4. leht 7-st
Postitatud: 09.03.2009 23:50
Postitas Dc85
hents99 kirjutas:Ja originaalkollet pole torudest keevitatuna veel näinud. Malmist monoliitne tükk on miskit muud.
Ei mõelnudki originaalkollet. Vaid on tehtud torudest veel hullemaid KUJULT originaali sarnaseid(küünlajalgu, mis tähendab seda, et tavaliselt nad ei voola kõige paremini) ..kuid ei tähenda seda, et nad ilmtingimata peaksid pragunema.
Kuna olen seal autos olnud, siis kontrolliks esimese asjana egt ära.. segu ei pruugi tõesti täitsa paigas olla.
Postitatud: 10.03.2009 0:20
Postitas tarts
hents99 kirjutas:Ja originaalkollet pole torudest keevitatuna veel näinud. Malmist monoliitne tükk on miskit muud.
Tuleb kohe meelde, kui üks mersu turbotaja tegi kollektorit.

Selline kärakas meenutab tõesti diisli vabaltimeva kollet kui veel lisadena takistavad tegurid juures
Samas Feebi torudest tehtud kolletel pole ka miskit häda va.see kui sul võis egt laes olla.ilma kontrolleriteta ikka suht riskiteema.
Endal roostevabadest or.ämblikutest mugandatuna ja kõik teibituna mitmel masinal pole selliseid probleeme olnud.
Postitatud: 10.03.2009 10:40
Postitas golf
Kuni 3 käigu lõpuni käib ilusti piirajani aga neljanda käiguga hakkab juba koguma alates 160km/h hakkab juba venima. Selline tunne nagu jõud saaks otsa ,kuid turbo rõhk on ilusti üleval ja kütet näitab ka rikast. Turbo rõhk 1 bar ja pihustid 550ccm on 3 bar peal. Ei oska enam kuskilt alustada ,kui segu liiga rikas mis põhjustab ka kolde lõhki miinemist arvatavasti ,siis tuleks turbo rõhku veel juurde keerata ja bensu rõhku natuke maha ,vaataks äkki mis saab?
Postitatud: 10.03.2009 11:01
Postitas Raceboy
Tuleks hoopis kuskilt otsast tagada kontroll süütenurga ja segu üle, siis kaovad probleemid seoses mootori käimisega. No ofense, aga isiklikult ei hakkaks autot üldse käima panemagi, kui oled remondi teinud ja siis mingi x-aju, fpr-i jmga jantima, isegi WB kella pole ju.
Proovida võid vabalthingavaga, turbomootorit sedasi ei häälestata.
Postitatud: 10.03.2009 11:05
Postitas Mihkel
Kasutusel tal vist originaal aju, suurema map sensoriga.
Kas chip on üldse suurema map-i järgi uuesti nö. kalibreeritud ning kas süüte ja kütusekaardid ka antud kompoti jaoks on, seda teab ilmselt vaid vanajumal taevas.
Mina julgen selles väga kahelda, pigem on suurem map lihtsalt pandud, reaalselt on kütuse ja süütekaardi load-i telg on vana map sensori järgi nihkes.
Ehk siis aju nähtav boost erineb reaalsest boostist.
Postitatud: 10.03.2009 12:41
Postitas mulk

Midagi sellist v6iks proovida sinna teha.
See on just 16V R4 golfi oma ka muide.
Postitatud: 10.03.2009 14:58
Postitas golf
Originaal ajule on pandud chip ja map ,mille Urbaanboheemikul panna lasin. Mootoriga juba 400 km sõidetud ja tagasi pole hoitud. Eks see esimene mootor olegi rohkem katsetamise ja õpimise jaoks. Eks paistab ,kui nädalavahetusel saan laenata õiget segu kella ,siis anna hiljem teada ,mis näidud sealt tulevad.
Postitatud: 10.03.2009 16:24
Postitas turbobmw
golf kirjutas:Kuni 3 käigu lõpuni käib ilusti piirajani aga neljanda käiguga hakkab juba koguma alates 160km/h hakkab juba venima. Selline tunne nagu jõud saaks otsa ,kuid turbo rõhk on ilusti üleval ja kütet näitab ka rikast. Turbo rõhk 1 bar ja pihustid 550ccm on 3 bar peal. Ei oska enam kuskilt alustada ,kui segu liiga rikas mis põhjustab ka kolde lõhki miinemist arvatavasti ,siis tuleks turbo rõhku veel juurde keerata ja bensu rõhku natuke maha ,vaataks äkki mis saab?
Kas selles ei või asi olla, et neljas käik on lihtsalt tunduvalt pikem ja ülekanne ei lubagi palju kiiremini sõita? Mis ülekandega sild on?
Postitatud: 10.03.2009 17:58
Postitas golf
Kas selles ei või asi olla, et neljas käik on lihtsalt tunduvalt pikem ja ülekanne ei lubagi palju kiiremini sõita? Mis ülekandega sild on?[/quote]
ATB Corrado G60
1käik 3.778
2käik 2.105
3käik 1.345
4käik 0.971
5käik 0.795
Final 3.450
Postitatud: 17.03.2009 19:33
Postitas golf
Sai nüüd innovate segukell külge pandud ja selle järgi normaalsel sõidul hoiab 13-14 vahel kui kiirendada siis hoiab ühtlaselt 11 kandis. Aga kollet olen juba 3 korda keevitanud ning see ainult hetkeks ,kohe kui talda anda jälle kuskilt lõhki. materjal 1,5mm. Tuleb uus kolle teha paksemast materjalist ,eks näha mis siis saama hakkab. Muud lahendust nagu ei näe.
Postitatud: 17.03.2009 19:38
Postitas Mihkel
1.5mm materjal on selliste temperatuuride jaoks liiga õhuke tõesti.
Postitatud: 17.03.2009 20:15
Postitas udune
1.5mm roostevaba peab igatahes vastu.
Postitatud: 17.03.2009 20:18
Postitas ivar
Pilti ei ole sellest katkisest kollektorist?
Kas midagi pingesse ei jää, kui turbo, wg, downpipe jms on külge keeratud?
Postitatud: 17.03.2009 20:40
Postitas Dc85
Minul juhtumisi üks pilt.
See on peale korduvat keevitamist/lappimist.
Muidu kollektor oli keevitatud nii, et flantsid olid kaane külge kinni tõmmatud.(kui seda valmistati)

Postitatud: 17.03.2009 21:32
Postitas Mihkel
Rando kunagine RV kollektor 1.5mm seinaga kippus ka pragunema aga ei mäleta kas keevituse kohast või torude pinnalt.