4. leht 9-st
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 12.05.2013 18:28
Postitas uq
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 12.05.2013 23:04
Postitas Motary1
Salong on väga mõnus ja ajastu truu, keretööd samuti hästi tehtud, vägev

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 13.05.2013 16:59
Postitas Datsunimies
väga kena

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 16.05.2013 9:49
Postitas arxman
Minu mälu järgi pole see Golf veel nii ühes tükis olnudki.
Ma arvan, et sa oled seda vist minu mälu järgi 5+ aastat vähemalt ehitanud, küll ühe mootoriga ja küll teisega.
Tulemus on igatahes väga tipp-topp!
arx
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 16.05.2013 14:50
Postitas Mihkel
Hea asja ehitamine võtabki kordades kauem aega, kui paljud tuunijad suudavad ette kujutada.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 17.05.2013 7:27
Postitas uq
Aprillis sai 6 aastat ja erinevate mootorite proovimiste vahel oli mul enne seda veel üks golf 1, päris kaua aega juba pidand kannatama, et saaks sõita.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 19.05.2013 8:19
Postitas mulk
Väga ilsu!
Muretuid kilomeetreid.
Kuidas need tagarattad on saadud nii kaugele, see natukene häirib, muidu on küll ilus ja tagasihoidlik ja dynaamika paneb kindlasti paljude uuemate autode omanike imestama.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 19.05.2013 14:33
Postitas uq
Sild on passati oma, mis laiem. Uuel kuul saab taha uued veljed, suurema ETga siis saab rattad sirgeks keeratud ja korralikult koopasse.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 07.10.2013 20:02
Postitas uq
Pole ammu midagi kirjutand, ega pole ka eriti midagi teinud vahepeal. Nüüd siis sain jooksu velgi, käisid liivapritsis, täna sai peale keevitatud, kuna ääred olid ära sõidetud, homme lähevad treimisse ja nädalalõpuks peaks värvituna kätte saama. Haldexi mehaaniline regulaator jõudis ka täna. Düno sai külastatud, numbritega olen ise rahul, ega k03ga rohkem ei saagi.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 07.10.2013 20:32
Postitas TevoDekk
Äge auto

Mis velgedel (hakkad) veere(ma)d?
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 07.10.2013 20:40
Postitas kuno666
Räägi sellest haldexi jublakast ka. Milleks see hea on ja mis see maksab?
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 07.10.2013 22:08
Postitas uq
Veljed on exipi kärjed, parema ET-ga. Selle jublakaga siis võimalik tagasilla vedu reguleerida kuni 50/50, pluss saab nupust välja lülitada ja elektroonikast ja ABSist saab lahti. Hind koos saatmisega 240 eurot, toodab seda sqs racing.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 08.10.2013 9:58
Postitas bmwre39
150kw sellist keret liigutab ikka päris mehiselt.
kus maailmanurgas seda golfi kohata võib?
edu tegemistes:)
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 08.10.2013 11:59
Postitas silvwer
Netiavarustest kostub ,et tegu vaesemehe haldex controlleriga

. Endalgi 4wd ehitus koguaeg peas kummitamas, aga tehase konfiguratsioonis ei näe asjal mõtet (palju krõbisevat kulutada pea mittemillekski ja kontrollerite hinnad kirved). Tundub huvitav asi, kui külge saad,tutvusta asja lähemalt

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 08.10.2013 13:37
Postitas IvarR
Mis boostiga see saavutatud?
Kas segu lõpus liiga lahja pole? Eriti arvestades kui kuuma õhku see turbo sellise jõu juures toodab.
IvarR