31. leht 31-st
Postitatud: 17.06.2009 10:00
Postitas Mihkel
No kui tihend on määrimata ja ka filtri jalg kenasti puhas/õlivaba, siis võib ilmselt juhtuda, et kinni keeramisel tihend keerab ennast vahele kortsu kuidagi.
Endal pole õnneks sellist probleemi veel esinenud.
Filtri lõikasid lahti või viskasid minema?
Postitatud: 17.06.2009 10:01
Postitas Kuuno
kled viskasin ära, aga õhtul vaatan vbl on veel kättesaadav:D
Postitatud: 17.06.2009 10:28
Postitas uzzac
täpselt nii nagu mihkel ütles. tihend jääb (aga ei pruugi) lössi ja siis pritsib õli välja. kunagi veel lukksepana oli meil töökojas üks Keenius parktikant kes ei tsekkinud õlifiltri kontkatpinda ja krudis uue filtri tuimalt otsa. jama oli selles et vana tihend oli sinna kinni jäänud ja siis oli tihendeid topelt. samamoodi loopis kogu õlle seest välja

Postitatud: 17.06.2009 11:40
Postitas Astrona
Kuuno kirjutas:kuidas saab viga ollam äärimata tihendis?

tihendit määritakse selleks et filtrit kergemini lahti saada... ?

Ei, määritakse ikka vist selleks, et tihendit ei vigastaks kui filtrit pingutad. Muidu kumm ei libise vaid venib katki.
Postitatud: 17.06.2009 18:46
Postitas eclipse
Täpselt!
Postitatud: 25.06.2009 20:05
Postitas jeff01
Pane bypassiga kvaliteetfilter peale...Pedal to the metal ja ära vaata enam tagasi. ühe käe veidi õliste sõrmedega kinni keeratud filtri pingutusmoment on piisav....tavaliset umbes vastu ja 3/4 ringi peale.
Kunagise kvaliteettooja FRAMi kohta räägib see:

Mihkel ei valetanud sulle

Postitatud: 26.06.2009 0:03
Postitas Mihkel
Peale Kuuno intsidenti juhuslikult Fram-ist juttude lugemist ei julgegi neid filtreid muuks kui läbipesuks kasutada.
Postitatud: 26.06.2009 0:15
Postitas Raceboy
Olen ise pidevalt Knecht-Mahle filtreid kasutanud ja absoluutselt 0 probleemi enam kui 10 aasta jooksul.