4. leht 6-st
Postitatud: 06.06.2010 22:08
Postitas Newborn
Sai siis nv pühendatud 4h enda ajast nissani lammutamisele.
Nina täiesti lahti:

Intercooleri asukoht kui kliima radika sealt vahelt välja saan ja veel vabamaks esimese osa saan üleliigsest metallist:

Tagant sai ka plats enamvähem puhtaks:

Koobastes olid lisa pigimatid mida poleks uskunud kuna auto oli suht vali ja originaal matid olid igalpool alles.tagant on auto matsudest vaba-küljepealt on 1 suurema paugu saanud kunagi:
Üldiselt auto kere seisukorraga väga rahul(kui värv välja jätta) kuna roostet on minimaalselt ja midagi hullu ei ole:)
Lammutamine läks kergelt-ehitamine läheb raskemalt nagunii:D
Postitatud: 15.06.2010 21:52
Postitas Newborn
intercooler jõudis täna kohale...
Võib pakkuda bov,sidur,tagumised amordid
Nv saab siis coolerit ette ehitada...
Postitatud: 26.06.2010 14:53
Postitas Newborn
Keegi oskab paarile küsimusele vastata seoses intercoolerile torustiku ehitamisega?
1.Kui suurt toru kasutada(60 v 50mm?).Turbost tuleb välja 60mm, Throttle body on 70mm, Cooleril 75mm.
2.Palju kellegil on põlvi läinud ja kui järske põlvi kui kunde poolne osa läheb läbi akualuse ja juhi poolne osa läbi vana ic torustiku aukude?
Postitatud: 26.06.2010 16:49
Postitas zoom1
Väiksema toruga on vähem lagi, samas sinu projekti puhul on see 3" cooler ka overkill, aga kui juba on siis las ta on.
Postitatud: 26.06.2010 20:20
Postitas Marko_N
Mul läks neli 90ˇ põlve ja tegin 63,5mm läbimõõduga. Üleminekuteks kasutasin silikoon lõdvikuid need DB-HP s kohapeal olemas.
http://www.flickr.com/photos/84931200@N00/4529852959/
Kui tahad roostevabast teha siis selline koht nagu Ithal inox on kõige soodsam koht materjali hankida .
Postitatud: 26.06.2010 20:46
Postitas kilplane
Ideaalne on kasutada ehituspoest lauajalgu, need kroomitud ja seest ka siledad. sinna külge saab ka väga edukalt keevitada..
1 bar kopikatega ja pole seni veel laiali lennanud. Ilmselt ka oluliselt odavam kui osta alu toru.
Kui just iga gramm arvel pole. kroom siiski kaalub midagi. saab mööblipoodidest ja mujalt ehituspoodidest.
Postitatud: 26.06.2010 21:01
Postitas Mihkel
kilplane kirjutas:Ideaalne on kasutada ehituspoest lauajalgu, need kroomitud ja seest ka siledad. sinna külge saab ka väga edukalt keevitada.
Lauajalgadele on 90 kraadi põlvi ka müüa?

Postitatud: 26.06.2010 21:38
Postitas Newborn
Tegija ja materjali ostmise koht olemas aga vaja materjali osta ennem Tallinnast kui auto juurde lähen Viljandisse ja lasen torustiku keevitada seal. Ühesõnaga vaja arvamusi palju põlvi läheb mis kraadidega ja kui palju pikka toru läheb. Siis jääb mul 1 x viljandis käimata sama info kogumiseks.Mul veel aku alus lõikamata ja kogu raam eest eemaldamata nii et tegemist jätkub.
Tänud kes viitsivad mulle enda kogemusi jagada:)
Postitatud: 26.06.2010 22:02
Postitas kilplane
Mihkel kirjutas:kilplane kirjutas:Ideaalne on kasutada ehituspoest lauajalgu, need kroomitud ja seest ka siledad. sinna külge saab ka väga edukalt keevitada.
Lauajalgadele on 90 kraadi põlvi ka müüa?

krt seda näinud ei ole aga vbla on mingisugune.. kasutasime silikoon lõdvikuid kurvideks.
Postitatud: 01.07.2010 23:08
Postitas Newborn

