
Muidu jah nissanil on toredaid poldikesi küll mida kaant tagasi pannes 95% inimestest enam tagasi ei pane. Nende leidmine ja kättesaamine on omaette ooper ja lisaks kõigele on need suht mõttetud poldid

Kle jah tänx paranduse eest. Ei tea kust see "switchlight" tuli. Aga parandan ka sind - shiftlightjeff01 kirjutas:Käiguvahetustule kohta võib ka lihtsalt shiflight öelda, on kuidagi arusaadavam kui sinu mõiste
Muidu jah nissanil on toredaid poldikesi küll mida kaant tagasi pannes 95% inimestest enam tagasi ei pane. Nende leidmine ja kättesaamine on omaette ooper ja lisaks kõigele on need suht mõttetud poldid
Ole laupäeval stardis, küll sa aru hakkad saamaMihkel kirjutas:Et siis jälle pilpaid oodata?
Krt ma ikka veel ei saa aru, mis mõte on kiirustada, kui ei sõida isegi mingis klassis tervet hooaega.
Kas tõesti ollakse oma raha peale nii vihane? Paraku kipuvad kiirustades lollused/apsud sisse tulema, mis võivad väga kulukaks minna.
maario, kindel pole miski. Mingil määral tõesti - ses mõttes et tean et segu on paigas, aga süüdet saaks mõnest asendist kindlasti mitu kraadi veel liigutada. Eelmise aasta logist on näha ka mingi vibratsioonmaario123 kirjutas:eks astrona läheb ikka mingilmääral kindla seadistuse peale välja ka ,et mitte omi kolve sõelaks lasta..aga eks see ka omaette ekstreemsus ole kui tartu maanteel kulgedes autot seadistada..
Oh optimismisüsti läheb ikka vaja. Sina vist ennustasid ka eelmise sulamise suht täpselt.jeff01 kirjutas:Wideband on peal? Kui testisõidul piisavalt rikast näed siis ei tohiks ehk miskit muutuda ja seekord võid isegi terve autoga koju naasta.400M peal pole ülekuumenemisega vähemalt probleeme.
Laiali lasevad need,kes kes eliminaatoris hasardi tõttu wastegate kinnisesse asendisse fikseerivad siis moel või teisel (Audimeestel ju selleks sise kuuskant võtmehoidjaks)