Nissan 200SX S13 'Astrona
Oleneb ju kastist kah - carfolio.com andmetel on automaat-kastikaga S13 0-60mph 2sek aeglasem kui manuaalkastikal. Tollega tõesti võib 25% minna. Seljatunde järgi läheb mingi 40%$upr@ kirjutas:Olen lugenud, et olenevalt autost on tagaveoliste autode rattast mõdetav võimsus isegi kuni 25% väiksem. Parimad näitajad peaks jääma sinna 15% kadu kanti.
10% on liiga ulmeline tõesti.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Selle 320rwhp pakkusin täiesti lambist välja, ilma et oleks midagi arvutanud. Tagaveo puhul on jah 17-20% kadu. 300rwhp kanti ilmselt jah siis
Eks igaüks usub seda mida tahab. Alati on ju lahedam uskuda suuremat nr.
Vaatan, et sa aga arvutad puhustite suurusi jne. Sellisel juhul oleks õige võtta reaalsem mootoi hp arvesse
Eks igaüks usub seda mida tahab. Alati on ju lahedam uskuda suuremat nr.

Vaatan, et sa aga arvutad puhustite suurusi jne. Sellisel juhul oleks õige võtta reaalsem mootoi hp arvesse

CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kusjuures miil on paremmart154 kirjutas:1/4 miili on kõige parem düno

Ikka endale meeldivad suuuremad numbrid ja teistele väiksemad numbrid

ET calculator ütleb et 179kmh jaoks on vaja 1250kg puhul 302hj rattast ja too kiirus oli mul 1.1bariga. 352hj mõõdeti 1.55bariga.
Seega see 352rwhp pole väga ebareaalne. Kahju, et aega kirja ei saand - aga ca 800m peal oli 5. käik 7000RPM peal (ratas 17" 235 toyo) - kui kolvid otsa said

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kalkulaator kalkulaatoriks, aga samas kui dynomaxis mõõdetud jõud 298whp ja 1380kg mass tqhq kalkulaatorisse saame tulemusi 12.6s ja lõppkiirus 173kmh. Minu parim tulemus oli vastavalt 12.7s ja lõppkiirus 174kmh. Ma kaldun arvama, et see düno võib tegelikult ütlemata täpne olla ja need numbrid võibolla ongi reaalselt whp.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Sinu 310 on ju pahas kohas graafikul.RFL kirjutas:panen siis enda andmaed kah OT vaidluse õhutamiseks![]()
310rwhp-ga dynomaxi pingist sõitsin 13,44@164kmh
tqhq kalkulaator annab selle rattavõimsusega 1200kg juures 11,9@184 nii, et minu auto puhul küll need numbrid ei kattu erinevalt Ragnarist, kuigi samas kohas mõõdetud

Jah, vahe ongi selles, et mul seal tartu dragil 179kmh ajal oli mul parem seadistus ja võimsus liikus seisis 315 peal vms. Aga RFLi masinal 285 ja 305 vahel ning masin >5% raskem.Siim kirjutas:Sinu 310 on ju pahas kohas graafikul.RFL kirjutas:panen siis enda andmaed kah OT vaidluse õhutamiseks![]()
310rwhp-ga dynomaxi pingist sõitsin 13,44@164kmh
tqhq kalkulaator annab selle rattavõimsusega 1200kg juures 11,9@184 nii, et minu auto puhul küll need numbrid ei kattu erinevalt Ragnarist, kuigi samas kohas mõõdetudDragis oleks vaja, et laks oleks piirajani välja.
RFL, soovitan kalkulaatorisse koos endaga panna 1300kg vms.
Selles mõttes need kalkulaatorid sakivadki, et need ei küsi hp-graafiku-kuju. Ses mõttes tuleks sinna vist sisestada veerandmiilil kasutatud keskmist võimsust? Palju edukam "kalkulaator" on CarTest programm jms, kus saad ka graafiku sisestada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Aeg ei ütle võimsust, pigem oskusi, kogemusi ja pidamist, mida mul polnud 1. võistlusel polnud - hiljem kui kõik enda vead kokku liitsin tuli vigade summaks (käiguvahetuse kiirus, käiguvahetuse moment, käiguvahetus õige käigu pealezoom1 kirjutas:Astrona, mis sul aeg tuli kui kiirus 179 oli, ja mis ülejäänud sõitude kiirused olid?
Samal üritusel oli ka sõbral S2ga üllatus, kus ühes sõidus tuli kiirus 10km/h rohkem, (160 -> 169vms). Liigitasime selle täielikult ajavõtu kala alla.



1. 179.05kmh
2. 179.04kmh
3. 172.00kmh
4. 171.56kmh
finaal 165.1

Ma üldiselt kohe peale finishijoont pidurdasin, 1. võistlus ja ei teadnud, et lõppkiiruse mõõtmiseks on vaja natuke edasi sõita. Mul on sõitude kohta olemas ka driftboxi logi-failid. Mõned päevad enne sõda Driftboxiga sõites olikah näha et
100m 105kmh
200m 145kmh
300m 165kmh
rohkem teed siis polnud, aga loogika ütleks et 400m ja 175kmh.

