4. leht 5-st

Postitatud: 27.03.2006 12:49
Postitas Ar21
ja ECU mingit veateadet ei andnud ? Huvitav, et Subarul see ECU on "väga kitsi" oma veateadetetega. Umbes, et iga tühja asja pärast ei vilguta. Endal ka midagi taolist olnud ja pole ausaltöeldes osanud lambdat kahtlustada, kuna gaasitestiga näitab lambtaväärtsue normaalse olevat.
Tühikäigul on nagu kah vahest lausa bensuhais taga ja segu veits rikas (vist), aga paned tuure lähevad gaasid enam-vähem paika. Aga kas segu saab rikas olla, kui ka hapniku näit tühikäigul on üleval ... See viis nagu vahepeal mõttele, et saab kusagilt lisahapnikku ...
Samas tundub, et lambdad on meie bensiinidega tavaline kuluartikkel, mida ehk peabki iga paari aasta tagant vahetama. Mul pole ka katalüsaatoreid alla (ainult ülevaatuseks kruvin ühe metallelemendiga universaali alla).

Postitatud: 02.04.2006 19:01
Postitas Paap
Sai siis auto kiirendust mõõdetud G-Tech iga natuke.
Midagi kiiret ei ole aga ega ta otse ei peagi kiire olema :)
Kedagi see veel väga huvitas siin...
0-50 1,782s
0-100 5,461s
200m 8,775 (129,41km/h)
E.T. 13,702s (161,69km/h)

Postitatud: 03.04.2006 9:41
Postitas JP
järjekordne tõestus selle kohta, et ametlikud Impreza GT andmed on ikka väga mööda tegelikkusest.

Isegi subaru spetsialisti Prodrive tehtud katsed stock ja PPP packiga autoga kinnitavad seda.
http://lisavarustus.subaru.ee/prodrive/ ... za_PPP.pdf

Tegelikult on ju ligi 10a vana autoga saadud tulemus väga super.

btw. kust seda G-Tech nii lihtsalt laenutatakse, huvipärast mõõdaks enda koeravedamis subaru kah ära.

Postitatud: 03.04.2006 10:21
Postitas Paap
JP kirjutas:järjekordne tõestus selle kohta, et ametlikud Impreza GT andmed on ikka väga mööda tegelikkusest.


btw. kust seda G-Tech nii lihtsalt laenutatakse, huvipärast mõõdaks enda koeravedamis subaru kah ära.
tehase andmed on alati kehvemad!

G-Tech täitsa olemas endal, võta pm iga ühendust ja võime sul ka ära mõõta kui soovid!

Postitatud: 03.04.2006 10:49
Postitas Mihkel
Sul on G-Tech Competition (see uuem ja suurem)?
Mis pöördelt startisid?

Tulemused päris head.
Ise sain tagasihoidliku 3000rpm stardiga ja kinnipoomise kalaga 5,678s.

Postitatud: 03.04.2006 10:53
Postitas Paap
M-Tech kirjutas:Sul on G-Tech Competition (see uuem ja suurem)?
Mis pöördelt startisid?

Tulemused päris head.
Ise sain tagasihoidliku 3000rpm stardiga ja kinnipoomise kalaga 5,678s.
selline, mingi pro asi...
Pilt
startisin kuskilt 4+ pealt...natuke kärsas küll peale starte :p

Postitatud: 03.04.2006 11:03
Postitas Mihkel
Mul sama G-Tech.
Lihtsalt need odavad näitavad 0-60mph mitte 0-100km/h.

Postitatud: 14.04.2006 13:46
Postitas Paap
paar uuemat pilti siis...
uus pütt taga ja sti velg ka nüüd all...
tiiva saab ka kohe peale.
Tiib sai siis võetud kõige kallim vufflitest (lootes, et on korralik) aga ei, tuleb kõvasti lihvida ja ümber teha ikka!
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Võiks öelda, et selle vedrustusega ja Pirelli Rosso rehvidega ja kerge autoga on pidamine üsna raju :)

Postitatud: 14.04.2006 16:26
Postitas Silwer
Kui pidamine on hea siis võiksid ennast ju siva siia kirja panna: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=18324

8)

Postitatud: 14.04.2006 16:34
Postitas Paap
Silwer kirjutas:Kui pidamine on hea siis võiksid ennast ju siva siia kirja panna: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=18324

8)
läbi kahjuks regamine :( , mõtlesin liiga kaua kas on millega minna...

Postitatud: 15.04.2006 0:32
Postitas Mihkel
Said sa oma mootoriprobleemidest jagu?

Mul on viimastel päevadel auto hakanud lambist välja surema.
Ainuke veateade mis on väga pika ootamise peale tulnud on õhukulumõõtja ahel.
Õhukulumõõtja on eelmise omaniku sõnul ~aasta tagasi tutikas pandud.

Proovisin juhtme lahti võtta käimise ajal ja tõesti suri välja.
Mina pean vist aju juhtmestikku kontrollima hakkama :(

Postitatud: 15.04.2006 0:32
Postitas JP
kuidas rehvimüraga lood on, kuskilt nagu meenub et pidavat külmalt mürisema

Postitatud: 15.04.2006 11:56
Postitas erik
Pole veel mõõtnud ja proovinud aga olen kuulnud, et subaru mootori mass, võib puudulik olles igasugu lolluseid teha. Äkki proovid täiendavad massi kaablid lisada.

Postitatud: 15.04.2006 16:08
Postitas Paap
M-Tech kirjutas:Said sa oma mootoriprobleemidest jagu?
Osaliselt sain jagu aga vahepeal ikka jampsis, mariinest öeldai, et õhulugeja paneb segast vahepeal... Aga ta niiharva puterdab, et pole viitsinud veel süveneda!

JP kirjutas:kuidas rehvimüraga lood on, kuskilt nagu meenub et pidavat külmalt mürisema
Rehvide müra on seal autos üks vaikseim heli üldse! :)

Postitatud: 22.04.2006 12:05
Postitas Paap
Tiib nüüd peal ja päris ilusaks tehtud, eks paistab siis kauaks...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt