4. leht 12-st
Postitatud: 10.01.2009 12:37
Postitas Mihkel
Renn kirjutas:kas see vectra pole ühes liiklusõnnetuses kannatada saanud?!
Vot ei oska kommenteerida. Tean vaid, et auto on peale kereremonti ja värvimist väga vähe sõitnud.
Taha on saanud väikse kõksu peale seda, stange on veidi paindes, luuk käib ilusti, vahed on paigas ja plekid pidid puutumata olema. Vaid stange sai väidetavalt pihta.
Esitiib ja stange nurk käisid õrnalt vastu rajaäärset tünni Rapla rajal, see on vaid mõlk mitte avarii.
Uste kohapealt ei oska ma midagi kommenteerida, kuigi juhiuks tunuds jah mingi lillat värvi auto pealt olevat.
Eks auto endine omanik Rene teab ise kõige paremini mis seisus see enne oli. Uksed vist värvimisest saati korralikult reguleerimata. Uksevahet iseenesest tunduvad küll ühtlased.
Rihma tõstan paika tagasi. Vahepeal tahaks alarmi tööle saada ja juhtmestiku korrastada veidi.
Postitatud: 10.01.2009 12:51
Postitas cthen
Postitatud: 10.01.2009 13:10
Postitas Mihkel
LKF näitab üks kahjujuhtum 2007 lõpus kannatanuna 10.5k eek. Väga suur mats ei saanud olla.
Auto ise 2004a lõpus Eestisse toodud.
Ma arvan, et Rene kontrollis kere piisavalt üle ja lasi vajalikud puudused kõrvaldada.
Pigem on ukse endaga mingi teema, kui kerega. Lukusti tundub ka kuidagi veidi tuugamalt toimivat kui teistel ustel. Tahab rohkem pinges hoida lukuvastust.
Proovisin ka tihendeid eemaldada aga suurt kasu polnud sellest.
Proovin ehk täna veel uksetihendi täielikult ära võtta ja vaadata mis ta siis teeb.
Siis peaks kõik takistused peale ülemise katusetihendi eemaldatud olema.
Postitatud: 10.01.2009 20:01
Postitas Reims
Renn kirjutas:Ei saa mitte krt aru mis jama seal on, tuleb teist jõuga kinni lüüa, nagu mingi asi takistaks, uks tundub veidi madalamal kui ta võiks olla.
kas see vectra pole ühes liiklusõnnetuses kannatada saanud?!
[/quote]
jajaa räägime räägime,mis jama se liikluses kokku on keeratud,minu meelest on seal vahepeal juba olnud triturbo ja ilmakatuseluugita variant ka ju,kontrollime kõik kenasti ikka üle,tegelt on seal nissani kepsud ja kubatuur on ka juba oma kolm liitrit tegelikult.MÕÕDAME ÜLE.

Postitatud: 10.01.2009 20:02
Postitas Reims
Mihkel kirjutas:LKF näitab üks kahjujuhtum 2007 lõpus kannatanuna 10.5k eek. Väga suur mats ei saanud olla.
Auto ise 2004a lõpus Eestisse toodud.
Ma arvan, et Rene kontrollis kere piisavalt üle ja lasi vajalikud puudused kõrvaldada.
Pigem on ukse endaga mingi teema, kui kerega. Lukusti tundub ka kuidagi veidi tuugamalt toimivat kui teistel ustel. Tahab rohkem pinges hoida lukuvastust.
Proovisin ka tihendeid eemaldada aga suurt kasu polnud sellest.
Proovin ehk täna veel uksetihendi täielikult ära võtta ja vaadata mis ta siis teeb.
Siis peaks kõik takistused peale ülemise katusetihendi eemaldatud olema.
Tegelt oli see kümnetonnine laks üldse ju pisike kõks ja automüüa õnneks ei ole lkf-s kõike kõkse sees ka.Tegelt sõitis ju sellest terve trobikond ronge ka üle

