4. leht 6-st

Postitatud: 22.05.2008 12:02
Postitas rookierice
Astrona kirjutas: Kui kunagi igav hakkab, teeks sama pulli läbi - aga loomulikult lisaks veel turbo :lol:. ehk 1hj/kg
1hj/1kg/1nm on ammust aega unistuseks. Rootsis yks ultiam gtr vastab nendele nõuetele aga kaalub suht palju (1300 kanti vist oli), ise lepiks vähemate hobusteg pigem. :)

Postitatud: 22.05.2008 12:45
Postitas Astrona
rookierice kirjutas:
Astrona kirjutas: Kui kunagi igav hakkab, teeks sama pulli läbi - aga loomulikult lisaks veel turbo :lol:. ehk 1hj/kg
1hj/1kg/1nm on ammust aega unistuseks. Rootsis yks ultiam gtr vastab nendele nõuetele aga kaalub suht palju (1300 kanti vist oli), ise lepiks vähemate hobusteg pigem. :)
Ei tea kui kerged need kiired "Supra ja 300ZX" on, aga kalduvad kah sinna 1hj/kg poole. F1 peaks kah suht nii olema vist.
Kisub teemast välja raisk.

Oma auto pigi ja värvi alt leidsin pahtlit - pagassi põhi oli kah mõnest kohast 3-4mm pahteldatud :?. Esi tiival on kah raudselt pahtel peal - eks ükspäev võtan ta maha - nii on tegelik plastik detailide panemine pleki asemele isegi veel kasulikum kui algul paistab.

Postitatud: 22.05.2008 15:10
Postitas umka
No parem osta endale Ariel Atom mis kaalub 500kg ja mille peal type-ri mootor turboga juba tehase poolt 300HP. Natukene viitsimist ja sul on 500kg 750Hp ja kaheliitriline mootor ;)
Saab palju teha kui on raha :roll:

Postitatud: 22.05.2008 16:18
Postitas Astrona
umka kirjutas:No parem osta endale Ariel Atom mis kaalub 500kg ja mille peal type-ri mootor turboga juba tehase poolt 300HP. Natukene viitsimist ja sul on 500kg 750Hp ja kaheliitriline mootor ;)
Saab palju teha kui on raha :roll:
Aga milleks osta, kui on võimalik ise vaeva näha ja 3x samapalju raha kulutada :lol: ?!

Postitatud: 25.05.2008 23:19
Postitas Astrona
Kust saab käsikaalu skaalaga 50g-10kg?

Käe järgi võiks öelda, et 200SX esi stange on 3-5kg raskem kui Läti stangeasendusspoiler. Peale selle on veel stange raud, mis kaalub päris mitu kilo. Sleppimis aasasid on kah 2tk, nii et ühe võib ära lõigata.

Mis polegi vist jutuks olnd, on see, et autos võib olla logarites, nende taga, esi ja tagutiibades ning karpides kuivanud muda, mis kogu auto peale võib olla tuntavalt palju.

Originaal ajud ja juhtmed asendada aftermarket aju ja väiksema juhtmestikuga annab kah mingi kilo kuni 10kg, kui õhumõõdikust ja tolle torudest lahti saab.

Kui on pühapäevasõiduauto, siis esi kojamehed, tema võimendid, releed ja juhtmed ning hoovad võib minema saata :) Ma näiteks vihmaga niikuinii ei "julge" sõita - pole võimatu ka 200kmh pealt kets ringi saada, kui vesi alla tekib. :x

Võib alles jätta juhi kojamehe,aga juhtmestiku asemele võiks lihtsalt ühe juhtme otse akult panna kojamehe mootorini. Et kui hakkab ootamatult sadama, võtad pagassist vihmarehvid ja lükkad kohamehe pistiku mootorisse :lol:

Postitatud: 28.05.2008 0:01
Postitas Astrona
kui käsikaalu ei leia, siis pean kodust saunakaalu võtma :evil:

Võiks teha mingi "kaalumispäeva" keegi teab mõnda head kohta, kus saab täpselt autot kaaluda. Kas ülevaatusel pole mitte 10kg täpsusega esi ja tagusillalt, ehk siis kokku võiksida 10kg kui kaal täpne, aga muidu võib ka rohkem eksida ju.

Postitatud: 28.05.2008 19:33
Postitas rosco
Kas prügimäe kaal ei sobiks? Või see ei ole nii täpne?

Postitatud: 28.05.2008 22:38
Postitas Astrona
rosco kirjutas:Kas prügimäe kaal ei sobiks? Või see ei ole nii täpne?
milline see veel on? Pole ammu prügimäel käind, ei mäleta :lol:

Postitatud: 28.05.2008 22:51
Postitas rosco
Tallina prügilas. Suur plaat ,sõidad peale ja kõrval putka peal näitab tablool kaalu. Ainult tädi vb kurjaks saada,kui prügi ei vii :-D
Samas oli vist ka võimalus,et mingi summa eest saab niisama aint autot kaaluda.Teoorias peaks see suht täpne olema.

Postitatud: 28.05.2008 22:54
Postitas colin
Mul töökohas auto kaalud olemas :-D näitab 0,5 kg täpsusega...

Postitatud: 28.05.2008 23:38
Postitas mart154
Nurgakaalud peaks olema Saksa Auto AMK-s

Postitatud: 29.05.2008 12:37
Postitas colin
just seal ma töötangi :lol:

Postitatud: 29.05.2008 13:12
Postitas Astrona
colin kirjutas:just seal ma töötangi :lol:
OK äkki saadad PM'i telnr vms.
Kui liikumasaan, tuleks astuks üle kaalu.

Tegin väiksee listi, kus on kirjas, mis tuleks vahetult enne otsesõidu võistlust teha. Sealt selgus, et auto tänavasõidu mass on umbes 65kg raskem - mis on tervelt 5% ju. A la, väike aku, kustuti, vähem bena, kõrvaliste + turvavööd, kojamehed + km-mootor :), külje peeglid jne
Sinna võiks lisada veel roolivõimu ja ventika kuna sõt on otse ja tuult niigi palju.

Postitatud: 03.06.2008 10:21
Postitas Astrona
Leidsin nüüd kaalu ja lollipeaga ostsin ära kah. Too on 0-150kg käsirippkaal. Kogu ABSi kompott, mida vaeva jaksasin tõsta, näitas 5kg :lol: - noorest peast mäletan sai ikka rohkem jaksatud.
Ühesõnaga pole mõtet osta kaalu mille skaala on üle 10kg.

Postitatud: 03.06.2008 11:32
Postitas jeff01
Minu jaoks kaalumise teema läbi vist :?
Miinimumkaal saavutatud...
Eest taha võiks aga asju viia küll veel.