4. leht 4-st

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 09.06.2012 0:41
Postitas topgear
jeff01 kirjutas:Kõik taandub ju füüsikale ja siin on juba põhjendatud miks saaled sissesõitu ei vaja. Lihtsalt uskumise pärast uskuda on...
7m kohta
see reegel ei kehti.

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 09.06.2012 10:06
Postitas IvarR
topgear kirjutas:
jeff01 kirjutas:Kõik taandub ju füüsikale ja siin on juba põhjendatud miks saaled sissesõitu ei vaja. Lihtsalt uskumise pärast uskuda on...
7m kohta
see reegel ei kehti.
Ei kehti jah sel juhul kui vänt või vändaliin kõverad on.
Nagu Raceboy ütles siis kontakti saale ja vända vahel pole ette nähtud ja ei teki ka kui mootor korralikult koostatud on ning sissesõit saalevahetusel pole vajalik kuna seal pole midagi sisse sõita, vänt pöörleb õlikihil mitte saalel.

IvarR

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 09.10.2012 23:36
Postitas cb4_335
Pean mainima. Võtsin lahti 4000+km sõitnud 7mgte-e. Ning saaled on nagu uued. Ei mingeid kriime.
Mootor ise kokku laotud, ning sõitu on saanud nagu need ikka saavad.

Siinsed kasutavad ikka mingeid valesi võtteid... :)

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 10.10.2012 18:27
Postitas Master003
cb4_335 kirjutas:Pean mainima. Võtsin lahti 4000+km sõitnud 7mgte-e. Ning saaled on nagu uued. Ei mingeid kriime.
Mootor ise kokku laotud, ning sõitu on saanud nagu need ikka saavad.

Siinsed kasutavad ikka mingeid valesi võtteid... :)
Kes ikka oma saba liputab, kui mitte koer ise
Tubli poiss oled :kill

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 10.10.2012 21:19
Postitas mitsu_manic
Pigem võtaks seda, kui ehedat näidet, et saab ka korralikult asju tehtud.

Mitte: ma tegin, tuli sitasti välja, ära sa tee :kill

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 10.10.2012 21:24
Postitas KaroK
Teistpidi näiteid on ka.
"Tegin valesti, aga jäi kestma"
Mul üks sõber remontis ise turbo ära.
Korjas näpuvahel kolmest föönist kokku ja töötab juba mitu kuud igapäevaselt.

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 10.10.2012 23:08
Postitas cb4_335
Ei kergita oma saba(kui siis natukene :) ), lihtsalt see jutt, et need ei kesta kohe üldse, pole ikka päris tõsi :)

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 11.10.2012 6:48
Postitas wilson
kui kestavad miks sa neid kaanetihendeid koguaeg vahetad?

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 11.10.2012 7:05
Postitas cb4_335
Sest kaan oli kõver ja poldi Nm liiga väike.
Juttu point oli saaledest!
Ning küll see kaan nüüd pidama jääb. 8)

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 05.11.2012 8:01
Postitas timmi
Kui saaled on ilusad , siis miks neid uuesti vahetada ?
Vaja läheb
Mootori raamsaaled ja kepsusaaled
Mootori hammasrihm ja rullik
Tagumised, ülemised amordi padjad
Karterituulutuse lõdvik
Hunnik simmereid ja tihendeid.
Jahutusvedelik, mootori õli, õlifilter jne jne...

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 05.11.2012 21:06
Postitas mitsu_manic
Parim ütlus vast oleks: erand kinnitab reeglit.

Ise sõitsin täpselt samuti odavaotsa saaledega, kuna asja eesmärk oli muude komponentide töökindluste kontroll.
Nüüd, kui kone uuesti pilpaks võetud, lähevad jah ACL või Clevite racing saaled sisse.

Milleks eksperimentaarida kallite juppidega??
Muidugi tuleb siinkohal väiteks: ei ole nii rikas, et saan odavate juppidega ehitada. :roll:

Oleks rahakott puuga seljas, siis hakkaks kõike otsast peale tegema, ning vb ei teeks üldse isegi. Aga kuna tegu siin enamikel hobiautodega, siis ikka ehitatakse nii kuidas jõutakse. Oleks ju lihtne kõik ebay tuuning vidinad korraga ära tellida ja siis kokku laduda. Kuhu siis tegemise rõõm jääb??? :) Personaalselt mulle meeldib oma autot miljon korda lahti võtta, uuesti ja uuesti. Kuidagi ju peab aega ka sisutama lisaks õlle joomisele :lol:

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 06.11.2012 0:31
Postitas ValgeKotkas
7m'iga on hea, et keegi "racing saalesid" ei tooda ning erilist vahet pole, mida sisse viskad. Kui just mõni pood ei lase saaled spetsjomm enne üle katta. Pakendatud on tavaliselt ka kuidas juhtub. Clevited ACL paki (vist oli niipidi) sees ja nii. King ainult olla veidi odavam bränd.

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 09.11.2012 20:20
Postitas cb4_335
timmi kirjutas:Kui saaled on ilusad , siis miks neid uuesti vahetada ?
Vaja läheb
Mootori raamsaaled ja kepsusaaled
Mootori hammasrihm ja rullik
Tagumised, ülemised amordi padjad
Karterituulutuse lõdvik
Hunnik simmereid ja tihendeid.
Jahutusvedelik, mootori õli, õlifilter jne jne...

Sest kui alumine ots lahti võtta on saale vahetus pm. kohustuslik. Kui asja samas asendis kohe kokku paneks, pole vast viga, aga see saalede hind on tühine võrreldes muu asjaga kokku, ning pean õigeks need uued panna. Soovikorral võin kõikidest vanadest pildid teha :D

Ka seekord läksid ACLi omad.

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 10.11.2012 1:09
Postitas Maik
4000km sõitnud saalede vahetus on kohustuslik ?

Re: 7mgte mootori ehitus 500+hp?

Postitatud: 10.11.2012 21:04
Postitas cb4_335
No mitte kohustuslik, kuid mõistlik tegevus. Eriti 7M mootoril :-D