no siis ilmselt trehvas väga korralik kast sest ise arvan et see peavõlli materjal jama et venitab hambad ära lihtsalt toore jõuga ning ükshetk annab järgi ja ongi kogu piduMihkel kirjutas:No see on enamvähem tava JDM kasti ülekanne.
RA kasti peaülekanne on 4.444, selle pärast tal väga lühikesed käigud ongi.
Aga Paabu autol oli kindlalt 3.9 peaülekanne jäätud, kuna ta taagadiffrit küll ei vahetanud.
Minu auto ka 3.9 ülekande ja tava JDM kastiga teine käik alla 100km/h piirajas.
Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
S4 2,7 BiT ja Impreza wrx Sti Type Ra
Adapter plaadiga audi 6 käiguline alla ja asi vask
(soovitavalt 95 ja edasi S6 alt sest neil tugevdatud 1 käik) võib ka 2.7 S4 oma jne, neil sisud üldiselt samad. RS-il olid vist carbon sünkrod kah vms. Seltsimehed rootsimaalt paugutavad isegi kuni 1000+hp orig. kastidega...poolteljed ei taha ainult kesta. Ja õli/kasti eelnev eluiga on imo otseses seoses sellega kaua kestab...vähemalt audi puhul. Mul omal ka üks 6 käiguline hetkel pulkadeks võetud (vanem c4 S4 alt,st nõrgema 1 käiguga) (vahetan sünkrosid) 1 käigu hammakast on isegi mõned suuremad tükid eraldunud
(lammutasin kõvasti teda) aga näed raip püsis kuni lõpuni koos ilusti ja kakkusin ise maha lõpuks lihtsalt.
Ps, audi manuaal kastide peaülekanne on 4.11, samas usun, et torsen kompenseerib selle erinevuse ära kui subsi orig. differ 3.9...
Kõigest minu väike mõttelend...


Ps, audi manuaal kastide peaülekanne on 4.11, samas usun, et torsen kompenseerib selle erinevuse ära kui subsi orig. differ 3.9...
Kõigest minu väike mõttelend...

Sai ühe ürituse tarbeks eile suvevelgi mukitud ja mõtlesin, et panen siia ka mõned pildid.
ME LIKE BLING

Tundsin ennast tõelise autopedena neid pigiplekke küürides ja velgi vahatades
ME LIKE BLING




Tundsin ennast tõelise autopedena neid pigiplekke küürides ja velgi vahatades

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
aga nii on ka ju igav, kui ainult kallad kütust ja sõidad. ehitusrõõmu peab ka olema.Aigo kirjutas:nüüd tõmba kett ümber ja ratas(bling)kaelaok sry, kuid jah ega autopede elu kerge ei peagi olema... eriti kui autot ehitad pidevalt, küll kuskilt jälle miski õline või muu jama või vabsee kribitud...

Et talvele enam pimesi vastu ei peaks minema tuunisin veidi esitulesid.
Tava H4 tuled tegin ümber Bi-Xenon luup tuleks. Mitte tuuningu eesmärgil vaid lihtsalt mitte midagi need originaal tuled mul ei näita kuigi reflektorid super korras.
See oli ka kõige viisakam variant mille leidsin, kuna nö. tuuning tuled on GC8-ale ikka suht jubedad.
Kahjuks see luuptule element on ka ainult inglisilmaga aga seda ei käsi keegi sisse lülitada.
Samas jäi asi suhteliselt omapärane ja see inglisilm võib öösel isegi päris effektne olla.
Nüüd on ka valgusvihk selline nagu xenon laternale ette nähtud.
Kes tahab ka veidi kenamaid pilte autost näha, siis tänases moto.kalev.ee ajakirjas (paberkujul) saab neid näha.
Tava H4 tuled tegin ümber Bi-Xenon luup tuleks. Mitte tuuningu eesmärgil vaid lihtsalt mitte midagi need originaal tuled mul ei näita kuigi reflektorid super korras.
See oli ka kõige viisakam variant mille leidsin, kuna nö. tuuning tuled on GC8-ale ikka suht jubedad.
Kahjuks see luuptule element on ka ainult inglisilmaga aga seda ei käsi keegi sisse lülitada.
Samas jäi asi suhteliselt omapärane ja see inglisilm võib öösel isegi päris effektne olla.
Nüüd on ka valgusvihk selline nagu xenon laternale ette nähtud.
Kes tahab ka veidi kenamaid pilte autost näha, siis tänases moto.kalev.ee ajakirjas (paberkujul) saab neid näha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tegu Hiina uue leiutisega Bi-Xenon Projector. Mõtlesin, et proovin ära.
Eilne võrdlus stock H4 bi-xenon versus projector oli see, et originaal tuli ei paistnud selle projectori valgusvihu tagant enam väljagi.
Võiks veel parem olla aga edasiminek seegi. Kohe varsti tulesid ette tagasi installima, siis näeb reaalsust.
Eilne võrdlus stock H4 bi-xenon versus projector oli see, et originaal tuli ei paistnud selle projectori valgusvihu tagant enam väljagi.
Võiks veel parem olla aga edasiminek seegi. Kohe varsti tulesid ette tagasi installima, siis näeb reaalsust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.