4. leht 7-st
Postitatud: 28.08.2009 14:55
Postitas Mardo
vaheta diff tagasi aga pane LSD unit sisse

Postitatud: 28.08.2009 15:01
Postitas mart154
Sinna tuleb leida ikkagi kõige suurema kestaga (210mm) differ ja kruvisid peale keerata

Postitatud: 28.08.2009 15:04
Postitas Mardo
kui juba siis korraga hästi
sul sis praegu keskmise korpusega diff nagu aru saan
Postitatud: 28.08.2009 16:19
Postitas eclipse
Ülekanne jäta siiski kõrgemaks, kuid pidamist leia amortide-rehvide näol.
Enda shark leidis pidamise 225 pehme seguga ning aitas ka reguleeritav amordipadi.
Postitatud: 28.08.2009 17:31
Postitas mart154
Esiteks ma ei saa aru, kuidas tagasillas midagi regatav amordipadi mõjutada saaks. Seal on ju trailing arm, mitte McPherson.
Teiseks 225 millimeetrit tundub ikka väga lootusetu pidamise suhtes.
Kolmandaks on need e28 koopad üllatavalt kitsad

Postitatud: 28.08.2009 19:19
Postitas hents99
Nojah, ca 3.46 on ikka väga aeglane differ.
Mul isegi vabalthingavaga 3.2 mootoriga käisid sama ülekandega 4-käiguni rattad all ringi. Rehvideks 245mm.
Siiani kuldne kesktee 3.27, vabalthingava nõrga mootoriga. Turboga võiks kindlasti olla, kas 3.07 või kiirem. Ma tõin numbrid lihtsalt MB ülekannete järgi, aga mõte jääb samaks.
(mul on V8 mersul 2.24 peaülekanne turbo tarvis)
Postitatud: 29.08.2009 0:25
Postitas mart154
No maitea, see 2.93 oli selline ülekanne, et isegi teise käiguga võib ennast igal pool trellide taha sõita
Usun, et kui "suure" difri alla lõpuks saan, siis usun, et 3.1 võiks jah, umbes hea ülekanne olla.
Arvesta, et mul on siiski hilja spooliv mikromootor millel vabalthingavana erilist väänet just pole

Postitatud: 29.08.2009 0:47
Postitas Astrona
Te ju teate, et peaülekanne üksi ei loe - käikude ülekanded, ratta ümbermõõt ja jõuvahemiku rpmid on sama tähtsad. Mul 4.1:1 differ ja 0.8:1 käiguga jookseb 250 välja, mida on suht piisavalt. 3.69:1'ga saaks ehk ökonoomsust juurde, aga pole eriti turboclubi teema.
Postitatud: 29.08.2009 0:56
Postitas tann15
mart154 kirjutas:No maitea, see 2.93 oli selline ülekanne, et isegi teise käiguga võib ennast igal pool trellide taha sõita

)
Kohe siis nii hull asi ve?

Postitatud: 29.08.2009 1:10
Postitas Astrona
mart154 kirjutas:Teiseks 225 millimeetrit tundub ikka väga lootusetu pidamise suhtes.
225 peaks pidama küll alates 100kmh <300hj, kui teekate on hea.
Sama rehviga peaks ju sama kiirendusega kannatama sõita, olenemata ülekannetest, aga palju harjutamist on kui pidamist peab varbaga hoidma. Peale selle kui ntx 3. juba peab, siis kiirendust tollega ju parem ja kui käiguvahetused piisavalt kiired, siis kiirendus ikkagi paraneb aeglasema ülekandega - eeldades ka et lastakse pikemalt kui pidamise saabumise kiirus. Korralik rehv alla, ja mured murtud. See 225 on rohkem 150hj masinatele rääkimata 195'st mis peaks enna spoolima hakkamist juba teisega tühja taguma juba korralike mikromootoritega.
Tann, jah, ka kaine peaga, võib 50 alas 2. käiguga trellide taha sattuda, ja korraliku masinaga polegi vaja rohkem kui mõni sekund sõita

Postitatud: 29.08.2009 1:25
Postitas Mardo
tann15 kirjutas:mart154 kirjutas:No maitea, see 2.93 oli selline ülekanne, et isegi teise käiguga võib ennast igal pool trellide taha sõita

)
Kohe siis nii hull asi ve?

sierraga jah võibolla asi niihull pole

Postitatud: 29.08.2009 10:43
Postitas mart154
Astrona kirjutas:
Tann, jah, ka kaine peaga, võib 50 alas 2. käiguga trellide taha sattuda, ja korraliku masinaga polegi vaja rohkem kui mõni sekund sõita

Eks peab erinevaid rehve proovima...
Aga selle 2. käiguga oli nii, et maanteel võiks ka sellega mõnusa trahvi saada
Üldiselt pidamine pidamiseks, mulle ei meeldi meeeeletult pikad käigud. Oota spoolimist nagu jõule

Postitatud: 29.08.2009 13:04
Postitas tann15
Mis teile sierrad pidevalt ette jäävad aru ma ei saa,arvate et kiireid sierrasid ei olegi
jätaks selle Ot ehk.
Postitatud: 30.08.2009 22:20
Postitas mart154
Nii, uus sidur all, ja tundub et peab hästi

Loodab, et kast kah vähem lekib nüüd...
Natuke peab harjuma nüüd umbes 2 korda raskema pedaaliga, aga saab hakkama.
Hea sõber tõi 1.2bar wastegate vedru ka prooviks

Nüüd tuleks kusagilt leida FPR, et pihustid otsa ei saaks...
Ja siis mingi seade tekitada...
Postitatud: 31.08.2009 10:03
Postitas eclipse
225 pehme segu, ehk siis slikk. Ma küll ei usu, et sul selline mõõt pidamist ei tekita.