4. leht 10-st
Postitatud: 17.07.2005 16:28
Postitas zoom1
Topspeedil esinenud tuntavad tehnilised probleemid on selgunud.
Neljanda silindri küünal on lihtsalt ära sulanud ja kaane tihend on sealt lekkinud veesärki.
Alguses auto kiirenedas hästi, aga siis kui 5 käigu panin oli täieseti sein ees, pöörded sesisid ühe koha peal.
vb hakkas pihusti jamama, sest segu ei saanud küll lahja olla kuna kütuse rõhk oli ~4,5bar (olenevalt boostist)
Kolvi pealispind on täiesti sile, pole mingeid sulamis märke.
Homme läheb siis kaan lihvimisse.
Keegi teab mõna kohta tartus kus klappe sooveldatakse?
Postitatud: 20.07.2005 21:58
Postitas zoom1
Lihvitud ja sooveldatud

Postitatud: 26.07.2005 22:37
Postitas zoom1
Sai muretsetud rs4 by-pass, aga tundub et vedru natukene nõrk. Olen kuulnud et TT omal on tugevam vedru, aga müüja väitis just vastupidist

Postitatud: 27.07.2005 19:43
Postitas Siim
zoom1 kirjutas:Sai muretsetud rs4 by-pass, aga tundub et vedru natukene nõrk. Olen kuulnud et TT omal on tugevam vedru, aga müüja väitis just vastupidist

BOSCH 110 Sport on parim klapp Boschi omadest. TT omal on peal mingi selline kood 06A 145 710 N
Audi By-Passide teemal saad juurde lugeda siit :
http://www.hoppenmotorsport.com/bypass1.htm
ja siit:
www.s4biturbo.com/art-dvtests2.php
Postitatud: 30.07.2005 21:37
Postitas zoom1
Niipalju siis sellest f... by-passist. Membraan täiesti lambist puruks. Tühikäigul klappi enam ei ava. Vaakumvoolikust puhuda siis on ok, aga kui imeda siis laseb läbi kuskilt.
Postitatud: 30.07.2005 22:35
Postitas Hylas
2 päeva tagasi rääkisid:
Minu autol pole küll kuulda by-passi häält, kuigi tagasivool on viidud ~15cm kaugusele koonusest. Kui turbo jääb pöörlema siis õhk käib ringi süsteemis ja välja ei tule midagi läbi õhulugeja.

Postitatud: 31.07.2005 11:46
Postitas zoom1
Niimoodi oligi kui by-pass veel korras oli, ega käiguvahetusel mingit erilist häält küll kuulda polnud.
Sellest ka mingit vahet on, kas klapp on viidud enne või peale coolerit?
Postitatud: 03.09.2005 15:27
Postitas zoom1
Uued mõõtmised tehtud g-techiga, täpsemalt 0-60mph
1 katse 5,2s
2 katse 5,22s
3 katse 5,14s
Keskmiseks teeb 5,18s
Mõõdetud sai täpselt samas kohas kus kevadelgi.
Postitatud: 03.09.2005 21:05
Postitas Mihkel
Tee oli ühtlaselt sirge ja tasane?
Ma olen suht kuumaastikul mõnusalt ulmelisi numbreid saanud G-Techiga
Ja kas sa kasutasid Pro või Competiton mudelit?
Postitatud: 03.09.2005 22:01
Postitas zoom1
Tee oli väga sirge ja tasane, tegin mõõtmisi mõlemas suunas.
Kasutasin G-tech pro mudelit
Postitatud: 04.09.2005 1:04
Postitas Mihkel
G-Tech pro mõõdab 0-96km/h aega ja vahe 0-100km/h ajaga võib olla kuni 0.5 sekundit.
Postitatud: 04.09.2005 15:07
Postitas Kuuno
jah kui ta näitab 0-60mph siis pole se päris 100km'h!
Postitatud: 05.09.2005 9:03
Postitas zoom1
Ma muutsin juba postituse ära

Postitatud: 05.09.2005 10:09
Postitas Kuuno
aga se ei tähenda seda et auto kiire ei oleks

Postitatud: 07.09.2005 21:17
Postitas zoom1
Dünos ka käidud ja tulemuseks 195,5kw
