Boosti ei näita see auto vist juba 2 nädalat. Sai vahepeal vaakumvoolikud nipukatega kinni tõmmatud kuid midagi ei muutunud. Peale seda läks ka kohe gaasitross puru ning auto jäi pühade ajal nädalaks seisma.
Lõpuks õnnestus saada 1.2 Punto gaasitross ja plastikpaak kõige juurde kuuluvaga:
Gaasitross oli veits lühem ja kinnitus erinev kuid väikese modimisega sain hakkama.
Eelmine reedel sai paagivahetus ette võetud.
Eestis vist eriti palju GT'sid ei liigu aga kui kellegil peaks tekkima soov bensupaak välja vahetada plastikust paagi vastu siis läheb vaja ainult tavalise punto paaki, kinnitus vitsasid, kummitihendit ja keermestatud rõngast pumba kinnitamiseks.
Töökoda kust lõpuks jupid sain väitis, et tuleb ära vahetada ka pumba raam mille küljes on nivoo andur. Plastik paak on mahult natuke väiksem ja seega ma ei tea kui täpselt hakkab vana nivooandur uues paagis näitu kuvama. Fakt on aga see, et GT kütusepump on suurem ja NON GT oma ei sobi:
Uusi kütusetorusid ei ole vaja - metallpaagil on samasugused plastiktorud.
Tegelikult ei ole vaja vahetada pumbaraami aga kuna minu omal oli plastik piisavalt rabedaks muutunud murdus üks "tila" ära.
Siinkohal tuli kasuks, et 1.2 raami paagiga kaasa ostsin. Tõstsin ülemised osad lihtsalt ringi:
Vana paak on suht mäda ja lekkis korralikult päris mitmest kohast:
Plasti paagi monteerimiseks tuleb enne ära lõigata metallpaagi kornsad, üks mõlemalt poolt
Enne:
Pärast:
Vahetasin peale jaani välja ka paar tagumist pirduritoru ja sain lõpuks kogu süsteemi ära õhutada ning kõik neli ratast pidurdama.
Põhja alt vaatas vastu aga juba päris ohtralt pindmist roostet ja sai ajastatud korrosioonidtõrje ja paagivahetus ühele ajale.
Korrosioonitõrje tegin Näituse 27
http://www.samautoremont.ee/ mis üldkokkuvõttes osutus negatiivseks kogemuseks. Kuid sellest veits hiljem.
Põhi enne:
Põhi peale puhastamist ja matiksiga katmist:
Uue paagiga:
Nüüd peaks ehk meie teedel natuke kauem vastupidama.
Muidugi sai vahetatud ka kütusefilter ja ka sumpa trip.
Lambiga põhja all käies leidsin ka sellise huvitava nähtuse:
Lapik kruvikas mahub ilusti vahele. See ära likvideerida peaks auto tunduvalt vaiksemaks saama.
Mis puudutab aga OÜ Sam'i siis alguses tundus asi ok. Auto vaadati üle, saime hinnas kokkuleppele ja järgmine hommik tõin auto töösse. Suhtumine oli positiivne, sain ise juures olla, pilte teha ja natuke ka käe külge panna.
Vana paagi maha võtt ja uue monteerimine käis hinna juurde.
Eelmisel päeval soovitati ka külejelaiendid maha võtta kuna siis parem madala autoga tõstukil jännata. Sai kokkulepitud, et need monteeritakse ka hiljem külge.
Esialgne prognoos oli, et peale lõunat saab valmis. Käisin kohal, öeldi et kolmeks peaks ikka valmis saama. Peale kolme läksin kohale öeldi et veel paar tundi läheb aega. Otsisin sumpale uue stripi ja läksin peale nelja sinna. Minu auto oli välja lükatud ja uus masin töösse võetud. Öeldi, et sumpa veel alla panna ja laiendid külge. Volvot sätiti just tõstukile ja sellega pidi nii 1,5h aega minema.
Läksin nördinult koju ja kui seitsmeks mingit kõnet ei saanud siis helistasin juba suht vihaselt omanikule. Viimane teatas aga rõõmsalt, et nende tööpäev on kella 6ni ja nad koju läinud. Autol sumpa all ja laiendeid hakkavad laupäeval 10st alla panema. Mul kiire, autot vaja ja keegi informeerinud ei olnud, et autoga ööseks nende hoovi jäätakse või mis seisus on. Nii mehaanik kui omanik/juhataja vms linnast väljas. Lõpuks tuli mehaanik ja peale kaheksat sain auto kätte.
Leppisime täna hommikuks aja kokku, et viin auto mõneks tunniks sinna ja nad panevad laiendid külge.
12st helistan, et autot vaja ja kaugel on - silikon ei olla pidama jäänud ja mindi poodi uue järgi. Enne poolt kolme sain kõne, et autole karpe alla ei saadud ja tulemuse saamiseks peaks minema ainuüksi liimile veel vähemalt 700kr ja auto peaks jääma 12-24 tunniks neile.
Läksin autole järgi, viskasin karbid salongi ja tulin tulema.
Ok, saan aru, et ei ole ehk olnud kokkupuudet antud mudeliga ja töödes ikka esineb ootamatusi kuid asjadele võiks ikkagi professionaalselt läheneda. Ei saa aru, kuidas sellise suhtumisega üldse äri saab ajada.
Nüüd siis plaan kuidagi ikkagi laiendid alla tagasi saada, väljalase vaiksemaks ja siis ülevaatusele.