31. leht 48-st

Re: Megasquirt

Postitatud: 23.03.2011 9:16
Postitas matzz007
Endiselt ei õnnestu saada normaalset signaal, kuni 800rpm saab tööle. Peaks jälle uue anduri ostma(originaal või sama 944 anduri) ? Andur on käinud natuke sinna 60-2 ratta vastu, vahest tekib jama sellest ? Või peaks üldse nuka hall anduri peale minema ? Stockis on nuka andur olemas ja ühe hambaga ratas ka. Või joodaks teise sisendi ja kasutaks seda süüte arvutamiseks ?

Lisasin ka graafiku 0.05mm vahega(töötas kõige paremini ja suutis töötada kuni 800rpm, mida suuremaks vahe läheb, seda madalamatel pööretel töötab(kui üldse)

Re: Megasquirt

Postitatud: 23.03.2011 17:32
Postitas Mihkel
IMO sa mõtled juba veidi üle. Kui ei saa vända pealt normaalselt lugema, siis tahad secondary triggeriga endale probleeme veel juurde tekitada. :-D
Sellest oleks võinud muidugi alustada, et andur vigane.

Andrez-il kalas ka madala pöördel ja tuli välja, et andur pihta saanud.
Proovisime ka plaati modida aga õige lahendus oli uus terve andur panna, töötas ilma modimata ideaalselt.

Re: Megasquirt

Postitatud: 23.03.2011 19:39
Postitas matzz007
Arvad, et pihta saamisest siis võib kalada ? Mõtlesin kas juurde joota uus sisendskeem või siis väljavahetada olemasolev Hall anduri jaoks.
Kas peaksin ostma originaal anduri ? Või jääma ikka porsche 944 anduri juurde ? Antud andur on olnud vb 2 kuud maksimum.

Re: Megasquirt

Postitatud: 23.03.2011 20:54
Postitas ahto10
Mul oli kunagi ms 2.2 ga sama jama vr-i lugemisega.Asja muutis paremaks vr-i signaali juhtmele takisti lisamine.

Re: Megasquirt

Postitatud: 24.03.2011 21:28
Postitas matzz007
No eks ma proovin nvl ehk järgi selle, hetkel suutsin nati tõbiseks jääda, ning seetõttu vb asi viibib natuke. Homme arvatavasti ostan siis 10k takisti.

Edit : 10k takisti lisamisel hakkas asi toimima, ainuke jama et siis kui 5k rpm juurde jõuavad viskab sync error 2 te, vahel ka 5 te. Peaksin veel ühe 10k takisti lisama :D ? Või peaks ikkagi uue anduri ostma ?

Re: Megasquirt

Postitatud: 28.03.2011 14:07
Postitas JLKK
Selline küsimus MS2v3 kohta
Nimelt kui süüde sisse lülitada hakkab bensiinipump ilusit tööle ja jääbki taha olgugi,et mootor ei tööta.
Kui multimeetriga pinget mõõta(aku+ ja bensiinipumba relee maandus) siis algul tuleb ilusti 12v nagu peab ja mingi 1,5 sec pärast kukub 6v peale mis on aga piisav,et releed koos hoida.
Mis võib sellist viga põhjustada ja mida võiks kontrollida? :help

Re: Megasquirt

Postitatud: 28.03.2011 15:40
Postitas plönn
ilmselt pole küsimus MS-s, vaid relees. MS annab releele massi, mitte voolu.

Edit: vahel on rumal rumal olla. Ütlesid ju, et aku+ ja releest mass - :oops:

Re: Megasquirt

Postitatud: 28.03.2011 20:19
Postitas Mihkel
Võimalik, et plaati kokku jootes on viga tehtud või on kütusepumba relee juhttrans läbi.

Re: Megasquirt

Postitatud: 09.05.2011 12:04
Postitas tynt
Kas MS-i installi jaoks on TPS-i ka vaja? Stockis on mul ainult idle lüliti (või WOT lüliti, pole täpsemalt uurinud).

