4. leht 33-st

Postitatud: 15.09.2006 16:58
Postitas erik
TO: Raimo. Kust su info pärineb?

Postitatud: 16.09.2006 2:32
Postitas Raimo
erik kirjutas:TO: Raimo. Kust su info pärineb?
pärineb ühe USA tüübi käest kellel S50B30US turbomootoriga e30. ma ise ei pea seda nii kriitiliseks aga soovitati teemaga ettavaatlik olla.
lisaks ka lihtlabane loogika, et alumiinium on pehmem kui teras. mul on selline m52 plokk olemas ja viga on just äramurdunud ketileevendi kinnituses, nii et eriti tugevad nad just ei ole.
siiski on suur huvi sellise ploki turbotamine ära proovida, ikkagi 20kg kaaluvõitu ninas. juhitavusele mõjub see ainult positiivselt.

Postitatud: 26.10.2006 21:09
Postitas ylar
olen uus ja roheline ning mind vaevab yks kysimus. nimelt, kummale on kergem turbot peale aretada, kas V6 voi r4 mootorile. tegemist oleks vw vr6 ja 2.0GT ga.

Postitatud: 26.10.2006 21:15
Postitas Toomas
Kindlasti on kergem ja lihtsam turbotada r4 mootorit. V6`le oleks mõtekam panna 2 turbot aga neid korraga ja ilusti tööle saada peaks olema suht k*pp.

Postitatud: 26.10.2006 21:22
Postitas Ragnar
POZ kirjutas:Kindlasti on kergem ja lihtsam turbotada r4 mootorit. V6`le oleks mõtekam panna 3 turbot aga neid korraga ja ilusti tööle saada peaks olema suht k*pp.
:-D mlleks hakata midagi leiutama ? enamus v mootoreid tehasest ikka kahe turboga. muud vahet pole rida või v mootoriga kui ainult kollektori/te ehitus.

Postitatud: 26.10.2006 21:37
Postitas ylar
POZ kirjutas:. V6`le oleks mõtekam panna 3 turbot.
aga ma ei saa aru, milleks 3 turbot?

Postitatud: 26.10.2006 22:03
Postitas Ragnar
ylar kirjutas:
POZ kirjutas:. V6`le oleks mõtekam panna 3 turbot.
aga ma ei saa aru, milleks 3 turbot?
mees tegi lihtsalt rumalat nalja :)

Postitatud: 27.10.2006 1:12
Postitas Toomas
:oops: Parandasin vea.
Mõtlesin ikka 2`te turbot. Krt teinekord peab ikka enne korralikult üle ka vaatama mis kirjutan :D

Postitatud: 27.10.2006 12:08
Postitas ylar
aga siis veel see, et ehk oskaksite soovitadam, kelle poole pöörduda. abi vaja nii nõu kui jõuga. V6 mootorile turbo installiks.

Postitatud: 27.10.2006 12:40
Postitas Miq
see oleneb juba sellest kui palju sa ise teha kavatsed ja kui palju lase teha. Kui kavatsed suurem osa ise teha, siis võid esialgu siit foorumis kõik turbo kohta käiva teooria läbi lugeda, kui sul põhitõded selged pole, siis keegi sulle konsultatsiooni ei viitsi ka eriti anda. Kui aga lased suurem osa teha, siis on lihtsam viia auto kuhugi töökotta ja hinnapäring teha: see peaks maapeale tagasi tooma.

Postitatud: 27.10.2006 16:15
Postitas RFL
võibolla on sul lihtsam ka teistpidi teha. vaata oma eelarve üle ja siis saad uurida, et mis sa selle eest saaks. lähed ntx es-tuningusse, näitad auto ette ja selgitad ära, et näete biturbot vaja raha selleks 70000 ja nad siis panevad sulle kokku paketi ning selgitavad mis sa selle eest saad.

Postitatud: 28.10.2006 12:21
Postitas ylar
täname sobralike nüannete eest.
vaatame, mis teha annab :)

Postitatud: 17.12.2006 21:46
Postitas võhik
suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:

Postitatud: 18.12.2006 10:04
Postitas ranz
võhik kirjutas:suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:
Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.

Postitatud: 18.12.2006 13:34
Postitas võhik
ranz kirjutas:
võhik kirjutas:suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:
Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.
tubot veel mu auto küljes ei ole
aga lisalt nagu tahaks teada kuda moodi se asi käib ja kuda seda mõõta saab ?