4. leht 28-st
Postitatud: 19.02.2009 10:01
Postitas erik
Rihmarataste ühele joonele sättimiseks on parimad tööriistad metallist joonlauad. Vähemalt ma olen neid siiani parimaks pidanud, kuigi laserid ja loodid on kõik kapis olemas.
Postitatud: 19.02.2009 10:24
Postitas mart154
Kusjuures, peab nõustuma, et multikiilrihm on üsna tundlik rataste "sirguse" suhtes...
Mu igapäevasõidukil oli probleem, kus pingutusrull sai kivi ja hakkas väheke loksuma...
Enne, kui ma välja mõtlesin, et 1.3mm lõtk "asjas" süüdi on, suutsin hävitada vist neli kiilrihma...
Ehk siis teoreetiliselt pingutusrull sai rihma 1.3/2 ~ 0.65mm "valesti juhtida"
Rull oli vastu rihma selga, mitte soontes...
Postitatud: 19.02.2009 12:13
Postitas Maik
Joonlaud või muu jäik asi on siis hea mõte,kui võllid on kõik ühelpool,
minul aga on kompressori võll teiselpool vs teiste võllide kinnitus...
arvan,et otse kompressori ratta all olev pinguti rull on nats kaldu (koos kinnituse ja kompressoriga) ja sellest piisab,et veaks rihma maha kohe, eks õhtul hakkan katsetama , mis mul ikka muud üle jääb.
teoorias on kõik muidu täisnurkade järgi tehtud

Postitatud: 19.02.2009 21:27
Postitas junsu
würthil jah se poldivalik suht pealiskaudne. kui miskit erilisemat vaja,siis aitab pea alati BalticBolt hädast välja. ja vähemalt meie veokatel lõpetasime juba päris eos nende würthi klambrite kasutamise. suht niru kraam. hydroscandi ABA klamber on ikka tükk maad kõvem.
Postitatud: 19.02.2009 23:22
Postitas Maik
Niih, viga teada mis rihma maha viskas, pingutirulliku hoidjasse minev keermelatt millega pingutasin, too ei olnud päris 90 kraadi ,sellest piisas.
Igastahes läheb see uuesti tegemisele ja samuti läheb ka kompressori otsarullik ületegemisele, täna sai tuuritatud ja rihmapuru juba igalpool. Sooned ei ole päris need mis vaja,nägin seda kohe tava rullikuga võrreldes aga arvasin,et ehk ei loe eriti.
Saabusid ära ka Tiali BOV ja Innovate WB ja lõdvikud, et paar asja veel teha ja siis saab enamvähem juba jonksu..
Puhub päris uhkelt tühikäigul , tuuritades lendas asju garaasis ringi juba enamvähem (mul lõdvik ei olnud ühendatud sisselaskega)
Homme pildid ja video
Postitatud: 20.02.2009 11:50
Postitas Astrona
Maik kirjutas:Puhub päris uhkelt tühikäigul , tuuritades lendas asju garaasis ringi juba enamvähem (mul lõdvik ei olnud ühendatud sisselaskega)
Homme pildid ja video
Tahaks näha küll kuda garaazitäis stuffi läbi kompressori käib

