4. leht 6-st
Postitatud: 10.12.2009 10:09
Postitas Riisirakett
Ühendasin jh nr. 3 otsa selle ben. vaakumi ja kolmikut ma ära ei võtnud vaid panin lihtsalt pimeda sinna ette klapi asemele.
Postitatud: 10.12.2009 12:41
Postitas Riisirakett
Ja kui SL kolle õline siis see õli tuleb sinna turbo kaudu kuidagi?
Postitatud: 10.12.2009 14:39
Postitas kilplane
õli võib sinna sattuda ka klapikambri kaane õhutuse kahudu. või siis turbost. rohkem nagu õli kusagilt läbi ei käi.?
Oled klapikambri kaaned lahti võtnud ja seest puhtaks kah teinud? mul oli seal ikka päris õudusunenägu. algul vaatad, et ok on must aga kui need plaadid sai sealt lahti muterdatud siis sealt oli paksult kärssand õli täis. kahju, et pilti ei teinud sellest. tagrem oleks puhtaks teha, ei maksa midagi ja ühtegi negatiivset tulemust sellest ei tule.
Postitatud: 10.12.2009 15:11
Postitas Riisirakett
kilplane kirjutas:õli võib sinna sattuda ka klapikambri kaane õhutuse kahudu. või siis turbost. rohkem nagu õli kusagilt läbi ei käi.?
Oled klapikambri kaaned lahti võtnud ja seest puhtaks kah teinud? mul oli seal ikka päris õudusunenägu. algul vaatad, et ok on must aga kui need plaadid sai sealt lahti muterdatud siis sealt oli paksult kärssand õli täis. kahju, et pilti ei teinud sellest. tagrem oleks puhtaks teha, ei maksa midagi ja ühtegi negatiivset tulemust sellest ei tule.
Võetud lahti ja puhtaks ka tehtud

.ka sealt plaatide alt.oli ka suht kakine.selle õhutusega on nii,et ühendatud on need kaante pealsed torud ja SL kolle taga olev toru omavahel kolmikuga ja see ots mis originaalis läheb kuhugile õhu sissevõtu torusse on niisama vabalt rippuv

Postitatud: 10.12.2009 16:26
Postitas kilplane
noo aga siis on vägev karteri tuulutus. :D pmtselt võib ta seal rippudda aga igaksjuhuks võiks õlikoonuka otsa torgata. et putukad ja muu jama sealt sisse ei roniks. lihtsalt ettevaatus abinõuna. või ostad õliämbri (oil catch can) ja topid selle otsa sinna. sel juhul ilmselt jah turbo tilgub sul. kui sul just kuskilt mujalt õli torudesse ei pristi. mul nägi see õhufilter välja nagu seda oleks õliga pestud.. ma loodan, et mul torud sellepärast õlised.
Postitatud: 11.12.2009 20:35
Postitas Riisirakett
Aga karta on,et turbo on liiga saanud ja sellest ka kerge õli SL

kuna ennem olid voolikud seal manual boost reg. suletud ringis ehk siis turbo külmakojas olevast väiksest nipplist õhk kuhugile välja ringlusesse ei pääsenud.ja puhus ka mingi pea 1,5 bar aga nüüd kui sealt turbo nipplist otse WG-i pandud tuleb ainult 0,5 bar kätte.
Postitatud: 11.12.2009 22:10
Postitas kilplane
mul oli asi paremini lahendatud. turbo nippli ja WG vahele oli pandud kraan. see ilmselt siis dragide jaoks pandud, et lasta turbol surge'ida.
Postitatud: 12.12.2009 16:31
Postitas Riisirakett
Sai täna WG vedrukamber lahti võetud.Lühidalt öelda siis kas on kellegil pakkuda seda pealmist kaant koos selle reg.kruviga?tegemist siis audi WG-ga.Ja kui suur võib olla turbol selle rootori loks?näpuga katsudes oli edasi-tagsi u 1-2 mm,ülesse-alla vaevu tuntav loks.
Postitatud: 12.12.2009 16:49
Postitas Aigo
1000 eest võin terve regullitava pakkuda ja 3,5k eest koos kkk k26 turboga
Postitatud: 14.12.2009 12:40
Postitas Riisirakett
up
Postitatud: 16.12.2009 23:52
Postitas Riisirakett
Aga oskab keegi ehk siis öelda mis asjandusega on tegemist?

Postitatud: 17.12.2009 0:25
Postitas RKsilver
tegemist nn supercharger pressure relief valve.
Postitatud: 17.12.2009 0:39
Postitas Riisirakett
Ehk siis maa keeli turbo rõhu vabastus asjandus?kas ja kuhu see panna ning mis voolikud kuhu?
Postitatud: 17.12.2009 0:51
Postitas RKsilver
räägitakse, et tegemist kompressoritega masinatele
käib sisselaske torustiku külge, nagu turbodel on bypass.
Postitatud: 17.12.2009 1:05
Postitas Riisirakett
Ok,ma ei hakka siis seda kuhugile aretama.