4. leht 8-st

Postitatud: 09.04.2009 23:06
Postitas TURBOLOVER
kui see on see sama mida sa mu bmw ja 200 sx-i vastu pakkusid siis ma mõtlen!

Postitatud: 10.04.2009 16:33
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:kui see on see sama mida sa mu bmw ja 200 sx-i vastu pakkusid siis ma mõtlen!
Kunagi vist pakkusin jah, enne kui sinna 40K ees võimsust sai juurde keeratud.
Lähen kohe ploki ja manuaal-käigukasti järgi, ja liiga ilus ilm väljas :lol:, ei saa garaazis istuda, nii, et sul on veel natuke mõtlemisaega.

Postitatud: 10.04.2009 16:58
Postitas TURBOLOVER
Astrona kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:kui see on see sama mida sa mu bmw ja 200 sx-i vastu pakkusid siis ma mõtlen!
Kunagi vist pakkusin jah, enne kui sinna 40K ees võimsust sai juurde keeratud.
Lähen kohe ploki ja manuaal-käigukasti järgi, ja liiga ilus ilm väljas :lol:, ei saa garaazis istuda, nii, et sul on veel natuke mõtlemisaega.
Tegelikult ma tahaks näha seda preparaati ! Ja seda Traktoristi 200 kaa! :-D

Postitatud: 10.04.2009 18:10
Postitas traktorist
minu sx võid näha äkki kuskil linnas proovi järgi saada,pea vend kinni ja vaata....

Postitatud: 10.04.2009 18:26
Postitas TURBOLOVER
traktorist kirjutas:minu sx võid näha äkki kuskil linnas proovi järgi saada,pea vend kinni ja vaata....
jaa-jaa ! Kindlasti! :-D

Postitatud: 10.04.2009 20:18
Postitas sallu
Astrona kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:
Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!
kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks :)
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
selleks on vaja ei vähem egga rohkem kui 347hj ja hea ülekanne :D mul toimib :D

Postitatud: 10.04.2009 20:35
Postitas silvers

Postitatud: 10.04.2009 20:57
Postitas TURBOLOVER
silvers kirjutas:Näha jah :) : http://www.youtube.com/watch?v=LaQj7qPIxF8
seda ma arvasin jah et see Sallu seal videos!

Postitatud: 10.04.2009 20:58
Postitas TURBOLOVER
Aa mis olexid parimad rehvid d-teema jaox!

Postitatud: 10.04.2009 21:13
Postitas TURBOLOVER
TURBOLOVER kirjutas:Aa mis olexid parimad rehvid d-teema jaox!
http://www.youtube.com/watch?v=i_gFuw2ih8A

Postitatud: 10.04.2009 23:25
Postitas sallu
alla 200hj 15-16
alla 300hj 16-17
üle 300hj 18 ja ainult 18 siis on juba pidamist vaja.

tegelikult iseloomustab seda jõu värki rohkem see video. Kerige 45 sekundi peale see lõik, muidu jubepalju soomlaste möla.. lõpus 5 15 sekundit loevad.

http://www.youtube.com/watch?v=3kWqW9h-_fY

ja loomulikult kõik täpsemalt www.driftime.ee

Postitatud: 11.04.2009 10:35
Postitas TURBOLOVER
poro maa d-võistlused ve? :-D

Postitatud: 11.04.2009 11:34
Postitas sallu
Jah finnish drift open

Postitatud: 11.04.2009 11:43
Postitas TURBOLOVER
Maik kirjutas:odav projekt ja kap remont (ükskõik mis detaili oma)

ei käi kokku ühte lausesse.

540 või 335 oleks piisav ma arvan,jäigaks ära teha ja ongi olemas.
Teine küsimus,et on kuskohas sa siin viljandis seda drifti harjutad ? Ma küll nagu sobivaid kohtasid väga leidnud pole.. bussika plats ja centrumi taga parkla on ägedad küll,aga inimesed vaatavad väääga viltu miskipärast :D Ei ole siin eestis ju kohta @ astrona kus saaks 150 põleva rehviga kurvist välja tulla ... audru sirgele tulles või ?

väga tugev overthinking and overengineering käib siin pidevalt...

kuna teemaalgataja sõidab 200sx-iga siis..jah..seal on vist küll kõikide asjade kap remont vajalik,et midagigi saada.
Viljandi maakonnas on tegelikult päris palju kohti mis asfalteeritud ja sygvate kurvidega. Tean,sest kaardi lugemis oskus on mul suhteliselt puudulik ja tänu sellele olen ma ka tihti ära eksind ning pidanud endale ka TOM-TOM-i ostma! Võta auto ,kruiisi lihtsalt ringi ,vaata,proovi. Äkki avastad enda jaox ka midagi pinget pakkuvat!

Postitatud: 11.04.2009 13:18
Postitas jeff01
sallu kirjutas: alla 200hj 15-16
alla 300hj 16-17
üle 300hj 18 ja ainult 18 siis on juba pidamist vaja.
Kas mitte rehvi kõrgus/laius ja tüüp pole mitte olulisem kui täpne velje mõõt. :roll: 225 või 245 rehv võib ju vabalt ka 15" veljel olla ja ülekanne peab lihtsalt vastama. Ise olen oma olematu kogemuse juures selgeks saanud, et talvekas peab hästi ja temaga on kergem drifrida kui plastmassise suvekaga aga suurem osa talvekaid kahjuks liiga kõrged ja tagasi viskamine kuidagi raskelt etteaimatv nii et hea ja värske suvekas oleks ilmselt parim aga neid pole raatsinud sihilikult lõhkuda :-D