Kütteperioodil on prügi-hundid hinnas

Postitatud: 20.02.2009 12:43
Postitas erik
Tavaline keermelatt on tugevusega 4.8, ehk täielik pask. Müüakse ka 8.8 tugevusega latti, otsad on latil kollaseks värvitud, aga ka see pole nii tugev kui samasuguse pikkusega polt, sest keermega osa on paindele vähem vastupidavam, kui poldi keermeta kael.
Postitatud: 20.02.2009 13:32
Postitas Maik
Väljendasin ennast valesti, rulliku hoidjasse sissekeeratud vint ei olnud täisnurga all rulliku enda teljega. Pingutades läks paindesse ikka.
Pole hullu, hea kui vead kohe välja tulevad,
pilte leiab sealt teema lõpust
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 0&start=15
video
http://www.amiflex.ee/corvette/supercharger.avi 
Postitatud: 24.02.2009 17:40
Postitas Maik
Nih, pildid ja bovist video, kõik toimib, homme õlivahetus ka selga ja teoorias võiks ju sõitma minna,kui just poleks pidureid nüüd alt ära keeranud...
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 0&start=30
Video
http://www.youtube.com/watch?v=v6Q6HZ3EUks
Postitatud: 24.02.2009 20:38
Postitas junsu
nu kui se nüüd ilusti kestma ka jääks.
tundub küll kuidagi väga valutult ja kiiresti se ehitus sul.
Postitatud: 24.02.2009 21:37
Postitas Astrona
Kas kompressoriga on kaasas ka vastav laisainimese seadistus? Ülejäänud on seal siis kõik suht stock, et n.ö. pole custom chippi vajagi?
sorry kui sellest juba kuskil rääkisid.
Postitatud: 24.02.2009 21:54
Postitas Maik
Aju saatsin usasse ja tuli safe seadistusega tagasi, kunas eestis/baltikumis/soomes keegi rohkem täpsemaks ajada ei saa (pole seadmeid) siis nii ka jääb. Eks suvel näha on palju sellega saab.
http://www.eastcoastsupercharging.com/
Aju on mul progetav originaalis... maksis see lõbu 200usd + saatmine 360 eek kokku. Kaalusin ka mingit progetavat aju, ei tasu minu olukorras eriti ära (loe: pole tln või tartu), lisaks ei taha kaotada küttekulu funktsioone ja muud mis see auto aju teeb, näiteks kõikide veakoodide lugemine stockis ilma mingi abivahendita jne.
Ehitusega on enamus pisiasjade taga..stuts siia, stuts tänna..tee seda ,tee toda... oota juppi üle kuu aja jne...
Postitatud: 27.02.2009 17:46
Postitas hents99
Küsimus rihma kohta: Kust saada 8-soonelist rihma? On mingi mõõdu järgi ostmise võimalus? Või peaks margi järgi vaatama?
Sa oled kindlasti kursis.
Edit: Alas-Kuul`ist küsin esmaspäeval.
Postitatud: 27.02.2009 18:09
Postitas Maik
Taket, Autoekspert, KGK
Contitechi rihma koodid on üldiselt näiteks 8PK2250 ntx (8 x 2250mm pikk) saada on neid igas mõõdus, 8 soonelisi ilmselgelt kohapeal vähem,sest rohkem rekkade teema on 8 soonelised.
Autost kah,et tundub,et õhuvõttu muudmoodi preagu lahendada ei oska,kui ei saan vana sisselaske jupid (lapik lõõts ja muud huvitavad laiaksvenitatud plastosad) kasutada ära kompressori otsa ja õhufiltri viin esistange sisse hoopis... väga keeruline sinna midagi ehitada RV-st või asjadest.
Tellisin ära ka mingi 9" pika AEM kuivfiltri...

Poest leidsin painduvat ventilatsioonitoru kah millega saan hakkama, ei tohiks sel halbu kõrvalmõjusid ju olla?
Postitatud: 04.03.2009 23:38
Postitas sallu
Heyp.
Kõigepealt, olen täiega fännanud su ehitust, pea igapäev uudistamas käinud, nii siin kui ka sr.orgis.. lahe, mul sama asi lähipäevil algamas
(v8 rihmaga ülelaadimine) .
Ühest asjast ma ei saa aru. See millega sa oma modimis jutu alustad :D Miks AKTIIV subwoofer ic ic
Kas filter vett ei karda stange sees? Äkki teeks klaasplastist kopsiku ja kasutaks mingisuguse sport paneel filtri ära? Ntx e34 bmw originaal õhu kopsiku alumist osa saaks ära kasutada. Klaasplasti gurusid sa ju tead
www.db-hp.ee 