4. leht 4-st
Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 07.05.2012 22:33
Postitas tarts
Hey.
Vahepeal talvest tingitud teeolude tõttu vajas v.esiõõts vahetust ,oli paar senti tahapoole nikerdatud meie teemeistritepoolt
Vahetusse veel v.sarniir ,esiõõtsade tagumised puksid ja voila ÜV. jällegi uuendatud.
Sillaregull ja tare puhtaks!
Peale ühte väsitavat tööpäeva, vastu hommikut, sai ka vahekast proovile pandud ja endapoolne ÜV.tunnus antud.
Sidur alla kaas põhja ,start 10*4 meetrit musti triipe sai asfaltile maha ja ei pidanudki vahekasti kordusülevaatusele saatma.
Hakka või Reimsi uskuma ,et linnavahel 0,8bar.300hp.-d ok ja kestab.
Varem 1,7bari.kohaltstart ,vahekast ribadeks,paari järgmise käiguga sama.
2.0 barri-ga kohalt ei üritagi kähkukat ,vaid trassil peenega,möödasõidud on jõhkrad,masin kiirendades väriseb ja ragiseb käes ,nagu tahaks kere järgi anda,aga samas lõbus. .
Eks endal vanust ka tuleb ja saab madalamate rõhkudega ka sõidetud .
Vanaraud elab oma elu edasi

Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 08.05.2012 8:38
Postitas jeff01
Ega see wheelspin vast nii ei tapagi kui pidamise piiril kõrgemate käikudega kiirendamine mil boost maksimumi saab ja IC õhku saab. Ja kui 1 kord nii laiali ei lähe ei tähenda seda, et kast peale kümmet, paarikend või sadat sellist paugutamist viitsiks koos seista

Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 08.05.2012 14:03
Postitas KaroK
Vast läheb kast ikka siduri päästmisega. Ainuke, kellel olen kuulnud, et boosti rakendudes käigud siledaks tõmmanud on Mihkli kuulus silmarõõm Arbuus

Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 08.05.2012 23:17
Postitas tarts
Vahet pole kuis.
Boostiall neid vahekaste laiali lastud küll ja rohkem.
Viimase au laialilasta oli Kaagil kui auto oli Tartus seadistamisel.
Nüüd eitea kas viimased ,aga loodan küll, omajagu teadmisi omandatud selle ajaga.
Jääb ehk kestma nagu Swensonite oma.
Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 11.05.2012 0:43
Postitas tarts
Uus siduri tross küljes kõik sõlmed määritud ja pedaal poole kergem
Sai lammaris toodud ka 93a.edasi kojamehevarred ja sai sealt leitud ka roolivardad GM otsadega nagu uued
Suzuki Swift 4WD Turbokas sai ka seenädal uue omaniku ,jälle otsaga Tallinna tagasi.
Endal jäi teema tegematta ,aga uus omanik kompenseerib selle.
Läheb nüüd Lada ehitusele hoog sisse.
Sinna tuleb paras kompott.
Vectra C20XE kone.(saab kangema sisu,nagu Vectral.)
BMW 260 Getragi käimar.
Volvo G80 loceriga tagasild.(oli kasutuses enamasti vaid Rootsi politseil)
MB supercarger.
El. RV. (ennem oli MB tava hüdro)
Ajuks ikka MS.
Eks kui Tallinnamaal vaheplaat valmis saab tuleb turboklubisse ka väike teema.
_________________
Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 12.05.2012 1:49
Postitas rosco
Mb supercharger? M62? M64?
Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 28.05.2012 18:11
Postitas tarts
rosco kirjutas:Mb supercharger? M62? M64?
Niimodi ei oskagi öelda
Mark on tal Eaton 206127
Samas mõte liigub ikka rohkem ja rohkem Holset HX 35 Super`i poole.
Ei oska öelda jah pole varem kompressorit ise külge aretanud ja teiste jutupõhjal ei pidavat se kõige efektiivsem agregaat olema ,neelab jõu tootmiseks liialt energiat
(Aga eks näis ütles pime ja jooksis peaga vasta puud)

Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 02.06.2012 15:43
Postitas jeff01
Põhja ümber tegemine hull peavalu? Kompressori mõtte laidaks maha aga see selleks, kui õige sild vedama saab siis kõik muu on köömes :D
Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 11.06.2012 9:32
Postitas tarts
Tere
Eile 10 juuni unustatud Tartu Raadi lennuväljale IBM läpakas musta läpaka kotiga ,kotis veel IPhone laadija , maha jäi ka veel sinine jope võtmed ja pin kalkulaator taskus.
Kui on kellegil mingit infot neist asjadest paluks ühendust võtta
Te, 5206622 / 56242365
Või mailile :
info@tarvoauto.ee
Tarvo Järv
Leidjale ka vaevatasu.
Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
Postitatud: 11.06.2012 12:49
Postitas tarts
Üles leitud ,kõik ok