõte 11.9sekist pole kah paha ;)

Postitatud: 10.11.2008 12:29
Postitas Siim
Astrona kirjutas: OMC ei anna rahu, vaja lõpuni jõuda :evil: ja Baltikumi S13 miili rekord kuluks kah marjaks peale selle aasta "fail"imist.
"S13 1/4miili Eesti rekord" jäi kah tegemata ;) esialgu tahaks 12.9 sõita, siis 12.4 ja mõte 11.9sekist pole kah paha ;)
sxoc.com/vbb kommuunist üks mõttetera sulle
jibber kirjutas: somebody will always have a faster S13 than yours, no matter how much time/money you spend on it.

Postitatud: 11.11.2008 18:30
Postitas Astrona
Siim kirjutas:sxoc.com/vbb kommuunist üks mõttetera sulle
jibber kirjutas:somebody will always have a faster S13 than yours, no matter how much time/money you spend on it.
Tänx :lol:! See peab paika eriti praegu, kui masin ei liigu omal jõul paigastki :) Üldiselt üritan vältida olukorda, kus kellegi S13 oleks odavam aga kiirem. Tähtis on Money x (time - "fun time") / performance suhe. Ja kuna funni eest makstakse üldjuhul peale, siis võib ka osa raha sealt valemist eemalda. Lõpuks on võitja see, kes suutis kanalis küürakil, õlisena, vigastatuna, väsinuna, näljasena, pool pimedas, niiskes ja külmas end hästi tunda :lol:
Need vennad, kes pole ametlikku aega kirja kirja saanud, aga räägivad ikka oma 100hj võimsamast masinast - ei loe.
Praegu on S13 1/4 miili rekordi omanikuks suht lihtne saada - kuna mu teada on parim sõit
Rene Hani 13.089 179.010 0.176 2.035
Kiirus oli mul sama aga 60ft ja ka ET 0.3sek kehvem. +125hj -50kg + MT rehv peaks tõmbama seda aega üle 1.089seki alla poole :) - las ma unistan siin, mingi motivatsioon tuleks inimesele alles jätta :)

Postitatud: 23.11.2008 17:55
Postitas Astrona
Keegi üritab minuga ühendust võtta:
Võtsin kokku, et end garaazi vedada - mis see tuisk ikka teeb. Tööriided selga ja 15min hoovist välja kaevamist - siis külg ees peateele vajumine ja teekond, mis oli omaette seiklus. Kui peaegu kohale jõudsin avastasin suure murdunud puu tee peal 50m garaazist. Keerasin otsa ringi ja koju tagasi - 1h sebimist ja progress null. :lol: Welcome to Estonia

Postitatud: 03.12.2008 2:18
Postitas Astrona
Sain uued klapivedrud ja kolvid kätte. Wiseco on kõvasti disaini muutnud, või tulid seekord lihtsalt teist marki kolvid.
Pole küll vanasid kaalunud, aga uued kolvid on pealt näha kõvasti kergemad (313g) - kepsu sõrme otsast alla poole enam vastu silindrit toetavat pinda polegi. Seda materiali, mille eelmistel detonatsioon ära sõi, praktiliselt pole :lol:.
Küljed on kaetud keraamikaga.

Stock vs Vana Wiseco vs Uus Wiseco
PiltPiltPilt
PiltPiltPilt
Kepsusõrme kotilt võis lugeda Made In Taiwan

PiltPilt
Väga asjalik manual - kõik on õiges riisi keeles. Õnneks kasutavad nad araabia numbreid - lugesin välja 10.3, mis võiks olla siis maximaalne lubatud klapitõus - mul peaks olem 8.5mm, ehk varu on kõvasti.

Tööjuures on viimasel ajal nii kiire olnud, et pole garaazi jõudnudki, ja see puu, mis garaazi teele murdus, oli nädal pärast tormi veel ümbritsetud MunPol'i lindiga. Ei tea mida nad mõtlevad, aga ma pole ainus kellel see jalus on.

Vahepeal oli teemaks 1 siduri polt :oops: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?p=42702#42702, aga nüüd siis hooratta poldid - krt rippuva mootoriga ei saa ikka "äri ajada".
Peale selle avastasin, et põhimõtteliselt kui 10 lehtvõtmeid väheke peenemaks-pikemaks jne modida, saaks hooratta ja plokivahelt need õlisimmerikorpuse poldid lahti - ilma võtit modimata jäigi ainult 1 :lol: polt kinni. Siis saaks ka ühestükis väntda ja hooratta kätte - tagasi panemine on veel peenem töö, aga ei tohiks olla võimatu.

Loodan see nädal jõuda vaikselt mootori kokku panemise alustamisele mõtlemisest kaugemale :).

Postitatud: 03.12.2008 14:36
Postitas Mardo
imelik post sinu poolt, arvutusi ei tulnudki :lol:
muide, kenad kolvid :evil:
kivi kotti!

Postitatud: 03.12.2008 14:51
Postitas ahto42
Mardo kirjutas:imelik post sinu poolt, arvutusi ei tulnudki :lol:
muide, kenad kolvid :evil:
kivi kotti!
keps ikka 8)

Postitatud: 03.12.2008 14:55
Postitas taxu
Mis silindri pindadega ette võtad? Või on seal pildil nähtav pinnakahjustus ainult laiali määritud kolb?

Postitatud: 03.12.2008 15:57
Postitas Astrona
taxu kirjutas:Mis silindri pindadega ette võtad? Või on seal pildil nähtav pinnakahjustus ainult laiali määritud kolb?
See on jah laiali läinud kolb. Vähem sulanud kolvilt tulnud alumiinium kukkus ise ilusti silindri seinalt maha. Aga see 1 on kõvasti kinni ja lihtsalt hoonimisega ei pruugi pääseda. Kui plaaniksin seda plokki veel kasutada, siis poleks sealt kõike võimalikku maha keeranudki, aga paraku, kannan selle ploki maha, kui just keegi 1.5mm oversized 84.5mm kolbe ei taha sinna lükata.
Teine plokk on ostetud ja kah laiali kraabitud - kui aega leian, siis täna viin Tõukurisse et 83->84mm puurida. Kui plokk puuritud hakkan kolbide keraamikaga tegelema.
Pilt
Mardo kirjutas:imelik post sinu poolt, arvutusi ei tulnudki :lol:
muide, kenad kolvid :evil:
kivi kotti!
Pilt
Kenad kepsud ja sidur kah, aga loodetavasti ei näe neid keegi nii peal :evil:

Kui need kepsud kotti lähvad, võib teema sulgeda.

Postitatud: 06.12.2008 18:13
Postitas Astrona
Tegin võrdluseks paremad pildid.
PiltPiltPilt
PiltPiltPilt

Postitatud: 08.12.2008 20:23
Postitas Astrona
Kaalusin - vanad Wisecod olid 336.5g. Uued on seega 4 x 23g kergemad.
Auto kohe 0.1kg kergem :), 0.5hj juures ja väntvõllil/kepsudel kah kergem elu :lol:

Postitatud: 09.12.2008 18:16
Postitas junsu
osta mu mootorikraana ära parem,mis vinnad selle koormarihmaga.

ega se ju viimaseks peale-maha lappamiseks jää :p :-D