32. leht 32-st

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 26.09.2012 18:10
Postitas Mihkel
Super tundus algul parem variant oma väikese kuumakojaga.
Kolle runnerid said katsetuseks päris peenikesed (kui mälu ei peta, siis 9mm peenemad kui eelmisel kollel), materjaliks SS 304.

Spool võiks ju alati parem olla aga samas pea 550hp jõudlusega turbo kohta 1.8 8V mootoril on spool päris hea.
Arvestades, et antud kombo on selline linnasõidu väga piiripeal teema, siis 12 koda kindlasti katsetada ei taha.
1.8 mootor ja 12 koda on päris LÄG-i ma eeldan, isegi divided setupis. 5 sil. 20V 2.2T Audi peal lootsin ma Superiga varasemat liikumist, samas Audi on rämedalt raske ka E30-nega võrreldes.

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 26.09.2012 19:05
Postitas wa666ou
Volvo 1855cc, HX35 #12 divided väga hull pole.
Pilt

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 26.09.2012 22:00
Postitas Mihkel
Sellise graafikuga reaalselt sõita on IMO suht ebamugav.

HX35 Super SR20DET mootori peal:
Pilt

Ja Mitsu EVO:
Pilt

Max vääne mõlemal graafikul Superiga 4000rpm kandis, mitte 5500rpm.

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 26.09.2012 22:13
Postitas wa666ou
Eks ta better safe, than sorry ole.

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 27.09.2012 7:51
Postitas mitsu_manic
Nu jaa, kuid graafikutega ei tule ikka välja täis tõde.
Milline väljalaske ja sisselaske torustik on? Sellest sõltub ju ka lag, ja kogu hingamine.

Enam vähem mõista annab, kuhu kanti võiks oodatav tulemus maanduda.
Kui suur koda siis Superil ja tavalisel on?