Ega driftbox pole kah muidugi asi, millega vaidlustada rajal mõõtmissüsteemi, aga too näitab kah ju siin, et mingi 175kmh ikka oli.
Ei saa mainimata jätta "Mobne" (üks euroopa kiiremaid S13) - tal samad kolvid, kepsud, nukid (256 vs 260) - kui tal oli
497rwhp @ 7000RPM @ 1.95bar, siis peaks olema ca
430rwhp @ 6000RPM @ 1.95bar ja ca
370rwhp @ 6000RPM @ 1.50bar ja ca
310rwhp @ 6000RPM @ 1.1bar.
Suur turbo + cooler + nukid + pväike porting + segud värgid paigas - siis nii need numbrid võiks vist ollagi. Kui õhu kuumenemist ei arvesta, on see sama VE mis NA moto puhul oleks 165hj @ 1.8L - mis on natuke kõrge-võitu number.
Et võiks kahelda üldse ka tolle rootsi düno mõõtmises. Düno on ju selleks, et inimesi õnnelikuks teha


Üldiselt ega see nostalgitsemine siin midagi eriti juurde anna - kevad pole enam kaugel


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kui sa neid kalkulaatoreid niikuinii päevast päeva kasutad siis palun kommenteeri veidi tqhq akslit kah
Seal saab panna ju piisavalt palju asju mis kõik määravad aga mina ei suuda seal oma ex auto võimsusega kuidagimoodi saavitada sellist 60 feeti nagu ta külma rehviga igas asendis tegi ....vahe lausa 0,3s aga olen kõiki andmeid korduvalt kontrollinud
Kui võimsust või rehvi laiust lisada siis sai loomulikult allapoole aga siis oli ka aeg jub palju kiirem kui reaalselt. 



DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
natuke raporteerin:
Ostsin (RICE RACERilt)
* vesi-õhk-intercooler
* vee-jää-paagi
* vee-tsirkulatsiooni-pumba
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4613
Tellisin :
* Wiseco kolvid (84mm, CR 8.5:1 std)
* Tomei klapivedrud
* kerged ja tiba suuremad rihmarattad (genekas, veepump, roolivõim)
* radika - ASI 52mm racing aluminum
* radika silikonlõdvikud
* hunniku õhu-rõhu-silikon-lõdvikuid, T-Bolt klambreid jms
* 3x 12" ventikad
* 14" ventika
Kõigi eelduste kohaselt peaks kuu lõpuks juba pool kola kohal olema.
Tõin plokikaane jms stuffi Yura käest ära. Muidu kõik ok, väga tore inimene jne, aga töö kahjuks jäi pooleli, kuna ta ei leidnud aega ja ma ei hakanud enampakkumist kah tegema. põhimõtteliselt on 16 tõukuri mõõtmine ja parajaks lihvimine nii nüri töö, et seda ei saa vist raha eest kah
Noh nii palju on progressi, et 2 tõukurit on parajaks tehtud, ja kõik, mida vaja, on olemas, isegi 4 junni on tagavaraks, kui mõni peaks liiga lühikeseks kogemata minema.
Tükk aega olen garaazist praktiliselt eemale hoidnud - nüüd mõned tunnikesed sai käidud seal juba koristamas, ja hakkab mingi mõte juba tekkima. Umbes nagu puhkuselt tööle tagasi tulles 1. päeval tuletad nägusid meelde.
.
Leidsin netist 2 "nõmedat" linki:
Garrett GT2876R 350hp ball bearing turbo
Garrett GT2876R 440hp ball bearing turbo
Garrett sellest ise ei räägi. Ühesõnaga 0.64AR kuumakojaga pole nagu eriti rohkem mõtet lootagi - karta oli. Eks näis, üritan enne muu töö ära teha, siis vaatab edasi, kui ikka ühestki modimisest enam midagi juurde ei tule, tuleb .86AR ära osta, pole nagu eriti mõtet back-pressuretki mõõta, kui on juba teada - Mihklil on 0.86AR koda olemas
aga ta niisama ei raatsind seda kinkida :D. Peale selle on mul ju .64 koda külge keevitatud ja mõtekas oleks siis juba uus kollektor kah teha - jätan selle töö hiljemaks. Kui ikka 100hj seal taga juba kinni, siis pole enam raske see lüke kah ära teha
, aga arvatavasti 2010 "hooajaks" GT35 seeriast midagi E85'ga vms.
Ostsin (RICE RACERilt)
* vesi-õhk-intercooler
* vee-jää-paagi
* vee-tsirkulatsiooni-pumba
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4613
Tellisin :
* Wiseco kolvid (84mm, CR 8.5:1 std)
* Tomei klapivedrud
* kerged ja tiba suuremad rihmarattad (genekas, veepump, roolivõim)
* radika - ASI 52mm racing aluminum
* radika silikonlõdvikud
* hunniku õhu-rõhu-silikon-lõdvikuid, T-Bolt klambreid jms
* 3x 12" ventikad
* 14" ventika
Kõigi eelduste kohaselt peaks kuu lõpuks juba pool kola kohal olema.
Tõin plokikaane jms stuffi Yura käest ära. Muidu kõik ok, väga tore inimene jne, aga töö kahjuks jäi pooleli, kuna ta ei leidnud aega ja ma ei hakanud enampakkumist kah tegema. põhimõtteliselt on 16 tõukuri mõõtmine ja parajaks lihvimine nii nüri töö, et seda ei saa vist raha eest kah

Tükk aega olen garaazist praktiliselt eemale hoidnud - nüüd mõned tunnikesed sai käidud seal juba koristamas, ja hakkab mingi mõte juba tekkima. Umbes nagu puhkuselt tööle tagasi tulles 1. päeval tuletad nägusid meelde.

Leidsin netist 2 "nõmedat" linki:
Garrett GT2876R 350hp ball bearing turbo
Garrett GT2876R 440hp ball bearing turbo
Garrett sellest ise ei räägi. Ühesõnaga 0.64AR kuumakojaga pole nagu eriti rohkem mõtet lootagi - karta oli. Eks näis, üritan enne muu töö ära teha, siis vaatab edasi, kui ikka ühestki modimisest enam midagi juurde ei tule, tuleb .86AR ära osta, pole nagu eriti mõtet back-pressuretki mõõta, kui on juba teada - Mihklil on 0.86AR koda olemas


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET