31. leht 48-st

Postitatud: 18.05.2009 23:00
Postitas RICE BURNER
Stall on 5500, kuid ta ei jõua sinna ilma nossita. Kindlasti annaks seda veidi parandada, kuid ei näe mõtet hetkel raha ja aega kulutada.

Postitatud: 18.05.2009 23:11
Postitas Raceboy
See ei ole lihtsalt võimalik. Olen seda isegi huvipärast proovinud, kuid kui käik sees, siis suudab süütesüsteem iga 2seki tagant teha ühe paugu ja pööre hoopis langeb. Automaadiga on lihtsalt koormus nii suur.
Kas kasutate ikka nii süüte retardi kui segu rikastamist? Kui jah, siis kui palju? Väikesest ebakõlast piisab, et boost oleks paigalseistes 1 bari asemel 0.

Ja ega launch+anti-lag ei peagi paukuma, et boosti tekitaks.

Postitatud: 18.05.2009 23:22
Postitas RICE BURNER
Kas kasutate ikka nii süüte retardi kui segu rikastamist? Kui jah, siis kui palju? Väikesest ebakõlast piisab, et boost oleks paigalseistes 1 bari asemel 0.

Ja ega launch+anti-lag ei peagi paukuma, et boosti tekitaks.
See ei toimi automaadi puhul!!! Paned neutraalile ja saad boosti vabalt tekitada, kuid mitte koormusega.
Et stardis boost ülesse saada, on meil aega max 1,5sekki ja nii see ei toimi.

Postitatud: 19.05.2009 10:27
Postitas zoom1
huvitav kuidas marklil asi toimib, aga noh kindlasti olete juba uurinud tema käest.

Postitatud: 19.05.2009 10:36
Postitas RICE BURNER
huvitav kuidas marklil asi toimib, aga noh kindlasti olete juba uurinud tema käest.
Olen korduvalt öelnud, et nossiga oli mingi jama!!! Kasutasime samu setinguid nagu eelmisel aastal, kuid rõhu all solenoidist läbi ei tulnud midagi. Proovisime 50hp dyysi, kui ka 200hp dyysi, kuid vahe oli 100rpmi. Siin pole kellegi nõuandest kasu, vaid viga tuleb leida ülesse. Kolmapäeval hakkame tegelema.

Postitatud: 19.05.2009 18:41
Postitas Raceboy
RICE BURNER kirjutas: See ei toimi automaadi puhul!!! Paned neutraalile ja saad boosti vabalt tekitada, kuid mitte koormusega.
Et stardis boost ülesse saada, on meil aega max 1,5sekki ja nii see ei toimi.
Imelik, launchi koos antilagiga kasutatakse nii manuaalide kui automaatide puhul maailmas pidevalt ja mingit probleemi boosti ülessaamisega pole küll olnud, eeldusel, et stall on konverteril piisavalt kõrgel. 5500 peaks seda nagu olema (ma pole su auto dünograafikut näinud ja see on vaid spekulatsioon).

Postitatud: 19.05.2009 21:57
Postitas ivar
Stall rpm sõltub ju mootori momendist. 5500rpm on stall ainult fullboostiga.
Madalal pöördel on momenti liialt vähe, et konverteri koormust ületada ja rpm jääb kusagil boosti lävest madalamas punktis pidama.
Minuarust loogiline, et nitrot vaja kasutada.

Postitatud: 26.05.2009 9:35
Postitas RICE BURNER
Tulge kõik VKM Motorsi garaazi ja vaadake ise ka lähemalt.

http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... 00+ZX.aspx

Postitatud: 31.05.2009 21:23
Postitas AndresZ
Mis siis plaan? Lähed sa järgmisel nädalavahetusel Soome sõitma?

