4. leht 12-st
Postitatud: 16.04.2010 18:16
Postitas kilplane
mismõttes?
vale arv hambaid? niikuinii loeb neid ükshaaval, ja kui ka peaks hammas rohkem või vähem olema kogu rihma peale, siis selle vea parandab pinguti.
seega ebatõenäoline.
eks ma panen ta sedasi kokku nagu ta on, proorib ära. ega ju muudmoodi targemaks ei saa, kui mootor kotti lasta ja tulemusest õppida.

Ja nii otsast peale..
Postitatud: 16.04.2010 18:50
Postitas RKsilver
keera mootorit mitu korda ringi väntvõlli rihmarattast, ning kontrolli märke uuesti !
Postitatud: 16.04.2010 19:13
Postitas ahto42
Hambaid peab olema täpne arv, muidu ju nukad vända suhtes mööda. Mõtlesin et äkki venind vms, sest ju nihkes pool hammast.
Postitatud: 17.04.2010 2:07
Postitas Astrona
Teine asi on jah see, et pööra mootorit ringi kah, ja vaata et rihm oleks pingul. Klapivedrud lükkavad ju nukkide vahelt lõdvemaks, ja kui rihm vähegi lõdva, siis võib sisselaske nuki märk juba paigast ära olla.
Kas sul üldse õiged rihmarattad? Otsisid vahepeal ka vända hammakat, võibolla said selle mõne muu auto pealt vms?
Postitatud: 17.04.2010 8:05
Postitas kilplane
kerisin seda mootorit ringi nii et kartsin et kohe strardib... :D ega päris eilane kah pole.. rihm ja rullikud on tutikad (gates omad), pingutatud on, ringe on ka mitu peale tehtud. võtsin rihma maha, alustasin otsast.. tulemus oli ikka sama. VL oli veerand hammast ülevalpool märki ja SL oma oli gramm üle poole alla märgi.
mis siin targemad soovitavad, et kas peaks äkki SL oma hambavõrra edasi tõstma, et oleks pool hammast pealpool märki? sellisel juhul aga jääb hammaka märkide vahele 38 mitte 39 hammast...
ei hammakad on õiged kõik.. samad mis auto peal olid. märgid asjad kõik klappisid. aga vändahammakat ma ei äleta et oleks otsind.
EDIT: ei suuda mina leida oma geneka pingutus kronsat. ma veel otsi natukene (3 garaazi kus olla võib) a kui ei leia, siis ega kellegil mõnd üle pole? Kui endaoma pärast üles leian saad tagasi

Postitatud: 17.04.2010 9:30
Postitas stif
Selle ülemise pildi järgi on sul märk täpselt paigas.Vaata manualist seal on näidatud,et neid nukamärkide vahele jäävaid hambaid ei loeta VL märgist SL märgini vaid hoopis nende vahele jäävaid rihma hambaid.
Kui seda SL nuka pilti vaadata,siis hakkad lugema sellest hambast kuhu sul see väiksem märk on tehtud (kohe pärast nukarattal olevat märki).
http://fotoalbum.ee/photos/stif/67683283
Postitatud: 17.04.2010 21:19
Postitas kilplane
kilplane kirjutas:ega päris eilane kah pole...
...
VL oli veerand hammast ülevalpool märki ja SL oma oli gramm üle poole alla märgi...
jah hambaid on loetud nii nagu vaja.. aga kui tõsta SL nukka 1 hambajagu ülespoole, siis hammaste vahe märkide vahel on 38 mitte 39...
minuarust väga kahtlane.ei tundu ka õige.
Mul on isegi rihma peal ära märgitud need hammastevahed, kuhu märgid minema peavad.ehk 2 kriipsu SL oma 39 hammast siis 1 kriips VL nukale ja 48 hamba pärast kriips vända hammaka jaoks. seega olen lugenud ise, ja nende joonte järgi paika ajand... mina enam paremini ei oska seda rihma sinna peale panna.. löö või maha krt.
Postitatud: 17.04.2010 21:58
Postitas traktorist
kui ma kunagi ca veel näpisin siis minu mäletamist mööda oli algul üks hammas valesti ja pärast pingutamist läksid märgid kokku,hammasrihmu vahetanud mitmel ca pole veel näinud et märgid ei kattu...huvitav
Postitatud: 07.05.2010 21:22
Postitas kilplane
paar klõpsu sai tehtud.. vajab veel palju palju nokkimist.
imelikul kombel on need stanged tehtud sedasi, et on klaasriie, värv, pahtel klaasriie, pahtel. ??
edit: 1 pilt oli rändama läinud..
Postitatud: 08.05.2010 3:35
Postitas naxitrall
need stanged on ühe kõvera nissani esiotsajärgi paika väänatud/lõigutud
need olid jumala ribadeks kui mu sõber auto ostis ja ega see auto nina ka eriti sirge polnud..(u. 5mm paigast) ja sellejärgi sai neid lõigutud ning lapitud autojärgi. aga selle raha eest mis sina need omale said on asja rohkem kui küll :D (juttude järgi oli see sama konkreetne kit leedust / lätist katkistena toodud 13k eest ning peaksid olema veel mingismõttes originaalid)
Postitatud: 08.05.2010 11:05
Postitas Antti
(juttude järgi oli see sama konkreetne kit leedust / lätist katkistena toodud 13k eest ning peaksid olema veel mingismõttes originaalid)
Irw@tüüpiline naised saunas jutt!
Sellise hinna eest usun et leian tutikaid komplekte juba
See konkreetne Uras-e bodykit pärit Leedust, hinnalipik jäi tugevalt alla 5k!
Postitatud: 10.05.2010 0:47
Postitas naxitrall
Antti kirjutas: (juttude järgi oli see sama konkreetne kit leedust / lätist katkistena toodud 13k eest ning peaksid olema veel mingismõttes originaalid)
Irw@tüüpiline naised saunas jutt!
Sellise hinna eest usun et leian tutikaid komplekte juba
See konkreetne Uras-e bodykit pärit Leedust, hinnalipik jäi tugevalt alla 5k!
sorry:P mulle räägiti sellisest hinnast...

aaga muidu selle kitiga näeb 200sx ikka vääääga pro välja

jõudu ja jaksu nendega

Postitatud: 11.05.2010 2:38
Postitas kilplane
Tarvis.
Sai WG kap. rem. tehtud ja mootor pmtselt kokku. käigukast tuleks veel puhtaks teha ( seest on kell paksu pa#@ga koos ) ja sidur külge panna.
turbo on ka veel külge panemata.

Kust võtta õlirõhu kella jaoks signaal? bloki alt servast?
õlifiltri peast ma esimese hooga küll mingit kohta ei leidnud, kuhu andurit keerata.
Postitatud: 11.05.2010 10:03
Postitas zoom1
Õlirõhu signaal võta ikka sealt kus orig. andurgi on, kui vaja pane kolmik vahele, et saaksid ka armatuuris oleva õlirõhutule tööle.
Postitatud: 01.06.2010 0:18
Postitas kilplane
pukse oodates hakkas igav:

ja pool purki värvi jäi üle:
