4. leht 5-st

Postitatud: 26.09.2008 10:40
Postitas Astrona
Kontrolli süütenurk ja hammasrihm uuesti üle.

myrka majas!

Postitatud: 26.09.2008 18:56
Postitas TURBOLOVER
nii tehtud aju vahetus,ei toimind nyyd olex mul vaja el.skeemi motori juhtmestikust kuni ajuni! teema selles et auto käitub nagu polex õhulugejat pealgi! ei tea ! vb olex mul uut õhulugejat vaja ?! el.skeem on viimane mõte!
PALUN AIDAKE MIND SELLEGA!
ASJAD MIDA MA VÄLISTAN!

AJU
PENA PUMP
HAMMASRIHMA VALESTI OLEK
KLAPP KINNI
VAAKUMID VALESTI
KYYNLAD
CAS
MAF!!!!!!!

AGA MIDA KAHTLUSTAN ON SEE ET OLEN KUSKIL MINGIT JUHET VIGASTANUD PLOKIKAANE VAHETUSEGA SELLEST KA ARMATUURITULEDE KUSTUS OLEK SEISVA MOOTORIGA (SYYDE SEES MUIDUGI)

Postitatud: 27.09.2008 16:53
Postitas gaiar200
ma ju ütlesin et aju vahetus ei aita mõõda bena surve ikka ära see peab 2,5 bar olema

Postitatud: 27.09.2008 22:29
Postitas junsu
millest sa välistad need eelpool loetletud vead?

rihma vaatasid üle ja süüte mõõtsid stroboga ära? tundub küll süüte viga olema,mul olid samad sümptomid kui süüde pea 20 kraadi vale oli,käima läks jne,aga jõudu pold ja kütusekulu oli 20+.poleks auto stock olnud see aeg,oleks ilmselt laiali lennanud.

kui õhulugejat üldse pole,siis auto läheb ilusti käima aga sureb sekundi-kahe pärast kohe välja.süüde välja,uus üritus ja sama lugu.vbl sul siis õhulugeja otsas.mul CA lugeja korralik olemas,hea raha eest on ta alati nõus omanikku vahetama;).või siis tester käte ja mõõda lugeja kaablid pistikust ajuni üle,kuigi olen suht kindel et nendega miskit ei juhtu.

sry,aga ma ei le siit ikkagi kuskilt välja,et süüde paigas on.kas siis käis strobo peal või mitte???

Postitatud: 27.09.2008 22:31
Postitas junsu
gaiar200 kirjutas:ma ju ütlesin et aju vahetus ei aita mõõda bena surve ikka ära see peab 2,5 bar olema
ja see ka muidugi variant.paar-kolmsada krooni ikka leiad,et kasvõi näiteks hüdroscandi kell vahele panna.sellise auto puhul se leiba ju ei küsi ja pole ka ühekordne ost ma arvan.

Postitatud: 28.09.2008 10:07
Postitas Astrona
gaiar200 kirjutas:ma ju ütlesin et aju vahetus ei aita mõõda bena surve ikka ära see peab 2,5 bar olema
Kui vaakum on ühendatud võiks tühikäigul olla 2.2bar ja täisgaasil 3bar. Kui vaakum lahti - peaks igas asendis olema 3.0bar. Kui kella sõiduajal ei näe, ei saa välistada, et pumbal pole enam võimsust.
Mis küünlad räägivad?

Ega sellistele probleemidele lahendus leida tuleb süstemaatiliselt läheneda. Keerukust lisab see, kui on korraga mitu viga.

Mix hammasrihm valesti oli? panidki valesti peale või tõmbas üle hamba ja tegi seda peale õigeks keeramist uuesti.
Kui hammasrihm valesti, siis on kohe süüde kah vale.

Kirjelda probleem ilusti uuesti selgelt! Aja masin kala olukorda ja keera süüde välja võta küünlad maha ja saada pilte küünaldest.
teema selles et auto käitub nagu polex õhulugejat pealgi!
Ja samas välistad MAF'i? Mõõda siis ära, kas mafi otsad jõuavad ajju.
Ja ära unusta seda, et käivitades mootor peabki käituma nii nagu poleks MAFi - mingi ajapärast hakkab alles ta MAFi vaatama.

TPS'i oled ära vahetanud? Kui TPS peksab segast, siis MAF võib olla korras või mitte - aju on omadega sassis ikka.

Loe veakoode ajust! Aga ära looda, et ta sulle kohe räägib, et TPS vaja vahetada - mul veakoode polnud, aga TPs ja benapump mõlemad oli perses.

"S13 200 SX Service Manuali" oled juba alla tõmmanud?

Paagis oleva kahtlase vedeliku oled bensiini vastu juba vahetanud? :lol:
Läbi neti aitamisega on niigi raskusi, aga kui pilte ja heliklippe kah kõrval pole, on suht võimatu - võib ju sama hästi kirjutada kogus Diagnostiga peatüki jne siia ja ikka viga üles ei leia...

Alusta ca18det tüüpvigadest nagu: pump, cas, tps, süütepoolid. Ja siis elementaarsetest asjadest nagu hammasrihm, süütenurk, mootorimass jne.


Edu!

njaa!!!

Postitatud: 29.09.2008 9:10
Postitas TURBOLOVER
pmba surve oli-on 2,5 b aga mida rohkem ma selle peale mõtlen seda enam ma hakkan aimama et teil on õigus! strobo peab peale minema!!!! :oops:
Kyynlad on tahmased jäääärelikult on tõesti syyde vale!
samas kahtlustan MAF-i jõudmist ajusse ehk ta vist ei jõua siinna :)

ja see ka!

