4. leht 5-st
Postitatud: 15.08.2009 15:27
Postitas Johnny
mulk kirjutas:Selleks, et selline nukkvõll kuidagiki toimiks, peab TIP jääma alla Boosti!
mis edasi :
a) Vahetad turbiinikoja (turbo) suurema vastu
b) Paned originaal nuka tagasi
edit:
Prooviks keera nukka nii, et väljalaskeklapp avaneb hiljem
Mõlemad nukad on tehase originaalid. Praegune nukk 89aastast kasutusel koos K-24 turbo, kergema hooratta, teistsuguse vl kolde ja suurema surveastmega. Enne seda kasutas tehas vanema tüübi nukka ja K-26 turbot. Peale turbot rõhk 0,1-0,15bari nii et ei tohiks palju olla. teisipäeval saan uue klapikambrikaane tihendi ja siis läheb ka teine nukk sisse tagasi.
Postitatud: 20.08.2009 20:22
Postitas jeff01
Nüüd on stock nukk mootoris ja vähemalt kõrgematel pööretel on advancei kõvasti rohkem võimalik panna ilma et detoneeriks.
Hetkel jookseb siis eelviimast (225kPa) rida pidi ja 5500st pöördest alates kukub ühe rea jagu allapoole.
Aga mis kuradi auk seal se sinine on :S Se on mingi "X" ala kus ka selle süütegraafikuga kerget detonatsiooni kuulda on

Postitatud: 20.08.2009 20:22
Postitas jeff01
Nüüd on stock nukk mootoris ja vähemalt kõrgematel pööretel on advancei kõvasti rohkem võimalik panna ilma et detoneeriks.
Hetkel jookseb siis eelviimast (225kPa) rida pidi ja 5500st pöördest alates kukub ühe rea jagu allapoole.
Aga mis kuradi auk seal se sinine on :S Se on mingi "X" ala kus ka selle süütegraafikuga vahepeal kerget detonatsiooni kuulda on

Postitatud: 20.08.2009 22:09
Postitas mulk
Kas tegu on alaga, kus tekib maksimum vääne/boost.
Tehke see koht natuke rikkamaks.
Postitatud: 21.08.2009 9:20
Postitas jeff01
jh se võib se koht täitsa olla aga mis seguni soovitaksid seal minna? Kui ma ei eksi siis seal käib kell juba 11 peale

proovinud seal ka veidi lahjemat kartuses et liigrikas põhjustab detonatsiooni.
Sellise süütenurgaga sõit võib endiselt turbole ja väljalaske klappidele kahjulik olla?
Peaks ehk K24lja kauem spooliva k26 vastu välja vahetama?
Postitatud: 25.08.2009 19:57
Postitas Johnny
Oskab keegi ehk veel midagi pakkuda, mis sellist asja põhjustada võib?
Postitatud: 25.08.2009 20:27
Postitas Mihkel
Krt ikka viitaks nagu kas väga kõrgele surveastmele või õlile, kui sul muud asjad juba proovitud.
IAT on normaalsel tasemel?
Olete te ikka 100% kindel, et tegu on detonatsiooniga?
Süüte 0 punkt ikka 200% paigas ja ei sõida pööretega kuhugi?
Aju firmwaret ei ole üritanud uuesti üle kirjutada ja nullist settinguid sisestada?
Need küsimused juba 100x küsitud ja vastatud ilmselt aga väga jabur tundub, et midagi ei aita.
Ja asja teeb veel imelikumaks see, et tegu ju tegelikult turbomootoriga.
Postitatud: 26.08.2009 1:08
Postitas Astrona
1. mõte on tõesti et see pole deto...
Saab salvestada ja üles laadida? Kuulame kõik...
Pange 100kpa @ 3000 rpm 50deg peale ja kuulake kas tuleb sama heli.
11 peale? 11.9:1? suht lahja turboka jaoks aga selles ei saa asi olla - ära rikkamaks keera, kuna siis pidi halvemini kuulda olema.
Mis selle mootori stock rõhk ja süüte nurk on?
Kui muu ei aita, keerake rõhku juurde, kindlasti kaob ära... koos mootoriga.
Postitatud: 26.08.2009 9:28
Postitas Johnny
Milline oleks IAT normaalne tase? Surveaste ei saa nii kõrge olla ja õli ei tohiks ka põletada. Mootoril pole ei õlikulu ja ei tossa ega mitte midagi. Cooler on õrnalt õliauruga koos ja kõik. Mõõtsin huvipärast mootorisurved ära 11-11,3 bari. Nullpunk jäi samaks nii tühikäigul kui pööretel. See ei saa midagi peale detonatsiooni olla kah sest süüdet hilisemaks keerates kaob see hääl ära. Hääl ise on selline kõrin või tärin, mis kiirendamise ajal kostub ka pedaalide juurest ilusti salongi. Kas süütepool suudab sellist asja põhjustada? Või et jagajas hüppab säde kuhugi üle? Tean et originaal jagaja rootoreid tehakse kitsamaks, et muidu pidi säde üle hüppama suurema rõhuga. Stock rõhk sellel mootoril 0,4bar ja süüte tabel
SIIN. Kui leian võimaluse salvestamiseks, siis teen seda.
Postitatud: 26.08.2009 9:42
Postitas Mihkel
Igaks juhuks võid kontrollida ka jagaja rootori paigutust, et kas teil jagaja rootor ikka rihmamärkide paigas oleku puhul on täpselt esimese silindri süütejuhtme otsa poole suunatud?
Õigemini peab see ilmselt veidi varajane olema aga kuna rootori ots tavaliselt suht lai siis ülimat täpsust pole vast vaja.
Mõte lihtsalt selles, et äkki on teil rootor kuskil 2-e silindri vahel ja toimub sädeme "üle hüppamine".
See muidugi võib olla jabur mõttekäik aga sama jabur on ka see probleem.
Postitatud: 26.08.2009 11:18
Postitas Astrona
Mida hiljem anda säde, seda kaugemale on rootor liikunud järgmise püti poole. Eelmises pütis on aga segu juba põlenud ja sinna võid sädemeid lasta palju süda lustib. EDIT: ühesõnaga hilisemaks keerates ohtliku ülelöömise oht kasvab.
See üle hüppamine on jura. CR on kah paigas.
Pedaalide juurest on tunda? Võibolla mõni laager käigukastis või sidur ei kannata väänet

Salvestage see deto ära.
Kõrin-tärin, ei kirjeldab ju pigem laagri müra. Ja detot kirjeldaks siis pigem krõbin krabin kribin

. Äärmisel juhul kärin, kui ikka hullult lõhub. :P
Postitatud: 26.08.2009 20:55
Postitas jeff01
Olen tegelikult kindel, et tegu on detonatsiooniga sest tõesti on nii, et kui hääl on tugev siis kraad kraadi haaval alla tõmmates on iga kord asi vaiksem kuni kaob ära. IAT on normaalne.....miski 10 kraadi oli kuumem kui õhutemp.
Imelik on see, et vahepeal tundus endiselt nii, et samas tabeli alas näiteks teise käiguga pole detonatsiooni aga kolmandaga on.

Ise panin selle hetkel selle arvele, et MSi reso on suht väike ja tabeli ridade vahed on suured. st et erinev boost võib joosta piltlikult sama rida pidi ( saan aru et ta genereerib vahepealsed alad kah aga ikka on ehk selle süü.....selle kohta oli ka miski peen sõna olemas
Esmalt peab proovima siiski toda ala veel rikkamaks kuna küünalde järgi on minu arust lahja....olgugi et Vemsi kell kahe erineva anduriga rikast näitab.
Selge on see, et selle nukaga läks asi oluliselt paremaks. Ma ei tea kas ka omanik seda tunneb aga kui kõrval istmel läpakat vahtides on tunda siis peab paremini liikuma......advancei on kah kohati üle 10 kraadi juurde pandud.
Ma ei pea end seadistajaks ja kogemus on väga väike aga ma ei saa aru kuidas detonatsiooniga mootoreid nii kergelt ja imelühikese ajaga laiali lastae kuna me oleme salongi kuuldavalt täristanud temaga oma jagu juba rääkimata klappidega kuuldavast ja rääkimata veel sellest, et ka see detonatsioon mida ei kuule lõhub mootorit. Ok se selleks, kõik autod pole ühesugused.
Foorumist võib jääda mulje, et me raskelt punnitame päevast päeva et asi korda saada.....Tegelikult on asi nii, et õhtuste proovimiste vahel on mitu nädalat ja niikaua kasutatakse autot ka tarbeesemena.

