4. leht 10-st

Postitatud: 10.06.2008 21:43
Postitas colin
peab ka seda jälgima, et korpus poolviltu ei satuks ja turbiini ära ei lõhuks :badgrin:

Postitatud: 10.06.2008 22:00
Postitas tommy99
vabandage mehed, aga kuidas tee sellise riista sinna vahele topite? mingi "minipocket" riist teil v?

Postitatud: 11.06.2008 0:01
Postitas Mihkel
tommy99 kirjutas:vabandage mehed, aga kuidas tee sellise riista sinna vahele topite? mingi "minipocket" riist teil v?
:-D

Kusjuures jah keskmise suurusega turbo puhul ei pruugi vahest isegi lehtvõti mõne poldipea ligidale pääseda.
Rääkimata siis suruõhu löökvõtmest :)

Postitatud: 11.06.2008 0:16
Postitas citizen
Mõnikord on aidanud ka mutri ühelt küljelt maha käiamine näiteks nurklihvijaga ja seejärel meisel. pärast kui "asi" käes saab keermelõikajaga ilusti keerme ka ära taastada...

Postitatud: 11.06.2008 0:54
Postitas Astrona
Äkki ajaks ta enne töösoojaks :)

Postitatud: 11.06.2008 1:13
Postitas Mardo
tommy99 kirjutas:vabandage mehed, aga kuidas tee sellise riista sinna vahele topite? mingi "minipocket" riist teil v?
oi jeerum, nii juhtub kui mitut asja korraga teha
siin räägiti aia august, mina aga hoopis millestki muust :lol:

Postitatud: 12.06.2008 17:42
Postitas Moss
Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu on :lol: ja siis lased punaseks.

Postitatud: 12.06.2008 19:46
Postitas Toivoku
Moss kirjutas:Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu on :lol: ja siis lased punaseks.
Kokakoola pidi kah suht popp olema poltide avamisel.

Postitatud: 12.06.2008 20:35
Postitas jeff01
Toivoku kirjutas:
Moss kirjutas:Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu on :lol: ja siis lased punaseks.
Kokakoola pidi kah suht popp olema poltide avamisel.
linnalegend kahjuks või õnneks.....vastav keemia annab paremaid tulemusi. Kuumutamine aitab tõesti sellistes olukordades....

Postitatud: 12.06.2008 22:47
Postitas Rizto05
Tuli niisamagi lahti. :) Midagi ära ei lõhkunud.
Varsti saab turbo jälle paika panna omale kohale, õiget pidi südamikuga. :)

Postitatud: 13.06.2008 17:42
Postitas Moss
jeff01 kirjutas:
Toivoku kirjutas:
Moss kirjutas:Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu on :lol: ja siis lased punaseks.
Kokakoola pidi kah suht popp olema poltide avamisel.
linnalegend kahjuks või õnneks.....vastav keemia annab paremaid tulemusi. Kuumutamine aitab tõesti sellistes olukordades....
Vastav keemia ei ulatu elusees sinna keermepaarini.

Postitatud: 13.06.2008 22:02
Postitas Rizto05
Peale pikka leotamist vist ulatub. :-D

Aga, turbo on jälle ilusti omal kohal ja õiget pidi õlitusega. :)
Homme saab hakata jälle korralikult "seadsitama" :-D.
Küsimus: Kas see on normaalne, et kui surve regulaator näitab 2 bar-i, siis ei tule sealt kütet läbi?
Ühendatud on nii, et enne FPR-i on kolmik, üks ots paak, teine FPR-i ja kolmas tagasivool. Tagasivoolu voolikule panin ühe klambri peale, et saaks regullida survet. :? FPR-i reguleerpolt ei tee midagi. :?

Postitatud: 13.06.2008 23:05
Postitas ivar
See fpr seal vist vähe valesti.

Pilt

Regulaatori väljundots peaks minema otse paaki. Karpasse vea kolmikust enne regulaatorit, nii nagu pihustid ja manomeeter antud skeemil.

Postitatud: 13.06.2008 23:49
Postitas Rizto05
Mul ju ei jookse kütus karpast läbi koguaeg.
Või saan millestki valesti aru?

Postitatud: 14.06.2008 12:26
Postitas ivar
Pilt