4. leht 12-st
Postitatud: 23.07.2009 1:24
Postitas Mihkel
Süstlaga mõõtes tekib ikka mingi väike mõõteviga.
Kui 16V ja S2 kaane põlemiskambri ruumalad või ploki kõrgused on erinevad (ning kolvikäik), siis ei tule ka surveaste sama mis S2-el.
Postitatud: 23.07.2009 5:50
Postitas mulk
Mihkel kirjutas:
Kui 16V ja S2 kaane põlemiskambri ruumalad või ploki kõrgused on erinevad (ning kolvikäik), siis ei tule ka surveaste sama mis S2-el.
Kolvi käik ja ploki kõrgus on samad, ning kaane põlemiskambri ja kanalite kujud on neil samuti üsna identsed.
Postitatud: 23.07.2009 10:11
Postitas Mihkel
Aga põlemiskambri ruumala on ju 16v-l suurem?
Postitatud: 23.07.2009 11:04
Postitas jans
mulk kirjutas:
S2/4/6 4v kaane p6lemiskamber on suuruselt 45ml .
Põlemiskamber võib ka sama suur olla, 45ml. minu mõõtmine, mille tulemusena sain 42ml, ei olnud ka eriliselt täpne.
Postitatud: 24.07.2009 1:36
Postitas Mihkel
No 3ml süstlaga lastes on päris palju kui mõõdetav kamber juba täis hakkab saama.
Postitatud: 06.08.2009 17:57
Postitas jans
Tänaseks päevaks mootor uuesti lahti võetud, ning ootab uusi detaile ning info töötlemist.
Mõneks nädalaks jääb seega asi seisma.
Käib ka info hankimine 16v g60 mootori kohta.
Kui kellelgi on veel materjali 16V PG mootori ehitamise kohta või saab jagada vastava sisuga netilinke, siis oleks väga tänulik selle eest.
Ei viitsi enam mitu korda mootorit lahti kiskuda. Nüüd tahaks 100% detailide õigsuses kindel olla, enne kui need mootorisse panen.
Postitatud: 15.08.2009 21:57
Postitas jans
Väike mõttepaus surveastme juures:
Uute detailidega surveaste koos originaal PG mootori tohendiga 9,3:1-le.
Kas on mõtet hakata paksemat kaanetihendit panema, et surveaste 8:1-8,5:1le saada?
Soovitati see 9:3 jätta, et siis linnasõidus mugavam.
Turbo Evo8 originaal, ning kõige parem efektiivsus seal 1.4-1.6 bar juures( kui õigesti mäletan). Üle 2 bar rõhku niikuinii mootorisse ei lase.
Paari S-i mehe sõnutsi tekkis vajadus paksema kaanetihendi järele alles 1.7-1.8 bar rõhu juures.
Mis teised arvavad?
Postitatud: 15.08.2009 22:38
Postitas Raceboy
Mina ei alandaks surveastet.
Postitatud: 16.08.2009 0:15
Postitas mulk
Kui arvestada seda, et sul on nüüd Essi mootor, aint 4 silindriga ja essil ei ole mingit probleemi saavutada originaal CR´iga ja kolbidega 100hj per silinder.
Postitatud: 03.09.2009 22:56
Postitas jans
Täna sai mootor uuesti tööle.
Uued detailid:
Audi S2 kolvid ja kepsud
HKS SSQV Style BOV
G60 pidurid ette ( 16v 256mm vs G60 280mm).Suportid punaseks, kuna nii pidavat äge olema.
16" veljed 15" velgede asemele
Nüüd tarvis uut seadistamist oodata ( õigemini seadistajat oodata)
Postitatud: 07.09.2009 17:29
Postitas jans
Sõidab, kuid mõned pisiasjad vaja ümber teha:
1. mingi jama süütepooliga vist, sest mingi hetk hakkab kaitset läbi lööma ( 15A, Bosch Motorspordi coilpack). Teeb seda eriti sooja mootori korral, kui korduvalt mootorit järjest käivitada proovida, pärast mingit korda lööb kaitsme läbi.
2. triggeri andur on hakanud spike tekitama. Logidest ilusti näha, kus migi hetk 4000rpm ja siis 11000rpm jne.
Huvitav aga see, et häälestamisel sellist viga ei ilmnenud, ei Tallinnas Mihkliga, ega ka Tartus Joosepiga häälestades. Mõlemal korral pärast häälestamist hakkasid vahelejätmised ning paugud summutist. Pärast seadistamisi ise miskit ajus puutunud ei ole.
Keegi targem võiks nõu anda, sest MS-i alal ise veel nii pädev ei ole
Postitatud: 07.09.2009 19:24
Postitas Astrona
Noh ma pole siis ainuke
1. asjana vahetaks küünlad ära

värske tarkus

isegi kui need sul alles uued on.
Postitatud: 07.09.2009 21:35
Postitas jans
Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?
Postitatud: 07.09.2009 22:02
Postitas mulk
jans kirjutas:Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?
Proovi suurema kaitsmega.
Ja küünlad ... no sul ju nüüd silindrivõrra lühem essi mootor, e. essi küünlaid võiks proovida.

Postitatud: 08.09.2009 11:06
Postitas jans
mulk kirjutas:jans kirjutas:Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?
Proovi suurema kaitsmega.
Ja küünlad ... no sul ju nüüd silindrivõrra lühem essi mootor, e. essi küünlaid võiks proovida.

S4 küünlad autol küljes praegu ongi