Sai siis täna ostetud:
Bov, koonusfilter, lõdvikud, põlved, toru
torustik tuleb siis 60mm ja nv tehtust panen pildid ka ülesse...
Postitatud: 02.07.2010 11:02
Postitas Astrona
Coolerile 3"->2.5" üleminekud, ja siibrile on vaja 2.5"->2.75" üleminekut. Ülejäänd kõik pane 2.5" torustik. See on piisav rohkemaks kui mootor suudab vastu võtta. Tundub, et juba ostsidki. Aga kui sa sinna need 8 90kraadist vahele paned, võid arvestada, et mootorisse jõuab märksa vähem boosti kui turbost välja tuleb. Samas, kui sa kuskilt keret hakkima ei hakka, siis läheb sul 8 põlve veel vaja

Antud projekti puhul võiks olla 2-2.25" torud isegi parema.
Turbost tuleb sul 60mm välismõõt? Sisemõõt vast ikkagi 2"?
Siiber ise on sees ainult 2.2", millest tuleks veel liblikas maha lahutada.`
See cooler on jah kerge overkill, aga noh ei tea ju kui madal ta effektiivsus on, võibolla suurus kompenseeribki selle.
Ideaalne oleks seal ikkagi mingi saabi-laadne cooler, hoiaks voolukiiruse üleval, läägi 0.1sek vähem ja üldse kiirem response, peale selle saaks ninast hindamatud paar kilo massi vähemaks

, mis ma vaatan, et pole su jaoks teema, kuna stange raud ja 1 pasungi veel eemaldamata.
Postitatud: 06.07.2010 20:41
Postitas Newborn
jälle edusammud-nina täitsa puhas ja käivad torustiku tööd...

Postitatud: 07.07.2010 9:56
Postitas Astrona
Plaanisin oma 1. projektil kah niipidi cooler panna (küll kapotti alla) aga mõte jääb peaaegu samaks. Hea otse torustik tuleb.
Mis tuledega ette võtad? Nende välja vahetamist pooldan kahe käega, plastik tiibadega võib paari tonni eest saada kuni 1kg masina kergemaks, samas kui tuled kaaluvad 11kg ja alternatiivid kuni 1kg

20k maast leitud

Postitatud: 07.07.2010 22:31
Postitas Newborn
mida rohkem ma nina lahti kakkusin seda rohkem sain aru, et niipidi ic torustik saab hea:D
Tuled tulevad fix asendis ja mingid poole kilosed junnid ette-lapikud vms. plastik tiibadega võidan ikka rohkem kui 1 kg´(välimus, kergus ja koobas suurem).
muret teeb mul stange ette aretamine-pole kuhugile enam teda kinnitada aga ju siis peab midagi mõtlema välja.
Elektrilise ventilaatori panen ka ja hunnik lõdvikuid tuleb ära vahetada.
turbo õlitus tuleb uus teha kuna kuskilt laseb läbi ja peale 200km sõitu on turbo seestpoolt õline ja mootori poolt sama lugu.
järgmine aste on siis siduri modimine.saab lahti kakkuda ja vaadata kas pidurimeister paneb uued plaadid v on kõik niipalju kuuma saanud, et ei ole midagi päästa.
Postitatud: 09.07.2010 13:32
Postitas Astrona
Newborn kirjutas:muret teeb mul stange ette aretamine-pole kuhugile enam teda kinnitada aga ju siis peab midagi mõtlema välja.
Stange käib ju põhiliselt tiibade külge. Et koos tiibadega ära ei vajuks, kui kuskile äärekivisse sõidad, siis peal pool võiks paar kinnitust lisaks olla.
1 variant on poolraamiotsast tuua peene toru või varras, mis stange serva üleval hoiaks.
Siit on natuke stange tuge näha. Ja ka näha, kuda ma IC ja radika plaanisin panna.
Tavaliselt on IC eespool kapoti lukku, siis jäävad ka originaal stange kinnitused alles. Kui aga otsad nii ülespidi, siis see variant kukub vist ära.

Ikkagi tundub su lahendus veelgi parem

Kaalujaotus 0.01% tagapool ja talade võrra veelgi suurem kokkuhoid ja mis põhilne mingi 260kraadijagu vähem IC põlvesid.
Niisama ideeks:
