Dynod eestis
Tänan, aga keegi kes teab inerts dynodest midagi võiks mainida hinna klasse ja ka seda kumb nagu parem on, kui neid muidugi korralikult võrrelda saabki?Jesper kirjutas:Piduriga mootoridüno puhul algavad uute hinnad umbes paarisajast tuhandest kroonist. Inertsdüno kohta ei tea.
Ise siis olen mõtelnud et selline asi Eesti ja veel eriti Tartus oleks suht hea äri plaan, aga ma veel tsipa noor, nii et aega on äri plaane teha.

Ma kergelt segaduses siiski, kumb see dyno on kus auto ajatakse rullikute peale või see kehtib mõlemate puhul?
Mootoridüno ja veermikudüno on kardinaalselt erinevad asjad. Mõlematel kasutatakse samast hulgast pärit mõõtemeetodeid, aga levinuimad variandid on hüdraulise piduriga mootoridüno ning inertsrullidega veermikudüno. Samas peale teatud finesside pole vahet, millise meetodiga täpselt mõõta.
Veermikudüno on reeglina mõnevõrra kallim kui mootoridüno, samas oleneb hind suuresti varustusest ning sellest, kui suurt võimsust mõõta kannatab.
Kui juba nii tõsine huvi on, et lausa äriplaani kirjutamine käsil, siis võta Google lahti ning
1. Tee endale selgeks, mis loom see düno üldse on, mismoodi käib mõõtmine, mis lisavidinaid on kindlasti vaja ning milleta saab hakkama. Abiks on näiteks:
http://sdsefi.com/techdyno.htm (pööra tähelepanu ka artikli lõpus olevatele viidetele)
http://tqhq.ee/dir.php?id=31
ning loodetavasti ka minu väikeste valgete käekestega kokku keevitatud http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=13114 (hetkel on leht maas, aga loodetavasti lähiajal taastub)
2. Koosta vajaminevate featurete nimekiri ning lase dünosid tootvatel firmadel endale hinnapakkumised teha.
Veermikudüno on reeglina mõnevõrra kallim kui mootoridüno, samas oleneb hind suuresti varustusest ning sellest, kui suurt võimsust mõõta kannatab.
Kui juba nii tõsine huvi on, et lausa äriplaani kirjutamine käsil, siis võta Google lahti ning
1. Tee endale selgeks, mis loom see düno üldse on, mismoodi käib mõõtmine, mis lisavidinaid on kindlasti vaja ning milleta saab hakkama. Abiks on näiteks:
http://sdsefi.com/techdyno.htm (pööra tähelepanu ka artikli lõpus olevatele viidetele)
http://tqhq.ee/dir.php?id=31
ning loodetavasti ka minu väikeste valgete käekestega kokku keevitatud http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=13114 (hetkel on leht maas, aga loodetavasti lähiajal taastub)
2. Koosta vajaminevate featurete nimekiri ning lase dünosid tootvatel firmadel endale hinnapakkumised teha.
Nagu ma siis aru sain, et veermiku dyno see mis on rullikutega? Sain õeti aru ?
No ma järgmine aasta alles kutsekasse(kuna jätsin keska pooleli), aga siiski on üks vallatu mõte olnu, kui selleks ajaks pole sellist imelooma Tartusse tekkinud siis võiks isegi mõlda sellele.
E:Põhimõtteliselt peaks ju veermiku dynoga saama täpsema näidu kuna ülekannetes jne.... läheb niikuinii osa jõudu kaduma.
No ma järgmine aasta alles kutsekasse(kuna jätsin keska pooleli), aga siiski on üks vallatu mõte olnu, kui selleks ajaks pole sellist imelooma Tartusse tekkinud siis võiks isegi mõlda sellele.

E:Põhimõtteliselt peaks ju veermiku dynoga saama täpsema näidu kuna ülekannetes jne.... läheb niikuinii osa jõudu kaduma.
Sa vist väga ei viitsinud linke lugeda jahM.M kirjutas:E:Põhimõtteliselt peaks ju veermiku dynoga saama täpsema näidu kuna ülekannetes jne.... läheb niikuinii osa jõudu kaduma.

Puust ja punaseks: veermikudüno, mootoridüno, teine, tiba vingem mootoridüno.
Viimati muutis Jesper, 04.02.2007 22:04, muudetud 1 kord kokku.
Srry for that, ma hakkasin ennem midagi aretama kui pa polnud neid linke veel vaadnudki!
Aga mind huvitab selline asi kas selle shassi dyno koos lisa seadmetega saab kätte ~0,5 miljoni eesti rahaga?
Ja huvitav kas sellise asjaga oleks mõtet(Tartus) tegeleda kasumi pärast või see siiski selline "kulla" auk siiski pole.
Aga mind huvitab selline asi kas selle shassi dyno koos lisa seadmetega saab kätte ~0,5 miljoni eesti rahaga?
Ja huvitav kas sellise asjaga oleks mõtet(Tartus) tegeleda kasumi pärast või see siiski selline "kulla" auk siiski pole.