Mul paar varianti juba peas küpseb, peab aega leidma ja veel tunnikese läpakaga koos ringi sõitma.
Tänud kaasamõtlejaile.
Postitatud: 26.08.2009 23:23
Postitas Astrona
See uhke sõna on vist "interpoleerimine". Ei usu, et selle taha asi jääb. Mul on 20x16 punkti, aga 0.5barini on ainult 7 veergu. Pigem on 3. käiguga tõmme pikem ja kauem püsitakse igas lahtris, mistõttu mingi punkt põlemiskambris suudab üle kuumeneda. Kui kütus on ok, siis ainus põhjus ongi kõrge segu temperatuur ju - mis leegi lähenedes ise süttib.
10-11.0 seguga ei pidavat detot kuulma nii hästi. Teil, saan aru, on segu üldse 11.9-13.0:1 - millega ongi hästi kuulda. Arvatavasti pole seal ka screamerpipe'i ega ka 3-4" summuti jooksu, mis müra tekitaks, ja võibolla on isegi pigimatid või isegi vaip salongis jne. Mul kõik just vastupidi, ja ilma klappideta on praktiliselt võimatu midagi kuulda. Peale selle, kui masinad laiali juba lähevad, tuleb deto tavaliselt alles 1. korda ja siis juba väga ülekuumenenud mootris. Deto ise ju täksib ainult, ja lööb nõrgematest kolbidest tükke välja ja kuumutab enda põhjuseks olevat põlemiskambrit veelgi, mis tõttu tuleb eelsüttimine "preignition", mis 3ms jooksul gaasid läbi kolvi lükkab.
Teil põhjus võib olla ka halb kolle-kaane ühendus, tegemata klapitöö või umbes summuti - arvestades seda, et nuki vahetus tegi asja paremaks, võib ju oletada et segu kuumenemise põhjus ongi liigne "reversion".
Postitatud: 26.08.2009 23:46
Postitas Johnny
Astrona kirjutas:
Teil põhjus võib olla ka halb kolle-kaane ühendus, tegemata klapitöö või umbes summuti - arvestades seda, et nuki vahetus tegi asja paremaks, võib ju oletada et segu kuumenemise põhjus ongi liigne "reversion".
Mootoril tehtud eelmine aasta täielik remont. Kaan on täielikult remonditud ja isegi klapid poleeriti üle. Ja kaane remontija töö kvaliteedis pole mul tulnud siiamaani kahelda. Samuti vaadati üle, et kolded ilusti kaanega kokku sobiks ja mingit astet sisse ei jääks. Summuti pole kindlalt umbes ja katti ka vahel pole. Kas nõrk säde näiteks võib põhjustada ka selliseid probleeme? Silmaga vaadates pole säde just kõige suurem aga silmaga sellist asja väga ei hinda ka. Auto liikumise kohapealt ütleks niipalju, et nuka vahetusega läks erksus palju paremaks. Kusjuures eriti hästi liigub just peale paari kilti maantee sõitmist. Ilmselt on linna vahel töristades mootorisse jõudev õhk nii palju kuumem, et võtab jõudu maha. Sellel motol ju see häda ka, et väljalase on sisselaske all täpselt.
Postitatud: 27.08.2009 0:05
Postitas Mihkel
Proovige äkki korraks mõnda teist widebandi.
Hiljutine kogemus ühe Vems-i kellaga, mis näitas meeldivalt teibaid.
Antud juhul näitas küll, et segu lahja ~15 kuigi tegelikult Innovate näitas võrdluses, et on 10.3 segu ja tagant tuli musta.