Suht sisukas õhtu ja öö oli, jõuab ehk natuke magadagi enne tööle minekut.
Mootor on peal ja kardaan on all. Kõik klapikambrid peal, hks nukad, uus rihm, veepump, turbo voolikud jms on küljes. Lasin hydrokas teha korraliku vee äravoolu vooliku ja võtsin ka restrictorile põlve ning korralikke klambreid.
veerand fännklaabi (maario123) oli abiks.
ilus plokk on - seest - veepumba august roostet ei paistagi

.
Teha nipet näpet:
* rihm veel üle vaadata, oli nagu poole hambaga paigas.
* rihmakaas koos CASiga külge
* gene vända ja veepumba rihmarattad panna
* moto käpad ilusti patjadele rihtida
* käimari padi põhjakülge
* siduri pump kasti külge
* käigukangi majandus manuaalile kohaseks teha
* piduripedaal lõigata väiksemaks
* sumpa tagant üles riputada, käimari külge ja DP kinni
* egt andur kollektorisse
* wb downpipe'i
* starter + genekas külge
* uuus suuuur radikas ette + uued sinised

lõdvikud külge
* soendusradika lõdvikud külge
* vesi sisse
* õli sisse
* cooleri torud ühendada
* intake torud lõdvikud maf õhufilter
* pritse jms juhtmed ühendada
* süütevõimendi ümber paigutada (turbo on liiga suur

)
* süütevõtit keerata
* panna 2" cooleri asemel 3" ja torustikuga jännata - natuke ka neile rellakaga ruumi tekitada.
* kapott peale - vaja lukundus külge keerata
* proovisõit
* WG aktuaator vana T25 pealt GT28 peale panna.
* egt kell
* boosti kell ja MBC paigaldada
* knocksense
* proovisõit ja lõdvikute pingutamine

* el vent ette panna (esialgu ilma andurita

otse)
* pagassist välja visata supakas ja teise masina mootori alumine pool
Ja kui aega;
* tagaluuk vahetada (-10kg) vaja siis mingid lukud teha.
* väiksem aku (-15kg)
* pagassist muu kola ja autot kergemaks koristada

* M/T rehvid velgedele orgunnida
kardan et, pole aega:
* automaadi-aju jms eemaldada
* vesipritse
* 17" rehvid panna (tartusse sõiduks + võistlusel oleks 17" ees + nina juba poolel teel wheelie poole
krt tagasild tahaks kah vähe stendi saada - toyodel siseservades traadid väljas ja mustrit on ainult 7cm väljas pool. Mis puksis võiks asi olla? Ujub teine algusest peale ja poole aastaga tõmbas lamellidel kah traadid välja.
Aga sellega tegelen järgmine nädal.
Tali uus ankur 12mm sai lakke vägev, ka uus suurem aas. Järgmine kord kui auto garaazi ajan, tõmban ta lae alla ja kanali võib täis valada
Jama selles, et 1.5 öös jagu und olen võlgu, tööl magada ei lasta

ja garaazi jõuan arvatavasti alles laupäeva hommikul 1 paiku

Kui muidugi homme ehk täna pool fännklaabi kohal, saab ehk ikka hommikuks rivvi.
Õnneks tung esimesena eestis s13 CA'ga 13s katki teha on olemas... Aga kui jõuani kohale aga ajasõitudesse hiljem kui RFL, ja kui ta leiab kuskilt E85 või seadistab ikkagi bensiinile, siiis muidugi kahtlane, aga see on küll pikk teooria
