4. leht 10-st

Postitatud: 17.07.2005 16:28
Postitas zoom1
Topspeedil esinenud tuntavad tehnilised probleemid on selgunud.
Neljanda silindri küünal on lihtsalt ära sulanud ja kaane tihend on sealt lekkinud veesärki.
Alguses auto kiirenedas hästi, aga siis kui 5 käigu panin oli täieseti sein ees, pöörded sesisid ühe koha peal.

vb hakkas pihusti jamama, sest segu ei saanud küll lahja olla kuna kütuse rõhk oli ~4,5bar (olenevalt boostist)
Kolvi pealispind on täiesti sile, pole mingeid sulamis märke.
Homme läheb siis kaan lihvimisse.

Keegi teab mõna kohta tartus kus klappe sooveldatakse?

Postitatud: 20.07.2005 21:58
Postitas zoom1
Lihvitud ja sooveldatud

Pilt
Pilt

Postitatud: 26.07.2005 22:37
Postitas zoom1
Sai muretsetud rs4 by-pass, aga tundub et vedru natukene nõrk. Olen kuulnud et TT omal on tugevam vedru, aga müüja väitis just vastupidist :?

Postitatud: 27.07.2005 19:43
Postitas Siim
zoom1 kirjutas:Sai muretsetud rs4 by-pass, aga tundub et vedru natukene nõrk. Olen kuulnud et TT omal on tugevam vedru, aga müüja väitis just vastupidist :?
BOSCH 110 Sport on parim klapp Boschi omadest. TT omal on peal mingi selline kood 06A 145 710 N
Audi By-Passide teemal saad juurde lugeda siit : http://www.hoppenmotorsport.com/bypass1.htm
ja siit:
www.s4biturbo.com/art-dvtests2.php

Postitatud: 30.07.2005 21:37
Postitas zoom1
Niipalju siis sellest f... by-passist. Membraan täiesti lambist puruks. Tühikäigul klappi enam ei ava. Vaakumvoolikust puhuda siis on ok, aga kui imeda siis laseb läbi kuskilt.

Postitatud: 30.07.2005 22:35
Postitas Hylas
2 päeva tagasi rääkisid:

Minu autol pole küll kuulda by-passi häält, kuigi tagasivool on viidud ~15cm kaugusele koonusest. Kui turbo jääb pöörlema siis õhk käib ringi süsteemis ja välja ei tule midagi läbi õhulugeja.


:)

Postitatud: 31.07.2005 11:46
Postitas zoom1
Niimoodi oligi kui by-pass veel korras oli, ega käiguvahetusel mingit erilist häält küll kuulda polnud.

Sellest ka mingit vahet on, kas klapp on viidud enne või peale coolerit?

Postitatud: 03.09.2005 15:27
Postitas zoom1
Uued mõõtmised tehtud g-techiga, täpsemalt 0-60mph


1 katse 5,2s
2 katse 5,22s
3 katse 5,14s
Keskmiseks teeb 5,18s :evil:

Mõõdetud sai täpselt samas kohas kus kevadelgi.

Postitatud: 03.09.2005 21:05
Postitas Mihkel
Tee oli ühtlaselt sirge ja tasane?

Ma olen suht kuumaastikul mõnusalt ulmelisi numbreid saanud G-Techiga :-D

Ja kas sa kasutasid Pro või Competiton mudelit?

Postitatud: 03.09.2005 22:01
Postitas zoom1
Tee oli väga sirge ja tasane, tegin mõõtmisi mõlemas suunas.
Kasutasin G-tech pro mudelit

Postitatud: 04.09.2005 1:04
Postitas Mihkel
G-Tech pro mõõdab 0-96km/h aega ja vahe 0-100km/h ajaga võib olla kuni 0.5 sekundit.

Postitatud: 04.09.2005 15:07
Postitas Kuuno
jah kui ta näitab 0-60mph siis pole se päris 100km'h!

Postitatud: 05.09.2005 9:03
Postitas zoom1
Ma muutsin juba postituse ära :)

Postitatud: 05.09.2005 10:09
Postitas Kuuno
aga se ei tähenda seda et auto kiire ei oleks ;)

Postitatud: 07.09.2005 21:17
Postitas zoom1
Dünos ka käidud ja tulemuseks 195,5kw :)