4. leht 13-st
Postitatud: 26.01.2009 11:31
Postitas Raceboy
ahto42 kirjutas:Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.
Selle põhjuseks on pigem turboauto jaoks veidi valed sõiduvõtted. Point on selles, et pöörded tuleb ikka boostialas hoida.
Postitatud: 26.01.2009 13:48
Postitas Mihkel
Väga huvitav kuidas sa labade järgi turbo boosti suutlikust hindad.

Äkki jagad teistele ka näpunäiteid?
Lisaks miks osta stock võimsuse tarbeks 2x suurema kuumaosa ja trim-iga turbo?
Et stock võimsus tuleks väiksemal pööretevahemikul?
Boost peabki taha tulema järsult ja ootamatult, see ongi tõeline FUN.
Uuekooli turboautod on enamjaolt pure PUSSY, turbo tahatulekut tunda polegi.
Postitatud: 26.01.2009 14:19
Postitas ahto42
Siim kirjutas:ahto42 kirjutas:Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.

that's pure fun. labidas selga effekt on mõnus just.
Tegelt jah. Endal kül disla turboga, vanakooli oma aga kui rõhk üle 0,5bar läheb siis minek tuleb.
Postitatud: 22.02.2009 19:32
Postitas silvia
Postitatud: 10.09.2009 18:59
Postitas silvia
Postitatud: 10.09.2009 23:51
Postitas zoom1
Turbo madal või kõrgsurve määrab compressori trim.
Räägi lähemalt, millega täpsemalt tegu. Kust tellisid, mõõtmed, ar. jne

Postitatud: 13.09.2009 22:21
Postitas silvia
kuumkoda A/R 63
külmkoda A/R 50
tellitud USA-st
Postitatud: 13.09.2009 22:34
Postitas Aigo
aga miks tagumine parem amort alt lahti on?
Postitatud: 13.09.2009 23:25
Postitas silvia
Sest katsetan ja otsin madaldusvedru ja pole mõtet teda kinni kruvida. Tegelt on vasak ka lahti.
Postitatud: 13.09.2009 23:28
Postitas Astrona
Miks diffrikronsa roostes on ja miks roostes polte kasutad

?
Postitatud: 13.09.2009 23:30
Postitas Aigo
aga tegelikult Astrona küsimusel poltide kohta täitsa tuline õigus, kuigi jah see suht norimine, kuid rooste ju muudab materjali nõrgemaks, kuid kui pole eluks ajaks ehitatud siis jah ega minu küsimuski oli naljaga küsitud.
Postitatud: 13.09.2009 23:40
Postitas silvia
Diffrikronsa on roostes sest sinna pole veel sobivat puksi leidnud ja kui leian teen korda. Poldid on ainult silmale nähtavatest kohtadest roostes. Nende värvimist või galvaaniseerimist ei pidanud mõtekaks.
Postitatud: 14.09.2009 11:50
Postitas Astrona
silvia kirjutas:Diffrikronsa on roostes sest sinna pole veel sobivat puksi leidnud ja kui leian teen korda. Poldid on ainult silmale nähtavatest kohtadest roostes. Nende värvimist või galvaaniseerimist ei pidanud mõtekaks.
Poolasside värvimist pidasid mõtekamaks kui uute poltide ostmise? Ah las olla

Postitatud: 14.09.2009 15:11
Postitas silvia
Just

Postitatud: 23.09.2009 23:14
Postitas silvia
huvitaks mida targemad inimesed sellisest asjast nagu arvaks...ecu tuning
[initialisation]
config=CA18ET
cyl=4
cc=1809
injectorsize=375
romsize=&h4000
airflowmeter = 0
fuelstep=16
fuelchange=8
ignstep=10
ignchange=8
revtimes=50
revsize=1
speedtimes=2
[address locations]
fuelhighmap=&h3d00
fuellowmap=&h3d00
ignhighmap=&h3c00
ignlowmap=&h3c00
kval=&h3f80
injnulltime=&h3f8f
fuelrev=&h3bd0
fuelflow=&h3bc0
ignrev=&h3bf0
ignflow=&h3be0
rev1=&h3980
rev2=&h3981
rev3=&h3982
rev4=&h3983
speed1=&h392c
speed2=&hffff
speed3=&hffff
speed4=&hffff
accelpump=&h3970
accelsize=8
vqmap=&h3e18
vqsize=104
ttpmin=&hffff
ttpmax=&h3f40
aflimit=&h3690