4. leht 11-st
Postitatud: 22.02.2006 18:28
Postitas juss
NII arvutasin siis enda targa peaga välja kui paksu tihendi peab penema,et surveastet alla saada ja kui kedagi huvitab siis võin oma arvutust jagada teistega
Y = algse tihendi paksus
A = surveaste
A1 = vajalik surveaste
H = kolvikäik
D = hülsi läbilõike diagonaal
R = pool diagonaalist
S = hülsi läbilõike pindala
V = ruumala
V1 = põlemiskambri ruumala
V2 = vajalik põlemiskambri ruumala
H1 = tihendi paksus ilma põlemikambrita
H2 = vajalik tihendi paksus ilma põlemikambrita
H3 = vajalik tihendi paksus ,et saada surveaste alla
X = uue tihendi paksus
S = πR2
V = S×H
V1 = V÷A
V2 = V÷A1
H1 = V2÷S
H2 = V3÷S
H3 = H3-H2
X = H3+Y
kui kuskil mõni viga on siis võib seda ikka üelda sest ega ma isegi kindel pole ,et ma õieti selle jama välja mõtlesin

Postitatud: 22.02.2006 22:42
Postitas henri
kustutatud
Postitatud: 23.02.2006 0:49
Postitas Miq
põhimõtteliselt võiksin ma sellest arvutile programmi ka teha
sisesta ja enter varjandis.
Postitatud: 23.02.2006 14:09
Postitas Kuuno
henri kirjutas:
H3 = H2-H1 minu valem on põmst selle edasiarendus =V1/S - V2/S ehk siis (V2-V1)/S
igaksjuhuks parandus et peaks tulema (V1-V2)/S mitte V2-V1

Postitatud: 23.02.2006 15:39
Postitas henri
kustutatud
Postitatud: 23.02.2006 18:40
Postitas Kuuno
ma proovisin asja läbi ja sain et peaks ikka olema nii..
V1=4
V2=8
S=2
V1/2-V2/2= 4/2-8/2 =2-4 = -2 peaks olema õige..
(V1-V2)/2=(4 - 8)/2=-4/2= -2 tuleb sama tulemus
(V2-V1)/2=(8 - 4)/2=4/2= 2 niipidi on aga vale...
vbl sa mõtlesid et valem nii pidi kohe panna:
V2/S - V1/S
Postitatud: 23.02.2006 18:46
Postitas juss
ma panin selle jama üles ,et endas kindel olla.
minu arvutused näitasid siis ,et kui kolvikäik 4,8cm kolviläbimõõt 6,3cm ja surveaste 11 ja kui oma 10minutit nuputasin siis oli tulemuseks ,et kui surveaste on ümardatult 8,5 siis peab tihendi paksus olema 1,5cm.
Kui keegi viitsib siis võib üle kontrollida sest ega ma endas kindel pole.
Postitatud: 23.02.2006 19:15
Postitas juss
Kui madalaks surveastme ültse ajada võib ma ise mõtlenis oma lolli peaga,et vaja oleks 7,4 peale aga ilmselt on see liiga madal kuna tehasest on bikedel 8,6 ja tavalisel fighteril on 8,2 aga millegi pärast ei ole kirjas kuskil kui palju on surveaste turbofighteritel, mis osalevad välismaal võistlustel.
Äkki keegi teb siis kui madalaks võib surveastet langetada?
Postitatud: 23.02.2006 19:37
Postitas Kuuno
ei tea kahjuks täpselt aga autode puhul on nii, et sõidetakse ka 6'ega, aga siit küss miks langetatakse surveastet? selleks et hoida ära detonatsiooni, aga kuidas seda veel ära hoida? Hea seadega niiet mõtle parem sellele kah kuidas jahutus ja syyde ning kytte segu paigas hoida!
Postitatud: 23.02.2006 19:42
Postitas juss
küte tuleb katsetades paika panna ag süütega on küll kahtlane kuna süüdet ei saa muuta kui siis ainult vägisi

Postitatud: 23.02.2006 20:28
Postitas zoom1
Detonatsiooni ärahoidmiseks on väga hea vahend water injektion. Minu arust üks parimaid - kuigi selle väite võib ka vabalt ümber lükata.
Postitatud: 23.02.2006 23:00
Postitas juss
Aga mida madalam surveaste on seda suurem võib ju ülerõhk olla vist või kuidas?kui surveaste kürge ja kui rõhku palju juurde keerad lendab mootor laiali aga madala surveastmega peaks rohkem ülerõhku kannatama.
Targast raamatust vaatasin seal oli ühel suzukil(1200cc)surveaste 8,2 ja ülerõhku 20psi-d 284hobujõudu, vänt ja kepsud veel originaalid.
Postitatud: 24.02.2006 1:37
Postitas Kuuno
mida madalam surveaste seda suurem võib rõhk olla ilma detonatsiooni ohuta
water injectioni kohta on maximum boostis öeldud et see on alguses halvasti projekteeritud jahutuse kompenseerimiseks vms, aga samas wrc autot sõidavad sellega ja väga edukalt
ma arvan et kindlasti on sul paremaid viise kui tunde ärgi syyte paika ajamine...!
Postitatud: 24.02.2006 14:01
Postitas henri
kustutatud
Postitatud: 24.02.2006 16:35
Postitas juss
panter kirjutas:mida madalam surveaste seda suurem võib rõhk olla ilma detonatsiooni ohuta
water injectioni kohta on maximum boostis öeldud et see on alguses halvasti projekteeritud jahutuse kompenseerimiseks vms, aga samas wrc autot sõidavad sellega ja väga edukalt
ma arvan et kindlasti on sul paremaid viise kui tunde ärgi syyte paika ajamine...!
Sai uuritud ja selgus, et süüdet ei saagi muuta nii, et ma üritan surveastme viia kuskil 7,5 peale igaks juhus ,et laiali ei lendaks.