4. leht 10-st
Postitatud: 09.04.2010 21:32
Postitas RICE BURNER
Vaikselt hakkab looma.

Postitatud: 09.04.2010 22:21
Postitas Maik
Väga ilus vaadata.
Postitatud: 09.04.2010 22:45
Postitas vlzman
Tahaks juba peale ilusa vaatepildi ka ilusat häält kuulata.
Kas keegi saab aru, milline üks väga suur komponent autost on puudu pildi pealt. Kes ära arvab, see saab ühtlasi teada, millega kodanik Fog viimastel öödel magamise asemel tegelenud on
Postitatud: 09.04.2010 23:21
Postitas murjam
Kui suur on gaasiklapi mõõt ja selleni viiva toru mõõt? Pildilt tundub, et neid ühendav - pildil mitteolev - lõdvik võiks olla väiksema üleminekuga selliste eesmärkide juures.
Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D
Postitatud: 09.04.2010 23:34
Postitas vlzman
murjam kirjutas:Kui suur on gaasiklapi mõõt ja selleni viiva toru mõõt? Pildilt tundub, et neid ühendav - pildil mitteolev - lõdvik võiks olla väiksema üleminekuga selliste eesmärkide juures.
Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D
Sinna käib jah üleminekulõdvik, ei hakanud ajapuuduse tõttu torustikku nii totaalselt ringi tegema. Tõsi on see, et puuduv "osa" täitis väga suure osa ka paremapoolsest mootoriruumi servast.
Postitatud: 10.04.2010 2:02
Postitas Fog
murjam kirjutas:Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D
Sinna tuleb teine 47-88mm turbo veel.Ma just nikerdan seda babediidist välja kuvalda ja suruõhuhaamriga:D
Aga tegelikult pandi nüüd mulle 2x rohkem survet peale. Kui selle "puudu oleva asja pärast" midagi ei tööta siis kogu eesti teab kes süüdi on.
Postitatud: 10.04.2010 7:07
Postitas digimarket
Ehk on pildilt puudu esimene sild:D
Postitatud: 10.04.2010 12:11
Postitas vlzman
Sild ikka endiselt küljes, nii laiali lammutama ka ei hakanud. Viljar, loodan et sa Tõnisega oled ikka eluaegse töölepingu sõlminud, selline mees on kulda väärt

Postitatud: 23.04.2010 23:39
Postitas vlzman
TA ELAB!!!!
Täna siis ajalooline päev, uue mootoriga "black bastard" sai üle pika aja hääled sisse. Üldiselt kõik hästi. Mõned lekked siin ja seal, kuid ei midagi ületamatut loodetavasti. Hea uudis see, et auto allus ilusti muudatustele, mis said tehtud confis. Minu jaoks oli uus asi, see et uue mootori hääled erinevad vana mootori omadest nagu öö ja päev. Kõrge kärin on kadunud, alles ainult madalad toonid.
Igatahes tegu töövõiduga ja hea oli näha, et GN'ile pöörete andmine tõmbas Viljaril suunurgad kõrgemale
Väike erinevatest juppidest kokkumiksitud videojupp ka alustamaks videopäevikut. Vabandan juba ette kehva video kvaliteedi ja halva keelekasutuse pärast. Netist pole just palju tasuta video convertereid saada
http://www.youtube.com/watch?v=hakxQyyW-1Y
Postitatud: 24.04.2010 10:16
Postitas woush
esimesed kiiremad sõidud tulevad juba laup tartus ?

Postitatud: 24.04.2010 17:37
Postitas vlzman
woush kirjutas:esimesed kiiremad sõidud tulevad juba laup tartus ?

Lootus sureb viimasena, tahaks ikka testima tulla.
Postitatud: 27.04.2010 23:06
Postitas vlzman
Täna siis esimene koormusetesti päev. Plaan oli tagasihoidlikult autole veidikene boosti peale lasta. Peagi aga selgus, et kodanik ei tahtnud eriti vaikselt spoolida
Boost kippus selle asemel väga kiiresti ja järsult tekkima, nii et Viljaril oli tegemist, et jõuaks samal ajal seadistada.
Hea see, et lekked eemaldatud. Halb see, et nüüd seisame probleemi ees, kus ükski vahend ei suuda seda instant boosti kontrollida.
Aga kuna lahendamatuid probleeme pole olemas, siis kõik ainult ajaküsimus. Igal juhul....lõbus õhtu oli, loodan et kõigil asjaosalistel

Videopäevik ka kohe-kohe täienemas, hetkel video scriptimine pooleli.
Postitatud: 27.04.2010 23:15
Postitas Mardo
siis jääb üle ainult videot oodata. Kena asjaga olete maha saanud.
Postitatud: 27.04.2010 23:33
Postitas Mihkel
Nendel hiina WG-del kipuvad suht jäigad vedrud stockis sees olema.
Postitatud: 27.04.2010 23:47
Postitas vlzman
Mihkel kirjutas:Nendel hiina WG-del kipuvad suht jäigad vedrud stockis sees olema.
Sees olid isegi topeltvedrud, mis said kohe kõige nõrgema vedruga asendatud.
Videopäeviku jätk, selle tõmbega läks boost 1,5 BAR ja pöörded 7200 RPM peale seatud piirajasse. Kuna mootor jookseb tegelikult 8500RPM peale siis ilmselt piiraja tõstame veidi kõrgemale.
http://www.youtube.com/watch?v=9AvbvNGNFxI
Samuti tundub, et BOV'i paigaldamine siiski suht must be, selline surgemine ei saa küll hästi lõppeda.