Kogu lugu?
MazdaGTI kirjutas:Tänavaautode sari võiks ju kah olla vabalt hüppelauaks nagu on vormelitel kart ning motokrossis hobiklass

Nojah, siis pole vaja hakata BHRA's EMV reegleid muutma. Aga lõpp-kokkuvõttes otsustatakse ikkagi seal, kui palju võistlusi hakkab toimuma, ja kui neid regatakse rohkem, siis tuleks turvalisuse huvides bhra tehnilise-kohtunikel tulla ise kohale templeid andma - loodetavasti omast vabast ajast. Osalustasu võiks siis olla 500.- (750.- kohapeal ja 300.- kuni 1. märtsini

) vms kui ei nõuta litsentse ja on olemas MV arvestus vms. Ja korralduse peaks enda peale võtma siis Tartu Autoklubi? Võiks proovida SR teami, audi, bmw, saabi klubiga rääkida... koos saaks ehk korraldatud. Võiks ju mingi nutsu ja feimi anda bhra'le kah, samas ta toetaks vasaku käega korraldamisel jne
Peale selle tekiks EMV'sse SM näol 1 tühi klass juurde ja teisedki read võibolla hõreneks - jääks nagu A, PS, OL ja biked. Aga kui pealtvaatajate mõnitamine lõpetatakse, ja ürituse formaat läheb lühemaks 3h-sõitusid vms, siis võiks populaarus oluliselt kasvada.
Ise olen küll võistlejate alal enamus aja olnud, aga mõnitamise all pidasin silmas seda.... on 10minutit vaikust, sii öeldakse et, kohe tuleb sõit, siis 5min pärast öeldakse, et 5min pärast tuleb sõit, siis 10min pärast jälle, et 5min pärast algab, siis öeldakse et on mingi probleem, 10min pärast hakkab sama pull pihta ja ongi tund aega molutamist läbi - õige natuke liialdan.
* EMV kompaktsemaks, samas muutub huvitavamaks, võidab publikut jms populaarust
* Uus liiga tekitab kasvulava, annab parema motiivi ja võimaluse hakkajatele, drag kui selline kogub populaarust
Kui 2012 on meil suurel EMV'l 4-5 kiiret autot juures ja publikut 200%, ja väikses liigas veel samapalju publikut kui suures, siis võiks asja vist juba õnnestunuks lugeda.
Võiks mõne "teise liiga" ürituse korraldada näiteks pühapäeval sama tehnikaga.
EDIT: Nagu praegugi võiks "teises liigas" kehtida üldised BHRA tehnilised reeglid, aga eranditega - näiteks pöördun sügisel bhra poole, et mul plaanis 600kg autole panna 1-2 bike mootorit tagasillale ja saades sealt luba, võiks ehitama hakata. Ja erandite avaldused jms oleks BHRA lehel kirjas, kus näidatakse ära ka mis klassi asi peaks minema.
1 positiivne asi veel EMV suurtele - saate kah dragi-taolist asja tribüünilt nautida
