4. leht 5-st

Postitatud: 16.12.2005 11:55
Postitas Kuuno
ma usun et raxx saab oma pumba ja zoomon siis turbotellijana sees.

helistasinja korraga tarnivad nad neid turbosid kyll! Nädalake läheb valmistamine!

Postitatud: 16.12.2005 13:06
Postitas xjan
Ma ei näe teie arvutustes tollimaksu ja käibemaksu, mille peate ju samuti tasuma.

Naiivselt lootes, et lastes märkida pakile väiksema summa, teil tolli petta õnnestub nii suure/raske paki korral..... saate endale kaasa ka võimaliku trahvi, mis pole kuigi väike.

Postitatud: 16.12.2005 13:33
Postitas xjan
Marko kirjutas: näide: Garrett T3/T04B V Trim (0.63/0.60 A/R "V" trim) - 175-400 HP (Watercooled)
Head ja odavat asja ei saa koos eksiteerida, teate ju küll seda "vanasõna" :) !

Toon võrdluseks Innovative sama karakteriga turbo, ilmseimad vahed paremas shaft-i materjalis ja kompressori kojas!!! 04B on 15 aastat vana disain, 04E mida Innovative pakub aga kaasaegne disain...

46mm 04E voolab rohkem kui 54mm 04B koda.... tsekka flowmap-e.

Lisaks ei loe ma nende blaastperformance turbote puhul kuskilt välja, kas kasutatakse ka vanatüübi 270 deg. thrust bearingut või 360 deg (lihtsaim ette kujutada pizzat, millel veerand puudu ja tervet pizzat, kes geomeetrias ei orienteeru).

Vahe on väga oluline, ATP näiteks minumeelest kasutab samamoodi seda vana 270 deg. juppi... lihtsam komplekteerida ja oluliselt odavam, samas 90 deg. rohkem pinda hoiab ikka tunduvalt rohkem shaft play-d ära. 270 deg. on ok mingi 150 hj saabi turbo puhul 0.4 bar-i juures, aga 1.2 bar-ga surevad need nagu naksti. Siit tuleb ka, miks väiksed originaalturbod tavaliselt koolevad suure rõhu juures...

Innovative turbotel 360 deg. thrust bearing loomulikult...

Hind Innovative turbol: 13 350.-, sisaldab 18% KM, garantiid jne. Vahe on sees hinnas, aga ka tootes!

Postitatud: 16.12.2005 14:30
Postitas Kuuno
samas kui me võtaks selle t04b mis läheks nihu? sama jõu saavutaks ikka kui map on meile sobiv ja sama lehe pealt võiks juba võtta siis ka T04E
http://www.blaastperformance.com/index.php?p=t3t04e-54

asi on proovimises ja enne täpselt ei tea kui pole ISE läbi käinud seda!

imesid on tehtud ka igasuguste muude ja pisikeste turbotega...

Postitatud: 16.12.2005 15:46
Postitas Marko
xjan: kas oleme maininud, et meil vaja nn maksuametile esitamiseks arvet? ja mis pakile väiksema summa märkimine :o meil tuleks sealt pakk nagu garantiis käinud tooted, mina küll ei tea et nende eest toll käibemaksu veel eraldi nõuaks?! :)
kuna me ilmselt mõlemad nii maksuameti kui tolli paberimajandusega kursis siis teame ka kindlasti vajalikke nüansse mida tuleb järgida, et lisa summasid poleks vaja kulutada...

Postitatud: 16.12.2005 15:59
Postitas Taavi
Millise Garretti GT seeria turboga seda Innovative 13 350.- maksvat turbot võrrelda saaks?

Postitatud: 16.12.2005 16:05
Postitas Marko
Taavi, kui ma õigesti jagasin sinu postitust, tahad selgeks teha, et praktiliselt sama summa tuleb kui ES-ist tellida GARRETT GT28RS (BALL BEARING TURBO) teatavasti see siis väga hea föön

sain ma õigesti sinu poindist aru? :lol:

Postitatud: 16.12.2005 16:28
Postitas Taavi
Kuna mul endal vurr olemas siis enam ei otsi mida kuskil keegi pakub :) Mind lihtsalt huvitab mis näitajatega turbosid umbes samas hinnaklassis liigub.

