32. leht 48-st
Postitatud: 21.06.2009 10:34
Postitas MazdaGTI
Tubli poiss, 9,2 Haapsalus eile

aga varu peaks ikkagi olema niipalju et juba ka see aasta see 8 sek. lõppu ära sõitta, vähemalt viimases sõõidus tehtud ajaparandus vihjas küll sellele

Postitatud: 21.06.2009 19:30
Postitas booster
Postitatud: 21.06.2009 19:36
Postitas RICE BURNER
Selle aasta edukaim võistlus sai VKM Motorsi jaoks läbi ja kõik, mis soovisime, ka teoks sai. Meeskond oli keskendus tulemuse nimel maximalselt ja keegi ei mõelnudki korki enne maha keerata, kui tulemus käes. Ilm oli tip-top ja suuremaid viivitusi ka õnneks ei olnud.
Parim ET 9.28sek
Parim lõppkiirus 240km/h
Parim 200 aeg 5.97sek
Parim 200 kiirus 190km/h
Parim 60f aeg 1.41
Ainuke, kus rekordit ei sündinud, on 200m kiirus.
Suureks mureks oli meil 10sekki kestev turbo spool, mis on sobimatu käigukasti turbiini süü. Sellele on meil järgmiseks etapiks teoreetiline rohi olemas ja seega peaks suutma aega veelgi parandama.
Lisaks võitlesime viimase 100m pidamisega, kus rattad hakksid lihtsalt ringi käima. Nimelt haapsalu raja finis on ebatasane ja meie mootori max vääne saabub just sellel hetkel, siis auto oma downforsist ei piisa, et jõudu maha panna. Viimases sõidus võtsime tagumese stange ära ja lõppkiirus paranes 3km/h, kuid rattad käisid ikkagi ringi. Logist näeb, et auto kiirus oli kohati 274km/h, kuid tegelikult jäi see 238 ringi.
Seega tööd on küllaga, kuid selle ala lõbusaim osa, kus käib nn. täppistuuning.
Suur üllatus oli see, kuidas rahvas meile kaasa elas ja edu soovisid. Järgmisel korral keerame veelgi vinti peale
Ja kui kellegil on pilte meie startidest, kus auto teeb wheelie, siis ootan neid huviga.
Postitatud: 21.06.2009 21:11
Postitas pr8
Õnnitlused!
Vaesekesed pidite kogu ürituse vältel etanooli kütusepaaki valama, mitte nagu õnnelikud katkestajad, kes said seda sihtotstarbeliselt kasutada!
Aga muidu 200 m vaheajad on N/A omad, turbol peavad need ikka vähe teistsugused olema. Lõpus spinnimine meenutab juba Funny Car'i, kes libeda raja või downforce'i jaoks liiga hõreda õhu tõttu seda teevad @ 500 km/h. Samas 270/240 on +15% ehk kiirendust mitte eriti halvendav, või mida G-graafik näitas? Amordi seaded (bump) ja tiivake abiks, hoiatuseks, et enamus tiibu on tegelikult aeropidurid!
Kas kasti tempi logite/jälgite? 10 sek breigi otsas istumine võib nii mõndagi teha.
Stalliga hakkab see turbomootori lõbu, mõnisada pööret mööda ja kõik. Üks võimalus on õli viskoossusega mängida. Võtta kõrgema stalliga turbiin ja siis liiga kõrge korral kasutada John Deere õli.
Tegelikult peaks olema mitu erineva stalliga kasti turbiini, harjutus/Q sõitude ajal siis testid erinevaid. Hind muidugi $1K+ tükk, aga samas üks kõige tähtsam võtmekomponent.
Postitatud: 21.06.2009 21:11
Postitas rosco
Suur üllatus oli see, kuidas rahvas meile kaasa elas ja edu soovisid. Järgmisel korral keerame veelgi vinti peale
See startimine oli lihtsalt juba nii võimas vaatepilt,küttis rahvast korralikult. Lausa tunda,kuidas vääne kasvab kapoti all turbo spoolimisega
Edu ja ootame siis 8.9

Õnneks viimane üritus haapsalu raja peal. Tartus vist aja parandust ei tuleks.
Postitatud: 21.06.2009 22:18
Postitas RICE BURNER
Õnnitlused!
Vaesekesed pidite kogu ürituse vältel etanooli kütusepaaki valama, mitte nagu õnnelikud katkestajad, kes said seda sihtotstarbeliselt kasutada!
Aga muidu 200 m vaheajad on N/A omad, turbol peavad need ikka vähe teistsugused olema. Lõpus spinnimine meenutab juba Funny Car'i, kes libeda raja või downforce'i jaoks liiga hõreda õhu tõttu seda teevad @ 500 km/h. Samas 270/240 on +15% ehk kiirendust mitte eriti halvendav, või mida G-graafik näitas? Amordi seaded (bump) ja tiivake abiks, hoiatuseks, et enamus tiibu on tegelikult aeropidurid!
Kas kasti tempi logite/jälgite? 10 sek breigi otsas istumine võib nii mõndagi teha.
Stalliga hakkab see turbomootori lõbu, mõnisada pööret mööda ja kõik. Üks võimalus on õli viskoossusega mängida. Võtta kõrgema stalliga turbiin ja siis liiga kõrge korral kasutada John Deere õli.
Tegelikult peaks olema mitu erineva stalliga kasti turbiini, harjutus/Q sõitude ajal siis testid erinevaid. Hind muidugi $1K+ tükk, aga samas üks kõige tähtsam võtmekomponent.
Kahjuks ei logi me G jõudu, kuid minu B tundis vaid külgkiirendust ja seda kinnitas ka logi
Seekord tõesti õnnestus meil ka amorte reguleerida, kuid kuna meil kaamerat seekord ei olnud, siis pidime leppima logi ja kaugemalt filmitud matejaliga. Amort tegi igaljuhul hästi oma tööd, sest 60f paranes iga korraga. Lisaks pidime turborõhku piirama teatud pöörete juures, sest pelgalt HP ei vii autot kiiresti edasi.
Stallpeed on üks asi, kuid tänu elektroonikale saame me juhtida stardis ise ka pöördeid, rõhku ja ka vajadusel süütenurka, mille abiga saame leida parima pidamise. Seekord saime 1 käigu ideaalselt pidama , kus kogu käigu ulatuses ei käinud rattad kordagi ringi, kuid teisega hakkas spinnima ja komandaga uuesti lõpus. Seega aerodynaamika abiks.
Kasti tembi muret seekord ei olnud ja sõidu ajal tõusis temp 10c umbes.
Postitatud: 21.06.2009 22:22
Postitas tmac
Palju õnne ka veelkord minu poolt. Kui peaks nüüd jääma kõik järgmise etapi peale siis tuleb kindlasti Läbi aegade põnevaim showdown Viljar Vs Ilmars
Postitatud: 21.06.2009 22:48
Postitas IvarR
Terv.
Väga ilus tulemus ja õnnitlused. Tõsiselt hea vaadata kuidas Eestlased ikka peale jäid :D
RICE BURNER kirjutas:
Suureks mureks oli meil 10sekki kestev turbo spool, mis on sobimatu käigukasti turbiini süü.
Sama mure nagu Riivol Taunusel. Ei saa startida korralikult boostiga.
Loodan et leiate lahenduse
IvarR
Postitatud: 21.06.2009 23:20
Postitas RICE BURNER
Palju õnne ka veelkord minu poolt. Kui peaks nüüd jääma kõik järgmise etapi peale siis tuleb kindlasti Läbi aegade põnevaim showdown Viljar Vs Ilmars
Ilmars oli parajalt mures punktide pärast, mis hetkel minu kasuks pöörasid, kuid seekord läks nii.
Mees vähemalt oskab kaotada ja on ka igati muhe vend. Ootan huviga juba järgmist sõitu.
Postitatud: 22.06.2009 12:00
Postitas tmac
RICE BURNER kirjutas:Palju õnne ka veelkord minu poolt. Kui peaks nüüd jääma kõik järgmise etapi peale siis tuleb kindlasti Läbi aegade põnevaim showdown Viljar Vs Ilmars
Ilmars oli parajalt mures punktide pärast, mis hetkel minu kasuks pöörasid, kuid seekord läks nii.
Mees vähemalt oskab kaotada ja on ka igati muhe vend. Ootan huviga juba järgmist sõitu.
Kaotada puhtalt on au asi ja on tegu tõesti muheda mehega. Paari aasta tagune meistritiitli kaotus oli lihtsalt mõru pill alla neelata kuna viimasel võistlusel polnud reaalselt vastast ja ilm ning kohtunike otsus tekitasid siukse ärategemise tunde, aga tartu saab olema väga väga huvitav
Postitatud: 22.06.2009 21:05
Postitas RICE BURNER
Postitatud: 22.06.2009 23:24
Postitas arne13
Mul ka teie autost paar pilti

Toon VKM-i mingi aeg ära!! Aga tundub,et see aasta näeb veel korralikku 8 seki aega

Postitatud: 23.06.2009 0:25
Postitas bacteria
Palju Õnne korraliku tulemuse saavutamisel ! Lemmik

Postitatud: 23.06.2009 15:36
Postitas pr8
Kõne all oleva intsidendi ajal olin juba koduteel ja kuigi palju see minusse ei puutu ka, aga lihtsalt seletuseks kui keegi veel ei tea, et automaatkasti korral hoitakse autot paigal trans-brake'iga, mille solenoid lülitab sisse tagurpidikäigu.
S.t. korraga on esimene + tagurpidi ja gaas veel põhjas ka ehk kogu mootori võimsus läheb kastiõli kuumutamiseks, mille temp tõuseb "nagu tahhomeeter". Ehk pole vaja kuigi palju sekundeid keema ajamiseks.
Postitatud: 28.06.2009 21:29
Postitas RICE BURNER
Nissani clubi on saanud hakkama suurepärase kokkuvõttega meie autost Haapsalu etapil.
http://www.youtube.com/watch?v=K0AnKkhtCPQ 