jeff01 kirjutas:igasugu pakkumisi juba tulnud aga niisama igaks juhuks küsin kas klapivedrude seis muutus kuidagi meh nookuritele tehes? st et jäid nad suuremasse või väiksemasse eelpingesse vms? Ehk ei jõua klapid sulguda? või äkki klapivahe liialt väike ja suurel pöördel lööb paremini välja kui mootor kuum?
Vat pool sooja mootoriga pole tahtnud peenestada. Aga muidu liigub paremini küll. Kõik on võimalik, et kui vastupidist pole väidetud

Ei taha auto kunagist ehitajat igapäev uute mõtetega tüüdata. Aga hetkel on jah veel variant, et suurte nukkide ja meh tõukuritega läks midagi valesti (nukiajastus, klapivahe). Suhtlesin just ühega, kahjuks ma ei saanud venekeelest piisavalt aru, aga point oli milleski selles, et neil oli 2x kogemusi, et suurte (272) nukkidega (mul 264) suure turboga väikse kompressori kojaga vms masinatel nagu overlap ajal lendab segu nagu läbi vms - ei saand aru

EDIT: Jõudis vist kohale, ta pidas vist silmas väikest kuumkoda ja backpressuret ning suurt overlappi, et siis reversion rikub segu nii ära, et enam ei sütti. vms.
Täitsa võimalik, et mingitel pööretel on klapivedrudel resonants, ja nad sulguvad halvemini, eriti kui boost on taga (loodetavasti mitte väljalaske klapid). Pealegi on alates 4K kuulda (stetoskoobiga) järsult kõvemat klappide kolinat. Kuulsin ka tagasilööki filtrisse (aga ainult ühe korra).
Kui nukisimmerit hakkan vahetama, mõõdan kiirelt soojalt klapivahed kah üle.
Nukkide vahetus eelpinget küll ei muuda. Nuki baasring on väiksem ja jäik osa tõukuris on selle võrra pikem.
If camshaft alignment is incorrect or faulty, engine will run rough or misfire
http://www.tpub.com/content/constructio ... -34_90.htm
Oodake nüüd

mõtteid mida proovida on rohkem kui aega ja võimalust.
1. asjana vean triggeri juhtme ajujuhtmestikust välja ja panen ajutiselt ajule otse akult toite. Aju pinge langeb, kui pihustid rohkem lahti, ja siis tekitavad ka ju rohkem müra. Boosti suurenedes kasvab ka ju pihustus aeg ja ka pihusti müra juhtmetes. Vat ei tea, mis hetkel kms avab pihustid, aga võib juhtuda ju, et teadud pihusti avatuse korral sulgeb ta pihustid täpselt missing-tooth ajal, ja aju loeb sealt veel pulsi välja ja ongi sünk kadunud. 6000rpm @1.2bar = 50% dc (ehk täpselt 1 mootori pööre). hmm, proovin järgmine kord ka panna pihustid 2-stroke mode'i, et siis pihustab topelt sagedusega ja sulgeks iga pool-pöörde tagant ja müra tekib teise kohta, kuigi jah sellega tõestaks ainult heal juhul, et müras on asi. Vat halisen kah natuke neile kes ei saa aru miks nii pikk tekst aga tegusid vähe

... see jama, nagu ikka, et vaja auto õli vahetada, aga enne vaja nukisimmer vahetada ja siis vaja veel 1 veel lõdvik vahetada, mis on nii peidus, et seda ei näegi, ja siis veel see et garaazis on teine masin ees kola alla jälle maetult... ja hooldamata ei taha peenestada, nädalavahetused olen olnud tööl, aega pole, ja tööpäevad pikad, ja õhtul ei jõua muhvigi teha, niigi kesklinnas autot testida suht keerukas, eriti nii lärmakat ja õhtuti kui vaikus ja tihtipeale vaja pikem ots ette võtta, et jälle testida, ja üldsegi õllekõrval netis kolada palju mugavam jne kuul pähe
EDIT:
* seal peaks kõigi eelduste kohaselt olema JUN klapivedrud
* nukkide ajastus tuleb üle vaadata. Ja kui on speci järgi õige, siis antud väikse kuumakojaga tuleks vist väljalaske-nukki varasemaks keerata ja/või sisselaske oma hilisemaks, nii et overlap väheneks lsa suureneks.
* 1 variant oleks ka kohe proovida mis GT3582R seal peal teeks - kõik ühendused ja flantsid peaks iseenesest samad olema. Kuigi põhimõte ei ütle "if its broken, put bgger turbo"