Postitatud: 16.12.2005 18:30
Postitas Ragnar
xjan kirjutas:
Marko kirjutas: näide: Garrett T3/T04B V Trim (0.63/0.60 A/R "V" trim) - 175-400 HP (Watercooled)
Head ja odavat asja ei saa koos eksiteerida, teate ju küll seda "vanasõna" :) !

Toon võrdluseks Innovative sama karakteriga turbo, ilmseimad vahed paremas shaft-i materjalis ja kompressori kojas!!! 04B on 15 aastat vana disain, 04E mida Innovative pakub aga kaasaegne disain...

46mm 04E voolab rohkem kui 54mm 04B koda.... tsekka flowmap-e.

Lisaks ei loe ma nende blaastperformance turbote puhul kuskilt välja, kas kasutatakse ka vanatüübi 270 deg. thrust bearingut või 360 deg (lihtsaim ette kujutada pizzat, millel veerand puudu ja tervet pizzat, kes geomeetrias ei orienteeru).

Vahe on väga oluline, ATP näiteks minumeelest kasutab samamoodi seda vana 270 deg. juppi... lihtsam komplekteerida ja oluliselt odavam, samas 90 deg. rohkem pinda hoiab ikka tunduvalt rohkem shaft play-d ära. 270 deg. on ok mingi 150 hj saabi turbo puhul 0.4 bar-i juures, aga 1.2 bar-ga surevad need nagu naksti. Siit tuleb ka, miks väiksed originaalturbod tavaliselt koolevad suure rõhu juures...

Innovative turbotel 360 deg. thrust bearing loomulikult...

Hind Innovative turbol: 13 350.-, sisaldab 18% KM, garantiid jne. Vahe on sees hinnas, aga ka tootes!
saab 360* thrust bearinguga tellida ja see on minu turbo tellimuse puhul plaanis. samas ma ei tea kas on mõtet tellida vesijahutust ? gt seeria turbotel ju pole vesijahutust või on see põhjusel, et nad on kuullaagrite peal ?

Postitatud: 16.12.2005 18:42
Postitas Kuuno
sellise lehe leitsin ja seal kirjas et turbonetics kasutab oma B ja E turbotel 360* bearingut!

http://www.turbomagazine.com/tech/0405tur_turbotech/

Postitatud: 17.12.2005 12:41
Postitas Audiophile
ATP turbo customer service on paras pask, olge ettevaatlikud. GT28RS on OK turbo. aga minuteada mkasab ta rohkem...
Taavi, kui ma õigesti jagasin sinu postitust, tahad teha selgeks teha, et praktiliselt sama summa tuleb kui ES-ist tellida GARRETT GT28RS (BALL BEARING TURBO) teatavasti see siis väga hea föön



Markus

Postitatud: 24.12.2005 18:08
Postitas Ragnar
mul juba õnnestus suure suuga välja hõisata, et veebruari kuus on 100% käpp, aga praegu ma loobun kuna tuleb teine turbo teisest kohast. :oops:

Postitatud: 25.12.2005 1:37
Postitas piazza_mees
kuna ragz paistab ära ytlevat siis äkki saab veel yhe mulle ka oleksin praktiliselt 100% tellija.

lisaks on se ka yks väga väheseid lehti kus yltse mu piazza nimegi on mainitud kyll mitte konkreetse turbo kohta aga see peaks ka sobima.

Postitatud: 25.12.2005 3:23
Postitas Kuuno
kled aga kas sulle jaanuar sobib?

Postitatud: 26.12.2005 16:28
Postitas piazza_mees
Jaanuar sobib ka, aga seda peaks nagu täpsustama et kuhu tellimus anda ja kuhu raha saata. Ma selle internetist tellimise kohapealt ikka päris loll ei tia kuda se käib yltse, aga oleks tore teada.