Postitatud: 29.09.2008 9:13
Postitas TURBOLOVER
et kuuldused selle auto iseloomust mitte töötada siis kui ta ei taha töötada! panigi mind lisakellade peale mõtlema kelladega saax enam vähem täpselt teada mis töötab ja mis mitte!

Re: ja see ka!

Postitatud: 29.09.2008 10:14
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:et kuuldused selle auto iseloomust mitte töötada siis kui ta ei taha töötada! panigi mind lisakellade peale mõtlema kelladega saax enam vähem täpselt teada mis töötab ja mis mitte!
Olid väga väsinud? Kui sind selle vea leidmise kiirus kah huvitab, siis parim soovitus oleks ikkagi lasta see diagnostika kellelgi teisel ära teha.
Voltmeeter on see kell millega leiab elektri-vead üles - kusjuures takistuse- ja pinge-mõõtmisoskusest piisab selleks diagnostiks:), aga üldiselt pole meil midagi rääkida kui pole veel süüdetki paika pannud - muidugi võid ka ju koputada CAS'i vasakule paremale 1mm ja vaadata kas kõik su probleemid kaovad - julgen kahelda.

Benasurve 2.5? see viitab, et sul on sisselaske tühikäigu vaakum 20Kpa asemel 50KPa - mis võib tähendada, et sisselaskenukk on liiga varajane. Või lihtsalt valesti mõõdetud.

etssiiiis........

Postitatud: 29.09.2008 16:00
Postitas TURBOLOVER
on kellegil teada see koht kust ma saaxin selle 200 sx service manuali allalaadida TASUTA!!!!!.....?????? 8)

Re: ja see ka!

Postitatud: 29.09.2008 16:37
Postitas TURBOLOVER
Astrona kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:et kuuldused selle auto iseloomust mitte töötada siis kui ta ei taha töötada! panigi mind lisakellade peale mõtlema kelladega saax enam vähem täpselt teada mis töötab ja mis mitte!
Olid väga väsinud? Kui sind selle vea leidmise kiirus kah huvitab, siis parim soovitus oleks ikkagi lasta see diagnostika kellelgi teisel ära teha.
Voltmeeter on see kell millega leiab elektri-vead üles - kusjuures takistuse- ja pinge-mõõtmisoskusest piisab selleks diagnostiks:), aga üldiselt pole meil midagi rääkida kui pole veel süüdetki paika pannud - muidugi võid ka ju koputada CAS'i vasakule paremale 1mm ja vaadata kas kõik su probleemid kaovad - julgen kahelda.

Benasurve 2.5? see viitab, et sul on sisselaske tühikäigu vaakum 20Kpa asemel 50KPa - mis võib tähendada, et sisselaskenukk on liiga varajane. Või lihtsalt valesti mõõdetud.
ega sa ei tea kust ma saaxin selle service manuali alla laadida TASUTA???

Re: ja see ka!

Postitatud: 29.09.2008 16:40
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:ega sa ei tea kust ma saaxin selle service manuali alla laadida TASUTA???
Meenus 1 pilt, kus Bart Simpson pidi täis kirjutama tahvli lauset "enne kui küsin lolle küsimusi, otsin ise internetist" :lol:
http://www.google.ee/search?hl=et&q=s13 ... manual&lr=

Re: ja see ka!

Postitatud: 29.09.2008 17:17
Postitas TURBOLOVER
Astrona kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:ega sa ei tea kust ma saaxin selle service manuali alla laadida TASUTA???
Meenus 1 pilt, kus Bart Simpson pidi täis kirjutama tahvli lauset "enne kui küsin lolle küsimusi, otsin ise internetist" :lol:
http://www.google.ee/search?hl=et&q=s13 ... manual&lr=
TRA-LALLA LALLA LALLA LAA! ENNE KUI ANNAN RUMALAID VASTUSEISD ÄKKI KONTROLLIN ET KAS NEED ON IKKA TASUTA JA ET KAS NEID SAAB LAADIDA ALLA KAAAA!!!

Re: ja see ka!

Postitatud: 29.09.2008 17:29
Postitas RFL
TURBOLOVER kirjutas: TRA-LALLA LALLA LALLA LAA! ENNE KUI ANNAN RUMALAID VASTUSEISD ÄKKI KONTROLLIN ET KAS NEED ON IKKA TASUTA JA ET KAS NEID SAAB LAADIDA ALLA KAAAA!!!
võta ennast kokku ja lõpeta ära siuksed postitused!

Re: ja see ka!

Postitatud: 29.09.2008 17:42
Postitas TURBOLOVER
TURBOLOVER kirjutas:
Astrona kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:ega sa ei tea kust ma saaxin selle service manuali alla laadida TASUTA???
Meenus 1 pilt, kus Bart Simpson pidi täis kirjutama tahvli lauset "enne kui küsin lolle küsimusi, otsin ise internetist" :lol:
http://www.google.ee/search?hl=et&q=s13 ... manual&lr=
TRA-LALLA LALLA LALLA LAA! ENNE KUI ANNAN RUMALAID VASTUSEISD ÄKKI KONTROLLIN ET KAS NEED ON IKKA TASUTA JA ET KAS NEID SAAB LAADIDA ALLA KAAAA!!!
aga aitäh igatahes