Vaata see dyno on üks asi aga kas sul on ka nii palju teadmisi, et selle dynoga raha teenima hakata.
Pealegi nii väikses riigis nagu seda on Eesti.
Oskad EMS-e paigaldada ja häälestada?
Seadet niimoodi töökorras hoida, et see ka reaalseid näite näitaks (Tallinna teine dyno seda ei suutnud)?
Autosid mõõta ohutult ja ette näha olukordi, et mingite tehniliste probleemide tekkimise oht madalale viia? (lahja segu, knock, ülekuumenemine jne)
Pealegi nii väikses riigis nagu seda on Eesti.
Oskad EMS-e paigaldada ja häälestada?
Seadet niimoodi töökorras hoida, et see ka reaalseid näite näitaks (Tallinna teine dyno seda ei suutnud)?
Autosid mõõta ohutult ja ette näha olukordi, et mingite tehniliste probleemide tekkimise oht madalale viia? (lahja segu, knock, ülekuumenemine jne)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See on jah hoopis teine teema veel, tänan et minu tähelepanu juhtisid sellele.
Alguses tundus asi roosilisem, aga peale sinu kommentaari on suht nutune siiski!
Aga kunagi kui ma saan kõik oma koolid ja asjad lõpetatud siis ma ka panen Eestisse (Tartu) sellise asja ka püsti!
Nja aga sinna läheb veel ikka omajagu aega, aga selline on mu unistus siiski.
Alguses tundus asi roosilisem, aga peale sinu kommentaari on suht nutune siiski!

Aga kunagi kui ma saan kõik oma koolid ja asjad lõpetatud siis ma ka panen Eestisse (Tartu) sellise asja ka püsti!

Nja aga sinna läheb veel ikka omajagu aega, aga selline on mu unistus siiski.
unistused on toredad asjad ja unistama peabM.M kirjutas:See on jah hoopis teine teema veel, tänan et minu tähelepanu juhtisid sellele.
Alguses tundus asi roosilisem, aga peale sinu kommentaari on suht nutune siiski!![]()
Aga kunagi kui ma saan kõik oma koolid ja asjad lõpetatud siis ma ka panen Eestisse (Tartu) sellise asja ka püsti!![]()
Nja aga sinna läheb veel ikka omajagu aega, aga selline on mu unistus siiski.


tuult tiibadesse selle ideega...
Mul on ka igasugu ideid, mida võiks teostada aga suurim asi mis takistab mul neid ellu viimast siiani on vastutus.
Kuigi enamus ehitajad/dynojad ilmselt ei vastuta mitte millegi eest.
Õige ta ka on, kuna ega sina/mina ei tea, kuidas klient on oma autot/auo mootorit ehitanud.
Kuigi mõned asjad on nagu iseenesest mõistetavad ja nende näitude kontrollimise eest võiks ju dynoja/ehitaja vastutada.
Kuigi enamus ehitajad/dynojad ilmselt ei vastuta mitte millegi eest.
Õige ta ka on, kuna ega sina/mina ei tea, kuidas klient on oma autot/auo mootorit ehitanud.
Kuigi mõned asjad on nagu iseenesest mõistetavad ja nende näitude kontrollimise eest võiks ju dynoja/ehitaja vastutada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma usun et turbo klubilied oleksi minu ainsad kliendid siis! :DLaisu kirjutas:unistused on toredad asjad ja unistama peabM.M kirjutas:See on jah hoopis teine teema veel, tänan et minu tähelepanu juhtisid sellele.
Alguses tundus asi roosilisem, aga peale sinu kommentaari on suht nutune siiski!![]()
Aga kunagi kui ma saan kõik oma koolid ja asjad lõpetatud siis ma ka panen Eestisse (Tartu) sellise asja ka püsti!![]()
Nja aga sinna läheb veel ikka omajagu aega, aga selline on mu unistus siiski.aga ära siis unusta et turboklubilised saaksid seal käija eriti hea hinnaga
tuult tiibadesse selle ideega...
Eks ta nii ole jah, et kohusetunne ja sellega kaasnev vastutus peab ka siiski omal kohal olema!Mihkel kirjutas:Mul on ka igasugu ideid, mida võiks teostada aga suurim asi mis takistab mul neid ellu viimast siiani on vastutus.
Kuigi enamus ehitajad/dynojad ilmselt ei vastuta mitte millegi eest.
Õige ta ka on, kuna ega sina/mina ei tea, kuidas klient on oma autot/auo mootorit ehitanud.
Kuigi mõned asjad on nagu iseenesest mõistetavad ja nende näitude kontrollimise eest võiks ju dynoja/ehitaja vastutada.