4. leht 8-st
Postitatud: 19.05.2009 9:51
Postitas stk
ai väga hea (Y)
varsti saab sõitu neh :P
Postitatud: 24.05.2009 23:45
Postitas ott5
stk kirjutas:ai väga hea (Y)
varsti saab sõitu neh :P
sõiduni veel palju maad aga loodame et varsti ikka jah.
Aga nn ram stiil või oinasarved VL kollektor ja MS koos paigalduse ja seadistusega hinnapakkumised oleks teretulnud, siis hakkaks asi edasi juba arenema.
Postitatud: 11.06.2009 22:52
Postitas ott5
sai siis ostetud turbo ka ära. Evo 8 turbo evo 9 turbo kuumakojaga (10,5)
nüüd küsimus selline, kas on vahet, millised silindrid kumba auku kokku viia.
On seal mingi vahe? Koos töötavad 1 4 ja 2 3, kas peaks nad koos ühte auku ka suunama või siis eraldi?
Pilt siis selgituseks.

Postitatud: 11.06.2009 23:19
Postitas Mihkel
1-4 ja 3-2 vii vastavalt siis ühte auku.
Idee on selles, et järjestikused pulsid samasse auku ei satuks.
Postitatud: 11.06.2009 23:29
Postitas ott5
Mihkel kirjutas:1-4 ja 3-2 vii vastavalt siis ühte auku.
Idee on selles, et järjestikused pulsid samasse auku ei satuks.
aga 1-4 ja 2-3 ju töötavad koos ja siis nad lähvadki ju koos ühte auku...või sain ma valesti aru

Postitatud: 11.06.2009 23:30
Postitas Mihkel
Sa ikka mootori süüte ehk tööjärjekorda tead?
Süütejärjekord on 1-3-4-2
Seega järjest lähevad 1-3 ja 4-2, et ei satuks järjest pulsid ühte auku ongi vaja 1-4 ja 3-2 kokku viia.
Postitatud: 11.06.2009 23:43
Postitas ott5
Mihkel kirjutas:Sa ikka mootori süüte ehk tööjärjekorda tead?
Süütejärjekord on 1-3-4-2
Seega järjest lähevad 1-3 ja 4-2, et ei satuks järjest pulsid ühte auku ongi vaja 1-4 ja 3-2 kokku viia.
krt, jah....raske on nii loll olla
Tänud.
Postitatud: 12.06.2009 9:40
Postitas jans
Seda järjestikuse pulsi asja minagi sulle eile rääkisin!
Postitatud: 12.06.2009 10:05
Postitas RFL
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch102.html
Punkt kolm selgitab DIVIDED kollet ka lõpupoole ning figure 6 peaks olema taoline, nagu sul vaja.
Postitatud: 12.06.2009 22:10
Postitas ott5
RFL kirjutas:http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/tech_center/turbo_tech102.html
Punkt kolm selgitab DIVIDED kollet ka lõpupoole ning figure 6 peaks olema taoline, nagu sul vaja.
just, see nr 6 on päris hea. Eks näis kuda õnnestub ned sarved sinna vahele keerata.
jans kirjutas:
Seda järjestikuse pulsi asja minagi sulle eile rääkisin!
niikaua kui koju jõudsin olid kõik asjad juba sassis :D Nüüd asi selge ja homme läheb ehituseks. Kõik flansid said ka täna ära lastud lõigata.
Postitatud: 15.06.2009 21:48
Postitas ott5
laupäeva töö siis selline: pühapäev edasi ei saanud teha, nägin liiga palju keevitust ja luugid olid kinni
uus radikas sai ka sobitatud, maks suurus mis mahub.

Postitatud: 26.07.2009 22:52
Postitas ott5
mure järgmine. Turbo külm osa välja 2" ja siis oleks vaja kohe 90 kraadi keerata. Kas peaks panema selle põlve suurema või võib selle põlve 2" ära teha ja siis 2.5" edasi? Ülejäänud torustik on kõik 2,5".
Et kas oleks parem kui puhuks kohe suuremasse põlve või ei ole vahet.
Postitatud: 26.07.2009 23:03
Postitas mart154
sa võid ju sellise põlve osta, millel üks auk on 2" ja teine auk 2.5"
Postitatud: 26.07.2009 23:42
Postitas Astrona
ott5 kirjutas:mure järgmine. Turbo külm osa välja 2" ja siis oleks vaja kohe 90 kraadi keerata. Kas peaks panema selle põlve suurema või võib selle põlve 2" ära teha ja siis 2.5" edasi? Ülejäänud torustik on kõik 2,5".
Et kas oleks parem kui puhuks kohe suuremasse põlve või ei ole vahet.
mida suurem põlv seda parem, aga vahe on vaevu mõõdetav.
http://img2.auto24.ee/auto24/560/952/14152952.jpg
Postitatud: 19.08.2009 16:44
Postitas ott5
hetkel käib sisselaske kolle ehitus.
Aga kui suur segusiiber oleks mõteks panna. Üle ilmselt ei ole ka mõtet punnitada aga varu peaks jääma, kes teab mis mõtteid tulevik toob.
nii 500+hp võiks ikka läbi mahtuda.
Mis oleks kõige normaalsem mõõt, mis toimiks tänavasõidus ka ilusti.