4. leht 4-st
Postitatud: 27.11.2009 18:37
Postitas HoCi
atss kirjutas:mjah polegi nii hull see kaanealune kui mul avanes eile pilt silme ette. kiskusin primeral klapikambrikaane maha ja võtsin umbes 1cm läbimõõduga sitakamakaid välja
plokikaan käis maas 4a tagasi. siis oli asi puhas. tarvitatud on liqui moly õlisi peale selle ja jubedus

ei tea mis nüüd teha.
Uskumatu

Ma kasutan pikka aega juba liqui moly õlisid ja klapiregulli tehes on alati meeldivalt positiivne üllatus olnud, et on kõik ülimalt puhas ja pole kuskil nurgas ühtki "kakatükki". Õlivälbad olnud 5000-7000km.
Postitatud: 27.11.2009 18:38
Postitas Aigo
liqui moly pudelil ka kirjas, et soovitatav välp kuni 7k km
Postitatud: 27.11.2009 18:39
Postitas HoCi
Mis õli see selline on LM'il?
Postitatud: 28.11.2009 2:40
Postitas IvarR
Aigo kirjutas:jaaa... mina eluaeg odavaid adinoli õlisid kasutanud ja ennäe imet pole veel sellist asja kohanud:D
nüüd aga sai täna lammutatud ema GV mootori ülemist osa, sest nuka simmer läbi ja ennäe imet motuli 10v40 õli ikka jätab ka pasajäke või siis peseb vanat paska mootoris lahti ja kogub klapikambrisse? igatahes kui sai GV soetatud 2,5 a tagasi siis sai kolvirõngaid vahetatud(btw pill aastast 2002 ja rõngad olid kinni) ja kokku ladudes sai kõik puhtaks pestud ning kasutatud motuli õli koguaeg, pidavat ju hea olema reklaamitakse ja puha.
Mis on GV? Ma tean peast vähemalt kahte autot mida saab GV-ks kutsuda.
IvarR
Postitatud: 28.11.2009 12:52
Postitas cthen
IvarR kirjutas:Aigo kirjutas:jaaa... mina eluaeg odavaid adinoli õlisid kasutanud ja ennäe imet pole veel sellist asja kohanud:D
nüüd aga sai täna lammutatud ema GV mootori ülemist osa, sest nuka simmer läbi ja ennäe imet motuli 10v40 õli ikka jätab ka pasajäke või siis peseb vanat paska mootoris lahti ja kogub klapikambrisse? igatahes kui sai GV soetatud 2,5 a tagasi siis sai kolvirõngaid vahetatud(btw pill aastast 2002 ja rõngad olid kinni) ja kokku ladudes sai kõik puhtaks pestud ning kasutatud motuli õli koguaeg, pidavat ju hea olema reklaamitakse ja puha.
Mis on GV? Ma tean peast vähemalt kahte autot mida saab GV-ks kutsuda.
IvarR
grand voyager ilmselt
Postitatud: 28.11.2009 13:10
Postitas marauder
Minu teada tal oli Grand Vitara.
Postitatud: 28.11.2009 16:20
Postitas Jaan
Jaan kirjutas:Ma just pesin enda klapikambri kaane seest puhtaks. 2 ööpäeva ligunes, vahepeal lasin harjaga üle ja siis ligunes edasi ja siis harja jne.
Tulemus selline. Väikese harjaga vaja paar nurka veel viimistleda

Postitatud: 02.12.2009 19:10
Postitas AcX
naised saunas rääkisid, et ultrahelivann on olemas, millega sellist jama maha saab. infot keegi?
esialgne jama tuleb ikka leotades maha, aga säästaks kõvast küürimisest.
Postitatud: 02.12.2009 19:27
Postitas Aigo
jep puhastab ja mul võimalik kasutada ühte sellist, kuid mõõdud mis sisse mahuvad on 200x300 vaid
ise polegi selle peale tulnud, kuid kui see eemaldab vaigu höövlipeadelt ja teradelt siis pole kinni põlenud õli mingi probleem ju.
Postitatud: 02.12.2009 21:34
Postitas Jaan
Postitatud: 02.12.2009 23:38
Postitas Aigo
mul vähe tööstuslikum varjant kasutuseks
Postitatud: 02.12.2009 23:40
Postitas taxu
Jaan, karm puhastaja sul- sisse läksid poldid-mutrid-saaled, välja tulid pihustid jmt.

Kuna heli levib vees üsna hästi, siis peaks andma neist puhastajatest kiirguri välja ka kiskuda ja ise mingisse suuremasse vanni pista. Efekt ei tohiks oluliselt nõrgeneda. Või kui nad nii vähe maksavad, siis võib ju lausa mitu tükki neid ribadeks tõmmata ja ühte suurde vanni installida. Ja siis saab hakata juba teistele teenust pakkuma

.
Postitatud: 29.01.2010 10:40
Postitas Aigo
ei hakka uut teemat tegema, aga millega tohiks sisselaske torustikku(silikoon lõdvikud jne) pesta, Grand vitaral sai originaal torustik jämedama vastu vahetatud, aga vahepeal hakkas turbo õli lekkima ja diislil ei pane seda ju eriti tähele, nüüd aga osa õlis sinna külge kleepunud ja piduripuhastus vedelik ei mõjunud ja bensiiniga ei julge veel, et kas tohib üldse?