Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

radikate õhutus, kõige kõrgematest punktidest on ühendatud paisupaaki - see puudus peaks kõrvaldatud olema, tänud kõigile kaasamõtlejaile.

otsustasin loobuda elektroonilisest segusiibrist ja minna lihtsamat ning odavamat teed plug&play aju leidmisel. sellel mudelil on nn sisselaske torustikus täiendavad klapid millest tuli vabaneda.
homme saan klappide juhtvarda augud kinni keevitada, tegeleda poleerimisega ning jupid külge tagasi paigaldada.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Novot hakkab looma, ainult natuke veenmist oli vaja :)

Näed nüüd ise ka milline kena performance-it mitte soosiv takistus runnerites ees oli.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

mihkel, ma ju teadsin mis seal torustikus toimub, see oligi põhjus miks seda süsteemi torkida ei tahtnud. nüüd see minevik, uue segusiibri ja gaasipedaali saab lähiajal. loodetavasti ei lähe ajuga pool elu, tahaks juba masina häält kuulda.

kaitsmete ja releede ühenduse eest 1000 tänu Kuunole. Juhtmed paneb mingi päev kimpu ja kinnitab ära.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

sai cooleri õhutusi katsetatud ja õhku seal sees enam küll ei ole. mingi päev peaks pumba tootlikuse ka ära mõõtma... hydroscandis ka mingisugused pumbad mis puhuksid ees radika lõhki :)

mõningad tööd jäävad veel teha

Pilt
Pilt
Pilt

nüüd on kõik voolikud kapotialla paigaldatud, juhtmed vajavad korralikumalt paigutamist / kinnitamist, pihusti pistikud tuleb paigaldada ja turbole nn termokott peale.

Pilt
Viimati muutis Marko, 09.01.2009 1:20, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Päris jube kapotialune :)
Võrdluseks näiteks Pesuri 2002 on täiesti lage kapotialt - 2 lõdvikut jookseb radikasse ja tagasi :)
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

ole hea mees ja tule paiguta kütuse vahepaak (4 voolikut), vahejahuti vee süsteem, karteri/klapikambri tuulutus ja muud voolikud nii, et nad näha ei jääks. pagasiruumis ma kütusesüsteemi asju näha ei taha.

ei ole sellel 2002a masinal ka nii puhas midagi... vaata tähelepanelikumalt ;)

Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

Ma arvan et mõeldi pigem Pesuri BMW 2002-te mitte aastat 2002.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

ejay kirjutas:Ma arvan et mõeldi pigem Pesuri BMW 2002-te mitte aastat 2002.
Justnii.

Ega ma midagi halvasti ei tahtnud ehituskvaliteedi kohta öelda,
see pusa pigem auto ja mootori eripära ilmselt.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ühe puhul on tegu vabalthingava autoga, kus peale 8mm kütusevooliku ja kahe radiaatorilõdviku muid voolikuid vaja polegi.
Teisel juhul räägime vesicoolerist, fuel surge tank-ist, ülelaadimisest (õlitus+vesijahutus+õhk), boosti juhtmise voolikud jne.

Ei maksa väga siga ja kägu võrrelda eks.
Lisaks pole tõesti Subarul neid asju kuhugi mahutada ka eriti, kuna mootor on ju lapiti mitte nagu BMW-l püsti, et ruumi küllaga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Kui palju sellel masinal võimsust ja väänet hetkel on ning masinakaal?
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Mihkel kirjutas:Ühe puhul on tegu vabalthingava autoga, kus peale 8mm kütusevooliku ja kahe radiaatorilõdviku muid voolikuid vaja polegi.
Teisel juhul räägime vesicoolerist, fuel surge tank-ist, ülelaadimisest (õlitus+vesijahutus+õhk), boosti juhtmise voolikud jne.

Ei maksa väga siga ja kägu võrrelda eks.
Lisaks pole tõesti Subarul neid asju kuhugi mahutada ka eriti, kuna mootor on ju lapiti mitte nagu BMW-l püsti, et ruumi küllaga.
Kas 8 mm voolikust piisab 400 hp jaoks ? :-D

Ja midagi annaks kindlasti kokkupoole korjata, kui kõvasti vaeva näha ja leiutada, kuid see ei ole primaarne.

Nimelt võrdlesin " siga ja kägu", oleks pidanud kohe pildi ka kõrvale leidma, kuid nüüd aitab sellest OT'st :)
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Postitus Postitas KungLao »

üks link kus saad chekata mida teised on oma kapoti alusega teinud:

http://bbs.scoobynet.com/members-galler ... uys-4.html

kas seda cooleri paisupaaki sinna kaitsmete juurde lanseka peale ei oleks paigaldada saanud?

nagu piltidelt näha siis sul on kaks õlipüüdjat või on üks püt mingimuu asja jaoks?
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

ärme jah vabalthingavaid ja turbo mootoreid võrdle.
jõudu ja väänet hetkel võrdeliselt 0/0 ja kaalu ~1480kg. kui aju saabub ja masin rullidel on siis täpselt näha mis toimub, enne ei taha midagi oletada.
ei ole masinal 2 õlikogujat... piisab sellest ühest millel filter peal on. teine topsik seal kõrval on fuel surge tank. miks oleks parem kui vesijahutuse paak madalamal kui cooler on? tulevikus vaja taset kontrollida siis hakka midagi leiutama, ei näe sellel loogilist lahendust. mind see anum seal originaal paagi kõrval ei häiri, oma töö teeb ära
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Postitus Postitas KungLao »

kui madalamale jääb siis jah, oleks lihtsalt ruumi saanud juurde :)
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

KaroK kirjutas: Kas 8 mm voolikust piisab 400 hp jaoks ? :-D
Jah ;)
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Vasta