Postitatud: 14.09.2009 16:54
Täpselt. Kui olulise osa (potentsiaalsete) võistlejate soove ei võeta arvesse ei võeta, on see alati üks võimalus. USAski ju on nii NHRA kui IHRA ja BHRA ei saa oma reegleid vms monopoliseerida, turvalisus väljaarvatud.mart154 kirjutas:Üks uitmõte....
Näiteks Tartu autoklubi teeb eraldi sarja? Omad karikad, oma punktiarvestus, omad klassid jne? Mõistlikumad osalustasud, reeglid, jne...
Neli osavõistlust näiteks, minupärast olgu kasvõi kõik liberajal...
Mis saaks siis meistrikatest?
Mis siis ikka saaks, konkurents otsustab ju sest ega võistlusedki pole muu kui nõudlus ja pakkumine.
Tartu Dragil on lihtsam võtta see näidiseks, aga praktikas on seal ilmselt nii mõnigi auto alakaalus ja keegi ei kaalunud, ega nõudnud ballasti lisamist.Pealegi ei saaks ta oma massi tõttu ka praegult osaleda!
Saab küll, just sellistel Tartu Autoklubi laadsetel üritustel.
Ahsoo, aga seda ma ei teadnud, et seal BHRA tehnilisi reegleid ei kehtinud. Tartu Drag kodulehel on ju kirjas: wrote:
Tehnilised reeglid: BHRA tehnilised reeglid
Sammuke lähemale illegaalsetele võistlustele - on populaarsuse-võti? Tahaks loota, et oluline oli siiski parem klassijaotus.