1996 Nissan 200SX S14 - Taavi

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Audiophile kirjutas: BMW 540 sõitis 13,2,

Audi RS2 sõitis 12.0
oijah :-D , aegade teema juba ammu selge

rs2 sõitis 13,0
bemm ~14,5
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Reaktsioon 0.6129 ET 13.7509
Kõrval oli turbo Cali 0.1100 14.1595

Kas on reaalne, et finishis tagapool olev auto sõidab parema aja? Nii kehva reaktsiooni ja tühikäigult startimisega 13.75 poleks paha :)
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

kas ET pole mitte distantsi läbimise aeg ilma reaktsioonita?
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

Jap nii ongi.

Siin lihtsalt cali läks varem minema ja jõudis enne ka fini¹isse. Taavi hakkas hiljem minema ja jõudis tänu sellele ka hiljem fini¹isse. Kuid läbis raja kiiremini :)
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Taavi kirjutas:Reaktsioon 0.6129 ET 13.7509
Kõrval oli turbo Cali 0.1100 14.1595

Kas on reaalne, et finishis tagapool olev auto sõidab parema aja? Nii kehva reaktsiooni ja tühikäigult startimisega 13.75 poleks paha :)
küsin siis 3. korda - mis oli lõpus kiirus spido järgi?

ET on puhas sõiduaeg stardi-/finishikiire vahel.
Praktikas. Antud sõidu alusel ajasõitudes oleksid sina kvalifitseerunud Calibrast eespool, kuid eliminaatoris oleksid väljalangeja.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

No minu teada on kahh reaktsioonaeg ja sõiduaeg kaks eri asja :roll: Ma oleks ju võinud seal peale tüdruku antud startti kasvõi veerand tundi vahtida - jooksnud oleks ju reaktsiooniaeg mitte sõiduaeg :!: Sõiduaeg läheb käima siis kui auto paigalt liigub ja stardi kiirt katkestab ja kinni siis kui finizis kiirt katkestab :!: Antud sõidus vaatasin siiski mina Nissanit peeglist ja tema minu tagatulesid , kohapeal öeldi välja ajad minu Opelile - 13.6 ja S14-le - 14.2 :!: Nüüd on aga ajad vahetusse läinud ja veel ka tiba muutunud,no mida te jahute siin ,Opel võitis selles sõidus kindlalt sõiduajaga - see on ka ainuke asi mida ma selle päeva sõitudest tean , ülejäänut ma uskuda ei julgeks :!: Kutsun hoopis kõikki 13-ndal uuesti proovima,äkki sealt tulevad mingid usaldusväärsemsd ajad :) :!: Terv. Deiv.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Sam lõppkiirus on 170-175. Opel oli tõesti minust finishis eespool, kohapeal mina aegade kohta infot üldse ei saanud.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Taavi kirjutas:Sam lõppkiirus on 170-175.
aitäh

PS! so hetkel ainuke adekvaatne näitaja sinu auto performance kohta...
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Nagu ka SR foorumis öeldi siis reaktsiooni ja sõidu aeg on 2 eri asja.
Tüdruk lasi käed läbi kiirte, läks käima rektsiooni aeg, auto läbis kiirte, läks kinni reaktsiooni aeg ja algas SÕIDU aeg.

Lõpu kiirus hea, isegi koos spido ~10% eksimusega :)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Toimus Nissani totaalne muutumine :)

Tein S-Tech vedru, KYB AGX amort ja hunnik polüpukse...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kapoti all ka pisemad visuaalsed muutused.
Pilt
Imre
Postitusi: 85
Liitunud: 04.07.2005 13:49
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Imre »

Nii juba läheb...

Ja mis tunne sõita on? :)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Tunne on nii nagu S14 peakski olema. Täpne, kindel jne. Linnas ei tohi muidugi liigselt innustuda... :)
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ja mina enam selles autos ei sõida, vähemalt reisijana mitte :)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

selle aegade vaidluse juurde tagasi... olin seekord publiku seas ja minuarust oli nii mõnigi sõit kuidagi kahtlane. võibolla tunduds ainult mulle nii, kuid vähemalt 10-l sõidul öeldi minu arust ajad valesti. ses mõttes et aeti segi parem ja vasak rada. ja just selliste sõitude põhjal arvan nii, millel start oli koos, kuid finizis oli üks autop teisest ikka kõvasti ees :shock:
ma ei tea kas keegi veel seda märkas, kuid mulle tundus nii.
nii võibki taavi arvata et temal oli parem aeg ja calibra mees samuti. te ju ise ka nägite kumb kiirem oli, seega kiirem aeg võitjale ;)
aga jah homme uuesti rajale, siis kõik selge. ka täpne aeg olemas.
edu ;)
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Vahepeal veidi uudist. OMC 2006 257 km/h, B-klassi teine koht ja hetkel B-klassi Eesti rekord :) Teibituna, 102 okt Elf Turbomax kütusega ja u. 19-20 psi. 800m peal vasakule suunavate torbikute juures 200 km/h+ peal lõin veidi kartma kuna täpset ära keeramise kohta ei näinud ja lasin gaasi lahti 2-3 sekundiks. Aga "oleksid" ei loe.
Vasta