Postitatud: 06.06.2009 19:44
Postitas RICE BURNER
Pole ammu kirjutanud.
Soome me siis kahjuks ei jõudnud, sest ei tahtnud seadistamatta autoga nii pikka reisi ette võtta.
Seega otsustasime seekord ette võtta Dynos käigu Kostiverre ja ei kahetse. Lubatud 1200hp,d küll ei tulnud, kuid 1100NM ja 850hp Ethanoliga on meile piisav rõõmuallikas. :) Kuna TH400 ei ole kõige parem kk seadistamiseks, siis kulus seadistamisele tavaliselt rohkem aega, kuna kasti jahutused võtsid kaua aega. Jõutõmbed tempi ei tõsta, kuid koormussõidud on liiast ja läbilibisemine nihutab graafikut.
Eesmärk oli 7000 pöörde juurde koondada max vääne ja sellega saime me hakkama. Hr. Vanaselja dyno on parim, kus käinud olen, sest erinevaid koormuseid seada ja ilma rullide vileta seadistada oli super. Ja lisaks oli pingi operaator igati abivalmis ja jagas oma kogemusi lahkelt.
Hiljem lisan pildid ja dyno lehe ka.

Kostivere DYNO

Postitatud: 07.06.2009 9:45
Postitas devilman
Õnne meeskonale, ma olen alati rääkinud et kostivere ruulib.
See polegi nii metsas koht nagu arvatakse. :p

Postitatud: 07.06.2009 12:12
Postitas RICE BURNER
1090nm ja 850hp mootorist
Kahju, et käigukast suure koguse jõudu ära hammustab, kuid see ei tähenda, et auto poleks kiire. Lisaks on graafik veidi lühike.
Alates 5500rpm on graafik 700-1000rpm nihkes, sest kast libiseb veidi läbi.

http://www.vkmlogistic.ee/upload/Image/ ... 400RPM.pdf

http://www.vkmlogistic.ee/upload/Image/Racing/AP3.pdf

Postitatud: 07.06.2009 14:58
Postitas pr8
RICE BURNER kirjutas:Eesmärk oli 7000 pöörde juurde koondada max vääne
Sellist eesmärki on tore lugeda.

Libiseb ikka mitte kast, vaid turbiin. :) DS rpm andur abiks ja mitte ainult selleks.

Dünoseadistused on üks asi, kiirendus teine. Turbo-EFI kohta ei hakka targutama, aga näiteks minu konteksti mootori dünoseade jääb rajal lahja segu kätte, kuna mootoridüno kiirendus on 600 rpm/sec, 1. käigul aga mitu korda suurem.

Nagu ise tead, siis korduvalt ja korduvalt on dünos kehvem seade rajal kiirem olnud.

Postitatud: 07.06.2009 15:56
Postitas RICE BURNER
Sellist eesmärki on tore lugeda.

Libiseb ikka mitte kast, vaid turbiin. DS rpm andur abiks ja mitte ainult selleks.

Dünoseadistused on üks asi, kiirendus teine. Turbo-EFI kohta ei hakka targutama, aga näiteks minu konteksti mootori dünoseade jääb rajal lahja segu kätte, kuna mootoridüno kiirendus on 600 rpm/sec, 1. käigul aga mitu korda suurem.

Nagu ise tead, siis korduvalt ja korduvalt on dünos kehvem seade rajal kiirem olnud.
Selles dynos oli võimalik kiirendust muuta vastavalt vajadusele ja meie autol tundus kõige reaalsem kiirendus 400rpm/sekundis 3nda, ehk otsekäiguga.
Olen 100% kindel, et rajal sõidab auto samas kütusetabelis, nagu dynos.
Proovisime erinevatel koormustel kogu tabeli läbi ja aju suutis väga hästi oma ülesandega toime tulla.
Ainult wastegate ei jõudnud reageerida, kui kiirenduseks panime 800rpm/sekundis ja tegi väikese haagi, mis on ka loogiline, sest suur turbo ärkab järsku ja jõuliselt. :)

Postitatud: 07.06.2009 23:05
Postitas RICE BURNER
Siit leiab dyno pilte ka.
http://www.digital.planet.ee/