4. leht 13-st

Postitatud: 02.01.2009 3:06
Postitas Marko
radikate õhutus, kõige kõrgematest punktidest on ühendatud paisupaaki - see puudus peaks kõrvaldatud olema, tänud kõigile kaasamõtlejaile.

otsustasin loobuda elektroonilisest segusiibrist ja minna lihtsamat ning odavamat teed plug&play aju leidmisel. sellel mudelil on nn sisselaske torustikus täiendavad klapid millest tuli vabaneda.
homme saan klappide juhtvarda augud kinni keevitada, tegeleda poleerimisega ning jupid külge tagasi paigaldada.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 02.01.2009 13:26
Postitas Mihkel
Novot hakkab looma, ainult natuke veenmist oli vaja :)

Näed nüüd ise ka milline kena performance-it mitte soosiv takistus runnerites ees oli.

Postitatud: 05.01.2009 2:02
Postitas Marko
mihkel, ma ju teadsin mis seal torustikus toimub, see oligi põhjus miks seda süsteemi torkida ei tahtnud. nüüd see minevik, uue segusiibri ja gaasipedaali saab lähiajal. loodetavasti ei lähe ajuga pool elu, tahaks juba masina häält kuulda.

kaitsmete ja releede ühenduse eest 1000 tänu Kuunole. Juhtmed paneb mingi päev kimpu ja kinnitab ära.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 08.01.2009 0:23
Postitas Marko
sai cooleri õhutusi katsetatud ja õhku seal sees enam küll ei ole. mingi päev peaks pumba tootlikuse ka ära mõõtma... hydroscandis ka mingisugused pumbad mis puhuksid ees radika lõhki :)

mõningad tööd jäävad veel teha

Pilt
Pilt
Pilt

nüüd on kõik voolikud kapotialla paigaldatud, juhtmed vajavad korralikumalt paigutamist / kinnitamist, pihusti pistikud tuleb paigaldada ja turbole nn termokott peale.

Pilt

Postitatud: 08.01.2009 2:18
Postitas KaroK
Päris jube kapotialune :)
Võrdluseks näiteks Pesuri 2002 on täiesti lage kapotialt - 2 lõdvikut jookseb radikasse ja tagasi :)

Postitatud: 08.01.2009 2:44
Postitas Marko
ole hea mees ja tule paiguta kütuse vahepaak (4 voolikut), vahejahuti vee süsteem, karteri/klapikambri tuulutus ja muud voolikud nii, et nad näha ei jääks. pagasiruumis ma kütusesüsteemi asju näha ei taha.

ei ole sellel 2002a masinal ka nii puhas midagi... vaata tähelepanelikumalt ;)

Pilt

Postitatud: 08.01.2009 10:38
Postitas ejay
Ma arvan et mõeldi pigem Pesuri BMW 2002-te mitte aastat 2002.

Postitatud: 08.01.2009 11:58
Postitas KaroK
ejay kirjutas:Ma arvan et mõeldi pigem Pesuri BMW 2002-te mitte aastat 2002.
Justnii.

Ega ma midagi halvasti ei tahtnud ehituskvaliteedi kohta öelda,
see pusa pigem auto ja mootori eripära ilmselt.

Postitatud: 08.01.2009 12:07
Postitas Mihkel
Ühe puhul on tegu vabalthingava autoga, kus peale 8mm kütusevooliku ja kahe radiaatorilõdviku muid voolikuid vaja polegi.
Teisel juhul räägime vesicoolerist, fuel surge tank-ist, ülelaadimisest (õlitus+vesijahutus+õhk), boosti juhtmise voolikud jne.

Ei maksa väga siga ja kägu võrrelda eks.
Lisaks pole tõesti Subarul neid asju kuhugi mahutada ka eriti, kuna mootor on ju lapiti mitte nagu BMW-l püsti, et ruumi küllaga.

Postitatud: 08.01.2009 12:33
Postitas Jõuvanker
Kui palju sellel masinal võimsust ja väänet hetkel on ning masinakaal?

Postitatud: 08.01.2009 13:24
Postitas KaroK
Mihkel kirjutas:Ühe puhul on tegu vabalthingava autoga, kus peale 8mm kütusevooliku ja kahe radiaatorilõdviku muid voolikuid vaja polegi.
Teisel juhul räägime vesicoolerist, fuel surge tank-ist, ülelaadimisest (õlitus+vesijahutus+õhk), boosti juhtmise voolikud jne.

Ei maksa väga siga ja kägu võrrelda eks.
Lisaks pole tõesti Subarul neid asju kuhugi mahutada ka eriti, kuna mootor on ju lapiti mitte nagu BMW-l püsti, et ruumi küllaga.
Kas 8 mm voolikust piisab 400 hp jaoks ? :-D

Ja midagi annaks kindlasti kokkupoole korjata, kui kõvasti vaeva näha ja leiutada, kuid see ei ole primaarne.

Nimelt võrdlesin " siga ja kägu", oleks pidanud kohe pildi ka kõrvale leidma, kuid nüüd aitab sellest OT'st :)

Postitatud: 08.01.2009 13:48
Postitas KungLao
üks link kus saad chekata mida teised on oma kapoti alusega teinud:

http://bbs.scoobynet.com/members-galler ... uys-4.html

kas seda cooleri paisupaaki sinna kaitsmete juurde lanseka peale ei oleks paigaldada saanud?

nagu piltidelt näha siis sul on kaks õlipüüdjat või on üks püt mingimuu asja jaoks?

Postitatud: 08.01.2009 14:16
Postitas Marko
ärme jah vabalthingavaid ja turbo mootoreid võrdle.
jõudu ja väänet hetkel võrdeliselt 0/0 ja kaalu ~1480kg. kui aju saabub ja masin rullidel on siis täpselt näha mis toimub, enne ei taha midagi oletada.
ei ole masinal 2 õlikogujat... piisab sellest ühest millel filter peal on. teine topsik seal kõrval on fuel surge tank. miks oleks parem kui vesijahutuse paak madalamal kui cooler on? tulevikus vaja taset kontrollida siis hakka midagi leiutama, ei näe sellel loogilist lahendust. mind see anum seal originaal paagi kõrval ei häiri, oma töö teeb ära

Postitatud: 08.01.2009 14:19
Postitas KungLao
kui madalamale jääb siis jah, oleks lihtsalt ruumi saanud juurde :)

Postitatud: 08.01.2009 14:26
Postitas TõnuriCCE
KaroK kirjutas: Kas 8 mm voolikust piisab 400 hp jaoks ? :-D
Jah ;)