Re: Megasquirt

Postitatud: 09.05.2011 16:43
Postitas Astrona
tynt kirjutas:Kas MS-i installi jaoks on TPS-i ka vaja? Stockis on mul ainult idle lüliti (või WOT lüliti, pole täpsemalt uurinud).
Sõitsin 3 kuud ilma tps'ita. See rohkem nagu selleks kui gaasipedaali liigutada - aga kui põhjas hoida, pole teda enam vaja :lol: Nagu karbussil kiirenduspump. Kuigi sinna külge ajudel rohkem funktsioone kirjutatud.

Ainult vända-signaali ja MAPi vollaga peaks juba sõita saama, kui kuidagi käima ja soojaks saab aetud. Ses mõttes 3. asi oleks mootori temp andur. Siis juba masin päris kasutatav. On ka erandeid.

Re: Megasquirt

Postitatud: 01.06.2011 21:12
Postitas matzz007
matzz007 kirjutas:No eks ma proovin nvl ehk järgi selle, hetkel suutsin nati tõbiseks jääda, ning seetõttu vb asi viibib natuke. Homme arvatavasti ostan siis 10k takisti.

Edit : 10k takisti lisamisel hakkas asi toimima, ainuke jama et siis kui 5k rpm juurde jõuavad viskab sync error 2 te, vahel ka 5 te. Peaksin veel ühe 10k takisti lisama :D ? Või peaks ikkagi uue anduri ostma ?
Potekaga sai normaalselt asja tööle umb 18k oomi peal. Nüüd peale turbo installi hetkel kui hakkab ülerõhk tekkima, esineb sama jama. Ikkagi andur suure töenäosusega pool-pidune ?
Ega kellegil testimiseks pole porsche 944 vr andurit ?

Edit : Logist vaatasin, et see kord on sync error 2 mitte 5, seega error on : missing tooth at wrong time. Mis sellega peale hakata ? Kas uus andur või mingit teist proovida ?

Re: Megasquirt

Postitatud: 05.06.2011 11:25
Postitas jeff01
Tekkis küsimus, et kas EDIS mooduli ja aju vahele on ikka varjestatud kaablit vaja nagu neil joonistel on ?

SAW ja PIP signaalid on 5 ja 12v mitte 0,x nagu VRil väikesel pöördel. Või loeb induktsioon siiski sellele sagedusele mida neis ajuga suhtlevais juhtmeis kasutatakse? Ega neist häiretest vist väga aru ei saagi kuna süüde jääb alles ja konstantselt 10 kraadi peale kui ühendus ajuga puudub :roll: EDIT: siiski vist kaob ka küte ära kui edisi signaal ajju ei jõua :-D

JA teine asi...Ega ei tee ju midagi halba kui lõikan bmw VR sensori juhtmel pistiku maha ja joodan selle Otse EDIS mooduli pistikusse mis asub vaid 20CM eemal? Tegelikult ma juba tegin nii kuid siiski.... Võiks ju iseenesest häiretevabam olla kui 1 lisapistik vahel vähem :roll:

Re: Megasquirt

Postitatud: 06.06.2011 15:00
Postitas matzz007
Tekkis küsimus, kas keegi oskab öelda kuida saaks kergesti VR andur vahetada välja halli vastu. Nimelt mida oleks vaja ajus muuta. Suhteliselt siiber VR anduri jamadest juba, pigem koliks üle halli peale.

Re: Megasquirt

Postitatud: 11.06.2011 23:27
Postitas matzz007
Sain asja korda. Proovisin ennem mitmeid asju kui hall andurit ostma tormasin. Probleemi lahendas lõpuks õiged küünlad. Nimelt peale rapla sõitu ostsin uued küünlad. Paraku ostetud küünlad olid ilma takistita, mis takistab raadiohäirete tekkimist. Soetasin siis jälle uued küünlad, seekord koos raadiohäirete eemaldusega. Nagu need külge kruvitud sai, kõik toimis nagu võluväel.
Asi oligi selles, et küünlad hakkasid VR ahelat segama ning selle pärast kogu see pull.

Re: Megasquirt

Postitatud: 13.06.2011 22:54
Postitas vibla
Järelikult on sul VR signaal varjestamatta või on tegu viletsa varjestusega. Pistikutes tavaliselt varjestus puudub aga pistikud võiks alumiinium teibiga ületõmmata. See on ainult minu arvamus ja seda ei tasu võtta kullapähe. :lol: