4. leht 8-st
Postitatud: 17.04.2009 13:02
Postitas Raimo
mina ei ostaks üldse neid pukse enne kui väljalase on valmis. võibolla on üldse mingit vähem ruumi võtvat lahendust vaja.
Postitatud: 17.04.2009 16:53
Postitas -JoE-
Nii suurt ruumipuudust kindlasti pole ,et hakkaksin õõtshoobi ümbertegema.Väljalaset ei saa ennem ehitada kui kkast on olemas
Postitatud: 23.04.2009 22:07
Postitas -JoE-
Eile sain siis karteri,mootori käpad ja õlipumba tagasi.Täna ladusin siis kõik külge tagasi ja panin õli sisse et proovida kas jäi pidama kui homseks midagi kuskilt ei immitse siis läheb roolilatti paigaldamiseks.
Enne oli siis õlipump selline.

Aga kuna karterit tegin väiksemaks siis jäi vähe ette.Nüüd siis selline.

Kui kunagi asisema kaamera saan teen korralikud pildid.
Postitatud: 18.05.2009 7:39
Postitas -JoE-
Tere
Vahepeal siis asi natuke arenenud sain käigukasti ja roolilatt on sillatalaküles kinni lähipäevil peaks auto keerama saama.Käigukast on getrag 420 6 käiguline vahepeal proovivn ka 5 käigulist aga see ei sobinud hästi.Teab keegi kust oleks võimalik saada 6käigulisele kastile jooniseid saada kuna seal vaja 2 sünkrot vahetada.

Postitatud: 18.05.2009 9:16
Postitas hents99
Mis kast sul see 5-käiguline on muidu? Ma otsin V8 otsa mingit kasti kui sul ta üle jääb.
Postitatud: 18.05.2009 10:21
Postitas TEH
Siia ee Hartge kast jõudiski siis.

Postitatud: 18.05.2009 11:42
Postitas redline
Keegi pakkus mulle ka sama kasti vahepeal, aga arvestades seda et selle raha eest saab kaks või heal juhul isegi kolm viie käigulist, siis otsustasin mitte osta

Kas kardaan läheb 1:1? BMW puhul kardaane ka eri pikkusega, et väga suuri probleeme selles osas ei tohiks tulla, või eksin?

Postitatud: 18.05.2009 12:06
Postitas -JoE-
5 käigulise kasti viisin tagasi sinna kust ostsin.Kas 4000kr eest saab 2/3 5käigulist kasti? Kardaan ei sobi kuna liiga pikk tuleb lühemkas teha või on lihtsam otsida sobiva pikkusega.
See siis jah selle Hartge kast.
Postitatud: 18.05.2009 21:51
Postitas Raimo
kui see on getragi 420 kast siis see on non-serviceable ehk selle lahti võtmiseks on tarvis spets tööriistu ning maailmas on seda lahti võtnud heal juhul paarkümmend inimest.
Postitatud: 19.05.2009 9:05
Postitas redline
Viikäigulisi kaste saab siiski 2000-2500 krõbiseva eest
Ja palju need uued sünkrod tollele kastile veel maksavad?
Postitatud: 19.05.2009 9:48
Postitas hents99
Ja need 5-käigulised kastid on ka getrag`id? E34 M5 laadset?
Edit: Koda tuleks enivei ümber teha, pole vahet, mille otsa istub.
Postitatud: 19.05.2009 10:17
Postitas mart154
hents99 kirjutas:Ja need 5-käigulised kastid on ka getrag`id? E34 M5 laadset?
M60B30
Postitatud: 19.05.2009 10:19
Postitas redline
E34 m5 3.8 mootoril kasutati vist getrag 420, aga 3.6 mootoril olid neil teistsugused kastid, mis V8 otsa ei tohiks istuda...
Postitatud: 19.05.2009 12:21
Postitas -JoE-
See kast oli tallinnas lahtivõetud ja et 2 sünkrot läbi.Sünkrod lähevad kuskil 2 tonni ringi.
Postitatud: 19.05.2009 23:19
Postitas erik
Kui saladus pole, kes sellele kastile varuosi müüb. Või mis kasti tükid sisse istuvad? Mu projektikal sama kast...