Postitatud: 10.01.2009 20:30
Postitas Mihkel
Ainuke mille üle hetkel kurta saab on komplekteerija sitavõitu töö.
Sain taga ukse ka inimlikult käima ja leidsin ühe põhjuse üles.
Nimelt käis ukse alumine nurk vastu karbilaiendi nurka, freesisin karbilaiendi serva veidi maha ja uks hakkas juba inimlikult liikuma.
Ilmselt karpide vahetusega on väike nihkumine sisse tulnud.
Loomulikult kui ühe asja korda saad tuleb järgmine probleem. Mõtlesin, et proovin seestpoolt ka kuidas uks sulgub. Arvake ära, kas see uks avanes ka pärast?
Nüüd on lukustiga mingi teema, ei seest ega väljast ukselink ei toimi.
Kuna auto oli teise küljega täiesti seina ääres, siis pidin autos iluvõimlemist tegema, et esiistme ja ukseposti vahelt välja mahtuda
Alarmipaigaldus kuulub ka kategooriase "Tule taevas appi".
Imestama paneb, et see üldse kunagi sellise ühendusviisi juures töödanud on.
Enamuse tegin juba korralikult ringi ja üldse juhtmemajandus hakkab vaikselt ilmet võtma.
Postitatud: 10.01.2009 20:32
Postitas Reims
see on ju opel.mott.paned ukse kinni ja jokk.
Postitatud: 11.01.2009 20:56
Postitas ahto42
Kui uks vastu karpi käis, siis äkki on ing ära kulunud või paigast. Peaks saama regullida neid asju.
Postitatud: 11.01.2009 21:02
Postitas peedu.
Opelil on hinged keevitatud ja ainus asi on tift aga ka see ei ole reguleeritav.
Postitatud: 11.01.2009 21:17
Postitas Mihkel
Hinged ei loksu ja tiftid paistavad tutikad.
Pigem ikkagi karpide vahetusel asjad paar mm nihkesse läinud.
Tavamudelile oleks see ükskõik aga Vectra 2000-ndel peavad karbilaiendid ka ukse ja karbi vahele mahtuma.
Peale alarmi korraliku uuesti paigaldus töötab asi nii nagu peab.
Nüüd on armatuurialune elektrisüsteem enamvähem tehasekonditsiooni tagasi taastaud.
Samuti on ka osade elektrianomaaliate põhjused teada, ebaprofessionaalne paigaldus.
Vaja veel keskluku anomaalia üles leida, makijuhtmestikule korralikud ISO pistikud panna ning aju juhtmestiku veidi sättida, siis peaks asi elektri poolelt juba 5+ olema.
Postitatud: 12.01.2009 10:19
Postitas Maik
Noh, uksi saab nii paika ,et suur kuvalda ja lööd seda ülemist uksehinge koos uksekarbiga vähe sissepoole. Muud lahendust sul nagunii pole, ise olen nii teinud ühel autol. Paar laksu tõstab see sinu paar mm kohe ära. Pane midagi vahele ,et ära ei lõhuks ja tehtud.
Põhjus oli kusjuures sama. Peale karpide vahetust oli auto kere jumala prses...

võta nüüd kinni kas läks tegelt sirgemaks või kõveramaks.
Postitatud: 12.01.2009 10:48
Postitas Mihkel
Eks paistab kuidas asjale lähenen nüüd aga kõigepealt oleks tarvis ikkagi uks lukustist lahti saada uuesti.
Enam ta vastu nagu kuhugi ei käinudki, lihtsalt tihendid vist hoidsid suhteliselt pinges ust.
Liikus ilma takerdusteta aga teise astme lukustamiseks tahtis suurema jõuga lükkamist , muidu põrkas nagu tagasi.
Iseenesest seest liikus uks täiesti mõistliku jõuga kinni.
Postitatud: 12.01.2009 23:39
Postitas Mihkel
Sai täna soodsalt tutikas 20SEH nukk ja nookurid soetatud, samuti ka tutikas plokikaane tihend varuks.
Vaja ju inimestele heameelt teha ja nende vanu varusid tühjendada.
Niipalju kui silma jäänud on peaks SEH nukk veidi kangem olema kui NE oma.
Kas 18E oma on SEH omast veel kangem?
Väike väljavõte MigWeb-ist:
SEH intake 274, exhaust 274, overlap 53
NE intake 274, exhaust 275, overlap 58
Both with 11mm lift.
SEH
IVO 17.5 IVC 76.5 EVO 58.5 EVC 35.5
NE
IVO 23.0 IVC 71.0 EVO 60.0 EVC 35.0
For a turbo application, I'd go for the SEH cam if these figures are correct.
Mootorite data võrdlus:
http://www.hot.ee/slyy/auto/motory.jpg
Herr Astrona on ka selle teema kohta kommenteerinud MigWeb-is, äkki ütled siin ka sõna sekka.
Postitatud: 13.01.2009 0:14
Postitas Astrona
18E oli mu esimene mootor

see kurjajuur
18E oma on kõige kangem tehasenukk.
297kraadi
nagu ka sel pildil näha, mille omal ajal sai netisügavustest väljakraabitud
http://www.hot.ee/slyy/auto/motory.jpg
SEH IVO 17.5 IVC 76.5 EVO 58.5 EVC 35.5
overlap 35,5+17,5 = 53deg
18E IVO 28 IVC 89 EVO 72 EVC 45
overlap 45+28 = 73 deg
Max Nm on 18E mootori 4800RPM peal.

graafikul 1. jõnks 3000 peal on SL kollektori resonants.
NE

NE nukk <3000RPM
SEH nukk peaks olema 4000RPM nukk.
EDIT: Aga turbomasinale ei soovita 18E nukki - overlap on ikka liig.
18E tühikäik oli 950RPM samas kui 20NE vist tiksus 800peal.
Postitatud: 13.01.2009 0:29
Postitas TõnuriCCE
minu NE mootoril 18e nukaga tühikäik ei muutunud.
800 peal sai rahulikult tiksuda.
ja 18e'l peaks olema 0,5mm kõrgem tõus ka.