zoom1 kirjutas:Astrona, mis sul aeg tuli kui kiirus 179 oli, ja mis ülejäänud sõitude kiirused olid?
Samal üritusel oli ka sõbral S2ga üllatus, kus ühes sõidus tuli kiirus 10km/h rohkem, (160 -> 169vms). Liigitasime selle täielikult ajavõtu kala alla.
Aeg ei ütle võimsust, pigem oskusi, kogemusi ja pidamist, mida mul polnud 1. võistlusel polnud - hiljem kui kõik enda vead kokku liitsin tuli vigade summaks (käiguvahetuse kiirus, käiguvahetuse moment, käiguvahetus õige käigu peale

jne) >0,5sek

ja 60ft 2.3s asemel 1.7s oleks ajaks tulnud hea pidamise ja veatu sõiduga 12.3

Sinu vastu sõidus läks jällegi 3. asemel 5. ja ei leidnud kuidagi 3. uuesti üles kuni olid juba kõrval...
1. 179.05kmh
2. 179.04kmh
3. 172.00kmh
4. 171.56kmh
finaal 165.1

. ajavõtu kalasid seal oli - mul oil 1 sõit 60ft lipiku peal 0.0sek.
Ma üldiselt kohe peale finishijoont pidurdasin, 1. võistlus ja ei teadnud, et lõppkiiruse mõõtmiseks on vaja natuke edasi sõita. Mul on sõitude kohta olemas ka driftboxi logi-failid. Mõned päevad enne sõda Driftboxiga sõites olikah näha et
100m 105kmh
200m 145kmh
300m 165kmh
rohkem teed siis polnud, aga loogika ütleks et 400m ja 175kmh.

Ega driftbox pole kah muidugi asi, millega vaidlustada rajal mõõtmissüsteemi, aga too näitab kah ju siin, et mingi 175kmh ikka oli.
Ei saa mainimata jätta "Mobne" (üks euroopa kiiremaid S13) - tal samad kolvid, kepsud, nukid (256 vs 260) - kui tal oli
497rwhp @ 7000RPM @ 1.95bar, siis peaks olema ca
430rwhp @ 6000RPM @ 1.95bar ja ca
370rwhp @ 6000RPM @ 1.50bar ja ca
310rwhp @ 6000RPM @ 1.1bar.
Suur turbo + cooler + nukid + pväike porting + segud värgid paigas - siis nii need numbrid võiks vist ollagi. Kui õhu kuumenemist ei arvesta, on see sama VE mis NA moto puhul oleks 165hj @ 1.8L - mis on natuke kõrge-võitu number.
Et võiks kahelda üldse ka tolle rootsi düno mõõtmises. Düno on ju selleks, et inimesi õnnelikuks teha

kes saab auto seadesse, kes suuri numbreid teada. Võiks teha eraldi threadi ikkagi dynomaxi teemal, kui seda veel pole - kompromiss võiks olla see, et võtaks sealt rwhp numbrilt mingi 3% maha ja ütleks et on õige number
Üldiselt ega see nostalgitsemine siin midagi eriti juurde anna - kevad pole enam kaugel

Ja siis peaks 1.1bar sõidu kõrvale saama juba 30% kõrgema rõhu ja 30% kõrgema RPMiga sõite panna, kui zoom1 mu masinale uued kolvid jälle muidugi sisse paneb
